Roznice

1. Data: 2005-08-23 13:55:33

Temat: Roznice
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani
wasza wspaniala Himera postanowila isc do "lekarz od glowy" i teraz
potrzebuje waszej pomocy.
napiszcie mi prosze roznice miedzy psychoterapeuto, psychologiem i
psychiatra. znacie mnie juz troche i powiedzcie do kogo powinnam sie udac?

dziekuje.

2. Data: 2005-08-23 14:20:07

Temat: Re: Roznice
Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cartman <g...@g...pl> napisał(a):

> Nie wiem po co Ci jakikolwiek lekarz

chce pogadac o nurtujacych mnie problemach natury psychologicznej.

>,od jakiegoś czasu śledzę twoje posty i
> wydaje mi się że z większości z nas na tej grupie, masz najlepiej
poukładane
> w głowie

poukladane to ja mam ale nie w tej kolejnosci co trzeba :)

.chociaż .morze być tak, ze mi tez trzeba lekarza !i nie widzę ze
> z Tobą jest coś nie tak .Tak morze być ....szanowni grupowicze czy ja
jestem
> normalny ??czy też powinienem pójść do lekarza ,a jak tak to do jakiego?

jesli czujesz ze powinienes, idz!

> PS przepraszam że ten apel jakoś wyszedł na twoim poście ,nie chciałem być
> konkurencją...

ja sie konkurencij nie obawiam.

> PS jestem Twoim cichym idolem... ,nie dajmy się zwariować

aaaaaaaaaaa mam fana.

spoko spoko jeszcze slawa mi do glowy nie uderzyla.
> .....pozdrawiam....

:)

3. Data: 2005-08-23 14:20:17

Od: "Cartman" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem po co Ci jakikolwiek lekarz ,od jakiegoś czasu śledzę twoje posty i
wydaje mi się że z większości z nas na tej grupie, masz najlepiej poukładane
w głowie ..chociaż .morze być tak, ze mi tez trzeba lekarza !i nie widzę ze

....pozdrawiam....

5. Data: 2005-08-23 18:38:39

Od: Wwa <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cartman napisał(a):

> PS jestem Twoim cichym idolem... ,nie dajmy się zwariować
> ....pozdrawiam....

samochwała !
Himera Ci powiedziała coś takiego? ;)

Czy przypadkiem nie jesteś cichym wielbicielem Himery?
jestem zaciekawiona

Swoją drogą zawsze mi się wydawało, ze do lekarza chodzą ludzie chorzy.
Wwa

6. Data: 2005-08-24 06:10:55

Od: "Cartman" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wwa" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jestem zaciekawiona
>
> Swoją drogą zawsze mi się wydawało, ze do lekarza chodzą ludzie chorzy.
Tak właśnie chciałem napisać!.Dzięki za sprostowanie,zamotany jestem
ostatnio troszkę....

7. Data: 2005-08-24 07:22:23

Od: "Cartman" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cartman" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Wwa" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> Tak właśnie chciałem napisać!.Dzięki za sprostowanie,zamotany jestem
> ostatnio troszkę....

Swoją drogą to czy zamienianie w ten sposób słów ,co często ostatnio mi się
zdarza ,czy nie jest to objawem jakiegoś otępienia umysłowego ?czy są na to
jakieś testy ?Zdarza mi się tez nie jednokrotnie zamieniać cyfry kolejnością
np. .zamiast 56 piszę 65 itd. .

8. Data: 2005-08-24 08:20:38

Od: "Winda" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> napiszcie mi prosze roznice miedzy psychoterapeuto, psychologiem i
> psychiatra.
[zaczerpnięte z notatek...]

Psycholog jest to osoba po studiach psychologicznych na poziomie mgr.
Posiada wiedzę o metodologii psychologii, koncepcjach psychologicznych,
potrafi posługiwać się narzędziami do pomiaru hipotetycznych konstruktów
psychicznych takich jak np. inteligencja. Psychologowie mają swoje
specjalizacje np.: niektórzy z nich zajmują się problematyką rozwoju i
wychowania człowieka, inni wykorzystaniem psychologii w biznesie; inni
określaniem społecznych i emocjonalnych przyczyn zaburzeń "zdrowia
psychicznego".
Psychiatra to lekarz, który ukończył studia medyczne i zdobył stopień
specjalizacji z zakresu psychiatrii. Jest on zorientowany głównie na
poszukiwanie organicznych i biologicznych przyczyn chorób i zaburzeń
psychicznych i usuwanie ich za pomocą leków.
Psychoterapeutą natomiast może być zarówno psycholog, psychiatra jak i każda
inna osoba, której bliska jest praca z innymi ludźmi. Psychoterapeuta
przechodzi wieloletnie szkolenie oraz własną psychoterapię w szkole
psychoterapeutycznej.
Zazwyczaj ci trzej specjaliści współpracują ze sobą, np. jeśli
psychoterapeuta czy psycholog podejmując się terapii widzi, że zachodzi
potrzeba używania leków przez daną osobę, to kieruje ją na konsultację z
psychiatrą. Podobnie działają psychiatrzy - leczą farmakologicznie, ale
często dostrzegają potrzebę oddziaływań psychologicznych i jeżeli sami nie
są psychoterpeutami, to kierują daną osobę do psychoterapeuty lub
psychologa.

9. Data: 2005-08-24 12:44:49

Od: n00b <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Winda napisał(a):
> [...]
> poszukiwanie organicznych i biologicznych przyczyn chorób i zaburzeń
> psychicznych i usuwanie ich za pomocą leków.

tacy z nich lekarze jak z jasnowidzow, wrozek czy radiostetow ...
bezsensowne wklejanie "oficjalnych" notatek

10. Data: 2005-08-24 13:02:47

Od: "Winda" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "n00b" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

> tacy z nich lekarze jak z jasnowidzow, wrozek czy radiostetow ...

Czyżby jednak nie byli lekarzami wg Ciebie?
Więc kim są? Psychiatra ma prawo do przepisania lekarstw i jest po medycynie
jak już wcześniej zostało powiedziane... i to mówi samo za siebie.

> bezsensowne wklejanie "oficjalnych" notatek

to proszę odpowiedzieć "swoimi słowami" (które nierzadko wprowadzają w błąd,
nie tylko merytoryczny...)
ja tylko dbam o rozwój intelektualny grupowiczów ;)
ale skoro jest to bez sensu...
radzę dobrze przemyśleć swoje wypowiedzi następnym razem...

nieumiejetność dochodzenia...
terapeuta też człowiek
Sztuczna inteligencja - przyklad
do muminkoznawców