krem pod oczy po 30

1. Data: 2007-10-14 13:45:38

Temat: krem pod oczy po 30
Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

poradzcie proszę krem pod oczy, najlepiej żeby działał cuda :-) mój problem
to podpuchnięte oczy i sińce co jest zwiazane z "urodą " odziedziczoną po
Mamie mam lat 33

pozdrawiam Asia

2. Data: 2007-10-14 14:19:56

Temat: Re: krem pod oczy po 30
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia pisze:
> [...]
> to podpuchnięte oczy i sińce co jest zwiazane z "urodą " odziedziczoną po

Najpierw idź do okulisty - może opuchlizna oczu to dolegliwość do
wyleczenia. W kwestii sińców - dużo snu i makijaż.
Ale lekarz powinien się wypowiedzieć, bo np. osoby z dolegliwościami
nerek lub wątroby mają sińce i już. Wtedy odpowiedni podkład powinien
zamaskować je i po kłopocie.

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-10-14 14:34:35

Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lub wątroby mają sińce i już. Wtedy odpowiedni podkład powinien zamaskować

Okulista raz do roku odwiedzany , opuchlizna to nie wynik choroby tylko
właśnie nie wyspania i zmęczenia próbuje to zmienić ale nie zawsze się da.
Dlatego też szukam kremu który mi pomoże na te dolegliwości , jak również w
walce z pierwszymi zmarszczkami .

pozdrawiam Asia

4. Data: 2007-10-15 14:12:23

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia pisze:

> [...]
> Dlatego też szukam kremu który mi pomoże na te dolegliwości , jak również w

W jakim filmie dziewczyny, przed konkursem piękności, wklepywały sobie
pod oczy krem na hemoroidy? Tak logicznie biorąc może to zadziała?

Kaśka

5. Data: 2007-10-15 15:08:38

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Oct 2007 16:12:23 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> W jakim filmie dziewczyny, przed konkursem piękności, wklepywały sobie
> pod oczy krem na hemoroidy? Tak logicznie biorąc może to zadziała?

Miss Agent chyba, z Sandrą Bullock i M.Cainem - dwa i jedyne plusy tego
filmu.
Jednak wolałabym kapsułki z vit. A+E, ale one niestety bardzo często
podrażniają spojówkę.

Niestety nie ma cudownych kremów które zlikwidują sińce i opuchliznę:(
Na pewno pomaga odstawienie używek - kawy, mocnej herbaty, nikotyny,
czekolady oraz racjonalne wysypianie się. To akurat przetestowałam będąc w
ciąży. Nigdy wcześniej i nigdy później nie miałam tak ładnej skóry pod
oczami:) Pomagają trochę babcine sposoby czyli okłady z kostek lodu i
letniej herbaty z rumianku.
Niezłym dla mnie kremem jest Eye Repair Oriflame, ale nie wiem czy nie
jesteś jeszcze na niego za młoda. Całkiem neizła była maseczka Clarins i
Lancome, ale za te pieniadze można było się spodziewać lepszych efektów.
Generalnie wszystkie żelowe kremy u mnie skórę napinają na chwilkę, potem
problem wraca. Po żelu Body Shop efekt mniej więcej był taki jak po
avonowym mojej siostrzenicy, czyli nijaki:) Swego czasu Eris produkował
taką maseczkę pod oczy w formie tabletki (wrzucało się do wody i tableta
zamieniała się w ligninową maskę na oczy), świetne na wielkie wyjścia.

6. Data: 2007-10-15 21:16:22

Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu Eris produkował
> taką maseczkę pod oczy w formie tabletki (wrzucało się do wody i tableta
> zamieniała się w ligninową maskę na oczy), świetne na wielkie wyjścia.
>
> Pozdrawiam,

O tak takie płatki też kiedyś miałam i byłam bardzo zadowolona tylko teraz
nie mogę ich dostać a inne których próbowałam to takie sobie działanie,
podzielcie się jak macie swoich faworytów

pozdrawiam Asia

7. Data: 2007-10-16 05:36:22

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia poniedziałek, 15 października 2007 16:12 wszystkim się zdawało, że to
Wojski gra jeszcze, a to Katarzyna Tkaczyk nadaje:

> W jakim filmie dziewczyny, przed konkursem piękności, wklepywały sobie
> pod oczy krem na hemoroidy? Tak logicznie biorąc może to zadziała?

Ma szanse, bo te zele dzialaja wlasnie na naczynia krwionosnie -
uszczelniaja je, zwezaja i wzmacniaja. Na dobra sprawe na tej samej
zasadzie moze zadzialac smarowanie zelem/kremem na zylaki, np. Venoruton.
O, albo pomoc moze po prostu zel kasztanowy do nog Ziai. Po 5 zl z
kawalkiem w aptekach (i nie tylko).
Nigdy takich bajerow nie probowalam i nie namawiam, chodzi tylko o to, ze
wszystkie te specyfiki zwezaja naczynia krwionosne.
O, i jeszcze rutinoscorbin mozna jesc, tez uszczelnia i zweza.

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

8. Data: 2007-10-16 05:40:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia poniedziałek, 15 października 2007 17:08 wszystkim się zdawało, że to
Wojski gra jeszcze, a to Marta Góra nadaje:

> racjonalne wysypianie się. To akurat przetestowałam będąc w
> ciąży. Nigdy wcześniej i nigdy później nie miałam tak ładnej skóry pod
> oczami:)

Potwierdzam. Dobra strona bycia na podtrzymaniu, wreszcie mozna sie wyspac.
Wyglada sie o dobrych pare lat mlodziej. No i kurze lapki znikaja, a smieje
sie tak samo czesto :)
Ktos pisal jeszcze o miodzie, ale to chyba chodzilo o nawilzenie skory.
Ostatnio mam faze na herbate z miodem i cytryna. Kto wie, moze to na cos
wplynie?

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

Co to jest dezodorand antyprespiarcyjny
Re: uroda
Kupiłam sobie stanik!
Re: ekstremalnie wysuszona skóra - po Izoteku
ekstremalnie wysuszona skóra - po Izoteku