Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.

51. Data: 2017-06-03 22:34:40

Temat: Re: Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 13:42, Ikselka pisze:

> Mam takie wyobrażenia o Twoich wyobrażeniach, jak je tu przedstawiasz.

Nigdzie nigdy nie przedstawiałam, jakobym była przeciwna elektrowniom
atomowym, więc spadaj ze swoimi halucynacjami.

Ewa

52. Data: 2017-06-03 23:38:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> I wtedy mają problem, żeby co miesiąc ten tysiąc na ZUS uciułać.

Nie mają - zakładają tzw. firmy rodzinne.

53. Data: 2017-06-03 23:39:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nigdzie nigdy nie przedstawiałam, jakobym była przeciwna elektrowniom
> atomowym, więc spadaj ze swoimi halucynacjami.

Tych nie. Ale poziom innych wystarczy.

54. Data: 2017-06-04 00:06:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie mają - zakładają tzw. firmy rodzinne.

Co nie znaczy, że tysiąc złotych miesięcznie dostają od Mikołaja i z
uśmiechem wrzucają je w błoto.

55. Data: 2017-06-04 00:10:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> I wtedy mają problem, żeby co miesiąc ten tysiąc na ZUS uciułać.

http://m.onet.pl/biznes/kraj,lblv0y

Kielce - koncert.
Wysłać to Cejrowskiemu
Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty
Rzucanie szyszkami w lesie
Tragedia na porodówce.