Rozjaśnianie włosów naturalnie

1. Data: 2007-10-14 21:46:04

Temat: Rozjaśnianie włosów naturalnie
Od: "Ola" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałabym się od Was dowiedzieć co radzicie do rozjaśnienia włosów ciemno
brązowych. Słyszałam, że rumianek działa rozjaśniająco. Ale w jakiej
postaci, herbatki?
Co oprócz?

2. Data: 2007-10-15 03:22:34

Temat: Re: Rozjaśnianie włosów naturalnie
Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ola" wrote in message news:feu2mn$oup$1@node1.news.atman.pl...
> Witam
>
> Chciałabym się od Was dowiedzieć co radzicie do rozjaśnienia włosów ciemno
> brązowych. Słyszałam, że rumianek działa rozjaśniająco. Ale w jakiej
> postaci, herbatki?

Rumianek w postaci płukanki tzn. po umyciu włosów płuczesz naparem z
rumianku i już go nie zmywasz. Tyle, że to może trwać miesiącami, jak przy
każdym naturalnym środku, a i tak nie wiadomo, czy zadziała przy ciemno
brązowych włosach. Przy ciemnym blondzie działa.

Bożena.

3. Data: 2007-10-15 06:03:10

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena pisze:

> [...]
> każdym naturalnym środku, a i tak nie wiadomo, czy zadziała przy ciemno
> brązowych włosach. Przy ciemnym blondzie działa.

Ciemne włosy mogą uzyskać tylko rudawy odcień.

--
XL wiosenna

4. Data: 2007-10-15 07:36:26

Od: "Ola" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taką płukankę dostanę w aptece, drogerii?
A co oprócz rumianku?

5. Data: 2007-10-15 08:20:33

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ola" wrote in message news:fev59q$vlo$1@node1.news.atman.pl...
> Taką płukankę dostanę w aptece, drogerii?

Taką płukankę uzyskasz zaparzając kilka łyżek rumianku w litrze wrzątku i
gotując przez kilka minut ;) Ale może posłuchaj Ikselki w temacie odcienia
rudawego...

Bożena.

6. Data: 2007-10-15 08:28:30

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena pisze:

> Taką płukankę uzyskasz zaparzając kilka łyżek rumianku w litrze wrzątku i
> gotując przez kilka minut ;) Ale może posłuchaj Ikselki w temacie odcienia
> rudawego...

Chyba nikt nie mysli, ze samym rumiankiem z ciemnego brazu dojdzie do
blondu? A rudawy to jakby nie bylo jasniejszy nic ciemny braz.

th

7. Data: 2007-10-15 08:30:45

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" wrote in message news:fev8aa$86p$1@opal.icpnet.pl...

> Chyba nikt nie mysli, ze samym rumiankiem z ciemnego brazu dojdzie do
> blondu? A rudawy to jakby nie bylo jasniejszy nic ciemny braz.

Mi bardziej chodziło, o to, żeby potem nie było rozczarowania i poszukiwań
rozwiązania odwrotnego ;)

Bożena.

8. Data: 2007-10-15 08:33:32

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena pisze:

> Mi bardziej chodziło, o to, żeby potem nie było rozczarowania i poszukiwań
> rozwiązania odwrotnego ;)

Niby tak, ale rumianek dziala tak powoli, ze chyba odpowiednio wczesniej
da sie zauwazyc, ze to nie ten odcien.

th

9. Data: 2007-10-15 11:09:49

Temat: Re: Rozja?nianie włosów naturalnie
Od: "Galadriela" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola"
> Tak? płukankę dostanę w aptece, drogerii?
> A co oprócz rumianku?

W aptece lub sklepie z ziolami dostaniesz "Ziolowa plukanke do wlosow
rozjasniajaca" firmy Herbaflos.
Sklad:
lisc brzozy, szyszki chmielu, ziele hyzopu lekarskiego, kwat rumianku
pospolitego, lisc szalwi, ziele tymianku. Z czego tylko niektore
rozjasniaja, bo reszta pielegnuje - sprawdzilam, ze mieszkanki
przyciemniajace maja czesciowo ten sam sklad, ale juz nie pamietam
szczegolow.

Poza tym na brazowe wlosy rozjasniajaco podzialaja: rumian rzymski, korzen
rzewienia (ale strasznie smierdzi), kwiat lipy, suche luski cebuli i sok z
cytryny :-)
Poza cytryna wszystko w formie plukania naparem/wywarem.

Ale jak juz pisano nie spodziewaj sie cudow a juz na pewno nie szybkich
efektow.
Po miesiacach plukania rozjasnisz o ton, jesli w ogole zauwazysz jakis
efekt...
Pozdrawiam
Galadriela

10. Data: 2007-10-15 12:55:41

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia poniedziałek, 15 października 2007 13:09 wszystkim się zdawało, że to
Wojski gra jeszcze, a to Galadriela nadaje:

> [...]
> rozjasniaja, bo reszta pielegnuje - sprawdzilam, ze mieszkanki
> przyciemniajace maja czesciowo ten sam sklad, ale juz nie pamietam

Zapewne maja kore debu lub cos tam z kasztanowca. Kiedys plukalam wlosy
wywarem z kory debu i poza polyskiem na wlosach jakiegos szczegolnego
sciemnienia nie zauwazylam.

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

krem pod oczy po 30
Co to jest dezodorand antyprespiarcyjny
Re: uroda
Kupiłam sobie stanik!
Re: ekstremalnie wysuszona skóra - po Izoteku