Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.

1. Data: 2017-05-30 19:53:51

Temat: Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wpolityce.pl/m/polityka/186022-wiemy-swietnie
-ze-dzis-gruzja-jutro-ukraina-a-pozniej-moze-i-czas-
na-moj-kraj-na-polske-lech-kaczynski-w-sierpniu-2008
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

2. Data: 2017-05-30 22:51:20

Temat: Re: Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2017 o 19:53, Ikselka pisze:
> http://wpolityce.pl/m/polityka/186022-wiemy-swietnie
-ze-dzis-gruzja-jutro-ukraina-a-pozniej-moze-i-czas-
na-moj-kraj-na-polske-lech-kaczynski-w-sierpniu-2008
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

Dlatego trzeba się wypiąć na UE, żeby Putinowi sprawę ułatwić.

Ewa

3. Data: 2017-05-30 23:26:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
-ze-dzis-gruzja-jutro-ukraina-a-pozniej-moze-i-czas-
na-moj-kraj-na-polske-lech-kaczynski-w-sierpniu-2008
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> Dlatego trzeba się wypiąć na UE, żeby Putinowi sprawę ułatwić.

Z czego zdawałaś maturę? Czy aby nie z historii?
LOL

4. Data: 2017-05-31 07:39:27

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Przemysław Dębski <p...@g...pl>" <=?ISO-8859-2?Q?
Przemys=B3aw_D=EAbski _<po=5Fzboju@go2.pl>?=> napisał w wiadomości
-ze-dzis-gruzja-jutro-ukraina-a-pozniej-moze-i-czas-
na-moj-kraj-na-polske-lech-kaczynski-w-sierpniu-2008
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> Trzeba zarówno UE jak i Putina zmusić by nas szanowali i się z
> nami liczyli. Polityka samodzielnego ściągania sobie majtek,
> przed jednym czy drugim na pewno temu nie służy.

Zobacz, jaką sensowną politykę na naszym tle prowadzi Łukaszenka. Wiedział,
czym mu grozi zbytnie zbliżenie z Zachodem (dawno przewidywał to, co się
stało na Ukrainie), a także wie, że za blisko Rosji oznacza wchłonięcie
przez nią. Kombinuje więc- z jednej strony trzyma jednych i drugich od
siebie jak najdalej, a z drugiej- stare się o dobre relacje z nimi. Wiele
państw na takiej polityce zachowało niezależność i zarobiło jeszcze kupę
szmalu.

--
Chiron

5. Data: 2017-05-31 10:48:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 07:28, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> [...]
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> Trzeba zarówno UE jak i Putina zmusić by nas szanowali i się z

LOL :) Ciekawe jak chcesz to zrobić?
Zagrozisz, że przestaniesz sprzedawać im węgiel?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-05-31 12:20:58

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik FEniks napisał:
> [...]
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> Dlatego trzeba się wypiąć na UE, żeby Putinowi sprawę ułatwić.

Nie, wystarczyło zapewnić francuzów o rekompensacie za mistrale
w postaci zakupu caracali.

7. Data: 2017-05-31 12:23:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2017 o 07:28, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> [...]
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> Trzeba zarówno UE jak i Putina zmusić by nas szanowali i się z

Tupiąc nóżką, jak panna z fochem?

Szanować - owszem - SIEBIE nawzajem. Od tego wypadałoby zacząć.

> Polityka samodzielnego ściągania sobie majtek,
> przed jednym czy drugim na pewno temu nie służy.

Polityka to przede wszystkim dyplomacja, a nie publiczne rwanie szat.
Np. Taka Litwa przyjęła kilkuset uchodźców, z czego większość prysnęła
dalej na Zachód (oczywiście nie do Polski!). Wywiązują się? Wywiązują.

Ewa

8. Data: 2017-05-31 12:26:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2017 o 11:27, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
-ze-dzis-gruzja-jutro-ukraina-a-pozniej-moze-i-czas-
na-moj-kraj-na-polske-lech-kaczynski-w-sierpniu-2008
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> Cóż, to nie jest cel możliwy do zrealizowania tu i teraz. Jeśli
> jesteś w stanie na chwilkę zdjąć klapki z oczu, to cofnij się ca.
> 20 lat wstecz, gdy odchodził Jelcyn i nastawał Putin. Rosja wtedy
> na arenie międzynarodowej była śmiesznym popychadłem którego nikt
> nie brał już na poważnie. A teraz? Ano biorą sobie np. Krym

Porównujesz Polskę z Rosją zbrojną w broń atomową?

Czyli jednak panna z fochem.

Ewa

9. Data: 2017-05-31 12:28:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 11:27, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> [...]
> jesteś w stanie na chwilkę zdjąć klapki z oczu, to cofnij się ca.
> 20 lat wstecz, gdy odchodził Jelcyn i nastawał Putin.

To zdejmij klapki z oczu i zobacz, że oprócz węgla nic nie mamy. O broni
atomowej nie wspominając.

> Da się zbudować pozycję w rozsądnym
> czasie? Da.

Zdecyduj się o czym piszesz. O szacunku czy o strachu?

> Tylko trzeba ją budować,

Czyli co konkretnie?
Nie zdobywa się szacunku przystawiając komuś pistolet do głowy.
Jak chcesz zmusić UE żeby nas "szanowali"? Obowiązkową religią w
szkołach? Dyskryminacją i łamaniem praw człowieka? A może zakazując
antykoncepcji i nie przestrzeganiem własnej konstytucji?

Nic takiego nie proponuję.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-05-31 14:10:42

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szkołach? Dyskryminacją i łamaniem praw człowieka? A może zakazując
> antykoncepcji i nie przestrzeganiem własnej konstytucji?

W telewizji pokazywali fanatycznych dewotow modlacych sie przed teatrem,
a biura podrozy w drodze na Mazury czy do krajow baltyckich oferuja stop
przy najwyzszej figurze Chrystusa i katedrze w Licheniu. Emeryci
niemieccy nie maja pieniedzy na podroze do Afryki lub Papui-Nowej
Gwinei, wiec ogladaja dziwactwa u sasiadow.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Kielce - koncert.
Wysłać to Cejrowskiemu
Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty
Rzucanie szyszkami w lesie
Tragedia na porodówce.