Ś.P. Aminofilina

1. Data: 2009-10-28 18:22:18

Temat: Ś.P. Aminofilina
Od: anlapa <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie można kupić Aminofiline i.v. Indie, Birma Laos ? :)
Meksyk ?

2. Data: 2009-10-29 07:26:37

Temat: Re: Ś.P. Aminofilina
Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anlapa napisał:
> Czy ktoś wie gdzie można kupić Aminofiline i.v. Indie, Birma Laos ? :)
> Meksyk ?

Google podpowiada, że Czechy, w formie czopków albo roztworu do
iniekcji. W Czechach uznają polskie recepty - wprawdzie z odpłatnością
100%, ale w sumie może wyjść taniej, niż sprowadzać z Meksyku :)

Joanna

3. Data: 2009-10-29 15:41:33

Od: anlapa <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 08:26, Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> wrote:
> Użytkownik anlapa napisał:> Czy ktoś wie gdzie można kupić Aminofiline i.v. Indie,
Birma Laos ? :)

> [...]
> iniekcji. W Czechach uznają polskie recepty - wprawdzie z odpłatnością
> 100%, ale w sumie może wyjść taniej, niż sprowadzać z Meksyku :)

Świeżo po wstrzymaniu produkcji przez Pliva Kraków

http://bip.mz.gov.pl/slajd?mr=m0101&ms=&ml=pl&mi=155
&mx=0&mt=&my=26&ma=8430

kontaktowałem się z Fimą MZ, NFZ i inymi Etami
Rezultat O - obdzwoniłem też Cieszyny i inne sąsiednie ;) - Białoruś ,
Ukraina ;) wynik 0

Koleżanka ma na myśli chyba teofilinę 300 mg / 250 ml LZ -
lecznictwo zamknięte ?
A ja Aminofilinę 250 mg / 10 ml RP recepta aby nie zostać R.I.P
potrzebuje tego właśnie.

Nasi kochani EUro < mieso /> uznali że primo jest szkodliwa secundo
nieskuteczna

Jak żyje nie widziałem/ słyszałem aby ktoś zmarł po
przedawkowaniu.Aminofiliny
a Beta-mimetyków owszem.
Super modne ostatnio ( i słuszne) sterydy leczą owszem Astmę ale Stanu
Astmatycznego już nie ;(

4. Data: 2009-10-30 06:28:51

Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anlapa napisał:

> [...]
> lecznictwo zamknięte ?
> A ja Aminofilinę 250 mg / 10 ml RP recepta aby nie zostać R.I.P

http://www.lekarna.cz/aminophyllinum-retard-lek-20x3
50mg-tabl-s-rizenym-uvol/

Joanna

5. Data: 2009-10-30 08:39:18

Od: anlapa <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 07:28, Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> wrote:

5&mx=0&mt=&my=26&m...

> http://www.lekarna.cz/aminophyllinum-retard-lek-20x3
50mg-tabl-s-rizen...

> Joanna

Dzięki koleżanko za zaangażowanie ;))
Ale nawet po Czesku Tabl. znaczy tabletki ;(
A ja szukam leku dożylnego ( i.v. )

Nie będę tu uzasadniał moich potrzeb, powiem tylko że opinie Profów w
w/w linku może są prawdziwe u nich w klinikach.
Ale komfort leczenia ciężkiej Astmy w Pcimu Dolnym znacznie się
pogorszył ;(

Kończą się moje zapasy ... jest jesień ..
Jest tu jakiś Misjonarz - Lek med. ?

Andrzej

6. Data: 2009-10-30 14:11:27

Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

anlapa pisze:

> [...]
> Ale komfort leczenia ciężkiej Astmy w Pcimu Dolnym znacznie się
> pogorszył ;(
>
> Kończą się moje zapasy ... jest jesień ..

Załóż sobie konto tu:
http://www.doz.pl/st/k-Kontakt
Lekarze odpowiadają na zapytania, udzielają porad.
Poza tym warto kupować przez internet w tej aptece i odbierać w aptece
blisko domu (taniej).

--
animka

7. Data: 2009-10-31 00:41:13

Od: anlapa <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 15:11, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
> Lekarze odpowiadają na zapytania, udzielają porad.
> Poza tym warto kupować przez internet w tej aptece i odbierać w aptece

Przepraszam ale w pytaniu : " Indie, Birma Laos ? :) ,Meksyk ? "
Zawarta była informacja że lek Aminofilina 250 mg / 10 ml roztwór
dożylny nie można kupić na Terenie UE
W niejasnych okolicznościach, ( podobnie jak Hydrocortison ) z
jeszcze bardziej niejasnych pobudek został on wycofany z obrotu w RP
nie zlazłem go w sąsiednich krajach. , USA

Produkcja ( Pliva Kraków) była jak najbardziej opłacalna
( nawet kupując składniki jak odczynniki analityczne do 1Kg z
katalogu Aldrich )
Teofilina , etylenodiamina, woda, szkło karton 10 amp cena 13 zl
lek byl refundowany do 3,5 zł
Do ostatniej chwili przed wycofaniem był powszechnie stosowany w
poradniach, pogotowi a nawet w specjalistycznych klinikach. oraz przez
pacjentów w domach.

Został zastąpiony przez lek kilkakrotnie droższy dostępny tylko w
placówkach (LZ)
Teofilina 300 mg /250 ml dożylny kroplówka
Substancja czynna Teofilina jest ta sama a podobno jest lekiem
przestarzałym i szkodliwym.
Aminofilina 250 / 10 była lekiem dostępny na receptę, był
wypisywany pacjentom doskonale znającym swoja chorobę.
Stosowany POWSZECHNIE w ratownictwie.
I według mnie jego szkodliwość była minimalna w porównani do Apapów
Coldrexów Gripeksow Efelarganów Tabcinów i kilkanaście innych
w zalecanych dawkach był bezpieczny jak w/w a nikt nie przedawkował
go jak te
, Jeden nie "wyleczył" grypy to bierze się następny i dodaje jeszcze
jeden a
wszystkie zawierają Paracetamol który przy przedawkowaniu :

"Przedawkowanie leku może powodować ciężką niewydolność wątroby i zgon
chorego.
Największe ryzyko występuje u ludzi głodujących i nadużywających
alkoholu.
Już 2-krotne przekroczenie maks. zalecanej dawki dobowej może
spowodować objawy uszkodzenia wątroby. "

P0zdrawiam i czekam z nadzieją na info o Aminofilinie gdzieś ...

8. Data: 2009-10-31 15:11:28

Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

anlapa pisze:

> P0zdrawiam i czekam z nadzieją na info o Aminofilinie gdzieś ...

Z tego co widzę, to tu możesz sobie kupić:

http://www.doz.pl/leki/p3375-Aminofilina

--
animka

9. Data: 2009-10-31 17:43:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" napisał:

> Z tego co widzę, to tu możesz sobie kupić:
> http://www.doz.pl/leki/p3375-Aminofilina

Źle widzisz.

--
Pozdrawiam - Aicha