Re: Rozrywkowo...

Data: 2017-06-23 14:08:45
Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> wrote in message
news:emopkch4geq09t7hh20jvcq4phmt3mtnlj@4ax.com...
> Wcale nie przypadkiem, dnia 23 Jun 2017 09:08:21 GMT
> doszła do mnie wiadomość <594cda85$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
> od XL <i...@g...pl> :

> Nieistnienia można dowodzić w układzie zamkniętym, tu mamy do
> czynienia z układem otwartym.
> Ja nie potrafię udowodnić, że nie istnieje Mitra, Zeus lub Mnogi Druma
> i jego Plątwia Pierwotna, nawet z krasnoludkami, batmanem i kobietą
> kotem mam kłopoty.
> To oczywiście nie znaczy, że te obiekty istnieją.
> W tym kontekście nie rozumiem, co znaczy, że "Bóg jest prawdziwy".

Ona też nie rozumie :-) I to jest zabawne.

Zabawne jest też to, że im się wydaje że istnieje równoważność
pomiędzy dowodem na istnienie czegoś i dowodem na nieistnienie.
Niestety, to tak nie działa... Wystarczy spróbować udowodnić
nieistnienie niewidzialnych leśnych krasnali właśnie.

Ale jestem pewny, że już nie będzie kontynuować tego tematu :-)