Re: Rozrywkowo... ważniejsza doktryna.

Data: 2017-06-27 14:01:03
Temat: Re: Rozrywkowo... ważniejsza doktryna.
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Mirko" <v...@k...pl> wrote in message
news:oitg9o$jv2$1@news.mixmin.net...
> Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości

> Ja nie piszę o niezależnych powodach, nie opisuję
> zwyczajów na jakimś kontynencie.
> Ja piszę o watykanskim zakazie uzywania srodków antykoncepcyjnych.
> Skutek jest taki, że rodzą się niechciane dzieci
> i część tych dzieci może być zabite przez matkę lub może umrzeć
> z głodu.
> Watykan o tym wie, bo jest to logiczne.
> Dla Watykanu ważniejsza jest doktryna niż życie.

Dla Watykanu ważniejsze jest motywowanie do dużej liczby urodzin
w rodzinach katolickich bo to jest najprostrzy sposób na powiększenie
populacji wiernych, zwiększenie liczebności ich parafii.
Pamiętaj, że to jaką religię wyznajesz nie jest przypadkiem: w większości
rodzin dzieci wyznają taką religię jaką wyznają rodzice! A więc nie jest
dziwne,
że chcą abyś miał dużo dzieci, a jak je nakarmisz to już nie jest ich
problem.