Rozróba w Sejmie.

91. Data: 2016-12-18 16:17:16

Temat: Re: Rozróba w Sejmie.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 11:54, Ghost pisze:

> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Dnia 2016-12-17 19:10, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:

> No

Właśnie w TVPInfo musieli przerwać transmisję ze "spontanicznej"
demonstracji poparcia dla rządu, bo demonstrujący "mówca" nie mógł się
doczytać, co ma kartce napisane. Tak się jąkał, że w TVP nie wytrzymali
i przerwali przekaz. LOL

Ewa

92. Data: 2016-12-18 18:48:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Dec 2016 16:17:16 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
> demonstracji poparcia dla rządu, bo demonstrujący "mówca" nie mógł się
> doczytać, co ma kartce napisane. Tak się jąkał, że w TVP nie wytrzymali

Płynna mowa była 8 lat.

93. Data: 2016-12-18 20:50:18

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Ludzie wiedzą czego spodziewać się po faszystach.

Ciekawe, że żadna z ,,legendarnych" postaci, które dzisiaj podnoszą taki klangor z
powodu zatrzymania o świcie Józefa Piniora, wtedy nie ośmieliła się pisnąć nawet
słowem protestu, chociaż ,,faszyzm podnosił głowę" już wtedy! Wyjaśnienia mogą być
dwa. Po pierwsze - ,,faszyzm" wprawdzie ,,podnosił głowę", ale nie zapominał o
zalepianiu legendarnym postaciom oczu i ust złotymi plastrami. A jak się ma paszczę
zalepiona złotym plastrem, to trudno w tej sytuacji podnosić klangor przeciwko
,,faszyzmowi". Dopiero kiedy w ramach ,,dobrej zmiany" nowy reżym tamte plastry
spróbował zastąpić plasterkami (pani Janda na swój teatrzyk piątej klepki dostała
zaledwie 10 procent poprzedniej, półtoramilionowej subwencji), klangor podniósł się
aż pod niebiosa.

94. Data: 2016-12-18 22:40:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<v...@g...com> wrote:

> [...]
> piątej klepki dostała zaledwie 10 procent poprzedniej, półtoramilionowej
> subwencji), klangor podniósł się aż pod niebiosa.

Świetny tekst jak zawsze. "Rzeź schetyniątek" powala :-D

--
XL

95. Data: 2016-12-19 14:09:14

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kviat wrote:

> Naród jest pod sejmem. Właśnie rozgania hałastrę :)

Koszmar na ul. Wiejskiej:
https://pbs.twimg.com/media/Cz_FJhgWQAIAaS3.jpg

--
Smart questions to stupid answers

96. Data: 2016-12-19 19:36:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Wiadomo, że chamstwo, brak zasad i siła fizyczna
> wygrają z cywilizowanymi ludźmi. Na szczęście tylko w krótkim rozrachunku.

No oczywiście, że w krótkim. Cóż z tego, że zrobią kuku w Sejmie, że nawet,
powiedzmy, "wygonią" PiS z areny politcznej. Matriks trwa - oni naprawdę
myślą, że dobrze rządzili 8 lat, więc przecież tym razem naród naprawi swą
pomyłkę i wygrają w nowych wyborach. Hue hue.

--
XL

97. Data: 2016-12-22 10:59:36

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Płynna mowa była 8 lat.

Jak się zacznie zwalnianie nauczycieli, młodsze koleżanki cię przeklną
zdziro.

98. Data: 2016-12-22 11:01:58

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Kviat wrote:

>Koszmar na ul. Wiejskiej:

no
http://4.s.dziennik.pl/pliki/6830000/6830314-pisoff-
reaktywacja.jpg

99. Data: 2016-12-22 11:02:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2016 o 10:59, Ghost pisze:

> Jak się zacznie zwalnianie nauczycieli, młodsze koleżanki cię przeklną
> zdziro.

Siedź cicho ździrze!

100. Data: 2016-12-22 11:03:40

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> Jak się zacznie zwalnianie nauczycieli, młodsze koleżanki cię przeklną
> zdziro.

Witam Szanownego Kolegę!
Sprawia mi ogromną radość troska, jaką przejawiasz o polskich nauczycieli.
Zaimponowało mi to
:-)

--
Chiron