Re: Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)

Data: 2005-03-03 07:09:33
Temat: Re: Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)
Od: puchaty <p...@b...pl>

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty proxy11 mnie niestety
powstrzymują:

> Witam!
> Dyskusja dla samej dyskusji moze byc ciekawa jesli stosuje sie odpowiednia
> forme. Ale tutaj
> raczej nalezalo by powiedziec ze lista schodzi na "psy" :(

Pozwolę sobie zauważyć, że Twoja wypowiedź wydaje mi się, oględnie mówiąc,
niewyczerpująca. W dobrym obyczaju leży, by stawiając zarzuty, podpierać je
merytorycznymi argumentami. Tym bardziej, że Twoja uwaga należy do kategori
tych, których źródłem jest idealizowanie a kanwą - emocje.
Nawiązując do tematu wątka, trudno jest mi, i myślę, innym czytającym,
ustosunkować się jednoznacznie do Twojej opinii, będąc jednocześnie
uczciwym wobec Ciebie i grona tych, którym przyjdzie ten wątek czytać.

puchaty