Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.

41. Data: 2017-06-03 13:00:59

Temat: Re: Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 00:31, Ikselka pisze:

> Ależ tak. Mieliśmy własne złoża rudy uranowej oraz zasoby przetwórcze -
> wszystko zrabowane przez Rosjan.

> Niespecjalnie mnie to interesuje. Ważne, żebyś przynajmniej rozumiała (a
> nie łykała politpoprawny kit), czemu Unia każe nam ZAMYKAĆ kopalnie węgla,
> podczas gdy Niemcy po cichu swoje tylko unieczynniają i starannie
> remontują.
> Taki mały sekrecik polityki energetycznej dla swojszych.
> Kiedy TO zrozumiesz, zmienisz nastawienie i do elektrowni jądrowej w
> Polsce.

Najpierw przestań dyskutować ze swoimi wyobrażeniami na temat moich
wyobrażeń.

Ewa

42. Data: 2017-06-03 13:04:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 23:39, Ikselka pisze:

> Właśnie zyskałam pojęcie o Twoim kompletnym pojęcia braku: składki ZUS
> płaci pracodawca.

Jesteś zachwycająca z tą swoją naiwną głupotką.
Naprawdę myślisz, że jak ktoś osobiście nie robi przelewu, to nie płaci?

> [...]
> muszą same utworzyć i utrzymać miejsce swojej pracy oraz muszą same zadbać
> o koncepcję firmy oraz politykę sprzedaży czyli dochód - są zatem
> szczególnie obciążone w porównaniu z pracownikiem na ciepłym etacie, który
> nie ponosząc żadnych kosztów własnych dostaje gotowe stanowisko pracy, na
> którym wykonuje określone zadanie i nie musi się martwić ani o
> materiały/surowce, ani o znajdowanie klientów, ani o uzyskiwanie płatności.
> Robi co trzeba i dostaje pensję - ale żeby było mu ją z czego wypłacić,
> musi się o to martwić sam pracodawca.
> Tak że Twoje "pojęcie" jest mizerniutkie.

Wychodzi na to, że pracownik "na ciepłej posadce" jest po prostu na
urlopie. A pracodawca jest filantropem.

Masz blade pojęcie o ciepłych posadkach.

Ewa

43. Data: 2017-06-03 13:12:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 23:39, Ikselka pisze:

> Właśnie zyskałam pojęcie o Twoim kompletnym pojęcia braku: składki ZUS
> płaci pracodawca.

Swoje pojęcie o świecie sobie rozszerz:
http://mojafirma.infor.pl/mala-firma/skladki-zus/694
936,Skladki-ZUS-pracodawcy-i-pracownika-2015.html

Ewa

44. Data: 2017-06-03 13:21:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 08:14, Kviat pisze:

> Wychodzi na to, że właśnie to ty nie masz pojęcia.

> Chyba że właśnie na tym polega jego praca.

> Chyba że właśnie na tym polega jego praca.

> Chyba że właśnie na tym polega jego praca.

> Masz mizerne pojęcie o prowadzeniu firmy.

Wychodzi na to, że pracodawcy to tacy biedni i uciśnieni ludzie, którzy
muszą pracować na swoich rozpasanych pracowników. ;)

Ewa

45. Data: 2017-06-03 13:42:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Najpierw przestań dyskutować ze swoimi wyobrażeniami na temat moich
> wyobrażeń.

Mam takie wyobrażenia o Twoich wyobrażeniach, jak je tu przedstawiasz.

46. Data: 2017-06-03 13:49:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Swoje pojęcie o świecie sobie rozszerz:
> http://mojafirma.infor.pl/mala-firma/skladki-zus/694
936,Skladki-ZUS-pracodawcy-i-pracownika-2015.html

Eufemizmy mnie nie interesują. Pracownik płaci, dopóki zarabia - dzięki
pracodawcy.
Czyli płaci pracodawca.
Załóż d.g. - i wtedy płać.
LOL

47. Data: 2017-06-03 17:03:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-03 o 13:49, Ikselka pisze:

936,Skladki-ZUS-pracodawcy-i-pracownika-2015.html

> Eufemizmy mnie nie interesują. Pracownik płaci, dopóki zarabia - dzięki
> pracodawcy.

A pracodawca dzięki pracownikowi nie zarabia?

> Czyli płaci pracodawca.

Z tego, co zarobi pracownik.

> Załóż d.g. - i wtedy płać.
> LOL

Zatrudnij pracownika i wtedy się wymądrzaj.
Pracownik to nie jest niewolnik. W normalnej relacji to partner w
interesach i pracodawca kupuje jego czas, wiedzę i umiejętności.
Problem w tym, że niektórym znowu marzą się zwyczaje z XIX wieku (albo i
wcześniejsze) i nie pamiętają (bo są nieukami) jak to się skończyło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

48. Data: 2017-06-03 17:14:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-03 o 13:21, FEniks pisze:

> Wychodzi na to, że pracodawcy to tacy biedni i uciśnieni ludzie, którzy
> muszą pracować na swoich rozpasanych pracowników. ;)

Więc pracodawcy (chlebodawcy :)) powinni zwolnić wszystkich pracowników.
Nie musieliby im płacić pensji i mogliby leżeć do góry brzuchem nad
swoim basenem popijając drinki z parasolką.
Ale ci pracodawcy głupi, że się tak męczą z tymi pracownikami :)

Pozdrawiam
Piotr

49. Data: 2017-06-03 22:30:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 13:49, Ikselka pisze:

936,Skladki-ZUS-pracodawcy-i-pracownika-2015.html

> Eufemizmy mnie nie interesują.

Najwyraźniej słowa nie rozumiesz.

> Pracownik płaci, dopóki zarabia

No, wreszcie! Oczywiście, że tak! Dopóki zarabia, dopóty płaci. To
proste jak drut. Przestanie zarabiać, wyleci z pracy, przestanie płacić.

> - dzięki
> pracodawcy.

I odwrotnie. Pracodawca nie jest filantropem.

> Czyli płaci pracodawca.

A jednak nigdy nie mądrzejesz. Idziesz w zaparte niczym osioł i nie
potrafisz się do błędu przyznać.

> Załóż d.g. - i wtedy płać.

Nie bądź śmieszna.

Ewa

50. Data: 2017-06-03 22:31:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 17:14, Kviat pisze:

> Więc pracodawcy (chlebodawcy :)) powinni zwolnić wszystkich pracowników.
> Nie musieliby im płacić pensji i mogliby leżeć do góry brzuchem nad
> swoim basenem popijając drinki z parasolką.

I wtedy mają problem, żeby co miesiąc ten tysiąc na ZUS uciułać.

Ewa

Kielce - koncert.
Wysłać to Cejrowskiemu
Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty
Rzucanie szyszkami w lesie
Tragedia na porodówce.