Re: Rozrywkowo...

Data: 2017-06-23 14:12:07
Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
news:594ce989$0$15208$65785112@news.neostrada.pl...
> Moja sytuacja dla większości jest odrobinę skomplikowana, z jednej strony
> nie wierzę w nic ( jak to wierzą ludzie tzw głęboko wierzący) czego nie
> mogę zobaczyć czy dotknąć, a z drugiem niczego z góry nie odrzucam ( jak
> to czynią tzw wojujący ateiści). Tak więc jeżeli chodzi o kwestię wiary,
> bądź jej braku to nie mam problemu.

Nie odrzucasz Zeusa ani Thora? Ani niewidocznych leśnych krasnali?
A jak się objawia to, że nie odrzucasz ich istnienia w praktyce?
Czy zrobiłeś cokolwiek co byłoby spowodowane ich potencjalnym istnieniem?

> A jednak wymyślił, tylko przypadkowo wierzysz w to co wierzysz bo
> pojawiłeś się na świecie w takim a nie innym czasie i miejscu.

Dokładnie tak. Chiron i XL gdyby urodzili się w Syrii to mieliby
dziś AK47 w ręce i byliby bardzo aktywnymi Talibanami...