Re: Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]

From: "kogutek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]
Date: Sat, 20 Jun 2009 03:07:38 +0200
Sender: k...@n...test.onet.pl

> Z chęci do materiałow naturalnych, tam gdzie je można zastosować, i
> gdzie ich zastosowanie jest racjonalne.

> Jak również miliony ludzi żyją w glinianych lepiankach, i też im się
> nic nie dzieje. Nie oznacza to że mamy dążyć do czegoś, z tego tylko
> powodu że jest to akceptowane przez miliony. Być może akceptowane, bo
> nie ma innej opcji do wyboru.
>
> --
> DJ
>
> PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

Co dla Ciebie jest surowcem naturalnym? Cegły z krowich i wielbłądzich kup, domy
z gałęzi kryte liśćmi? Beton to surowiec naturalny. Składa się z wyprażonych i
drobno zmielonych skał, piasku i wody. Jak w zimę robiony to chyba chlorek
wapnia dodają. Coś mi się widzi że to też surowiec naturalny. Budownictwo nie
może być oparte na surowcach sztucznych bo są za drogie i nie ma ich tyle żeby
domy budować. Wyobrażasz sobie cegły z korundu spajanego żywicą epoksydową. Bo
ja sobie wyobrażam. Kilo epoksydu kosztuje z 40 złotych. Cegłę by z tego zrobił.
Dasz 6 dych za cegłę? Nikt nie da. Albo belki z włókien węglowych. Robi się.
Widziałem w tv. 5 razy wytrzymalsze od stalowych i 5 razy lżejsze. Ale nie do
domów one były bo też za drogie.