ŚAM?!?!

11. Data: 2002-08-28 21:46:11

Temat: Re: ŚAM?!?!
Od: "red medicine" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaaaahm...
No angielskiego to sie raczej nie obawiam, nie wiem tylko jak bedzie z
lacinka, bo z ta to w ogole nic wspolnego nie mialam... nawet nasza babeczka
od bioli nie wprowadzala nazw lacinskich.. ;(
Heh... moze polecalbys cos do przegladniecia - tso bym taka zieleniutka
nie przyszla ;o)

Raz jeszcze dzieki, i kolorowych zycze ;o)

POZDRAWIAM
red medicine

12. Data: 2002-08-28 21:54:49

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj ponownie:-)
Użytkownik "red medicine" <B...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Dzieki wielkie za odzew... i za propozycje! No ale teraz nie macie juz
> odwrotu bo zamierzam z nich skorzystac ;o)
>
> Zawsze milej bedzie juz tam kogos znac, bo w sumie to nikt z moich
> znajomkow sie nie dostal na medycynke.. :(. No ale mam teraz Was
> Przystojniaczkow ;o) Fajnie fanie ;)
>
> ps. A pisaliscie jakis test na wejsciu z jezyka - w celu przydzielenia do
> odpowiedniej grupy, czy moze takowych w ogole tam nie ma?
>
> POZDRAWIAM
> red medicine
>

> Użytkownik "Przemo" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
BMI

13. Data: 2002-08-28 23:01:42

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w warszawce lacineczka prosciutka i nic a nic nie trzeba
sie douczac w czasie wakacji przed pierwszym roczkiem...ale
to w warszawce...

pozdrowionka Tichutki
;)))

14. Data: 2002-08-29 05:23:11

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj ponownie!!!
Lingua Latina ad usum medicinae studentium
S. Filipcza-Nowicka, Z. Grech-Żmijewska Wydawnictwo Lekarskie PZWL- to jest
podręcznik obowiązujący. Z łaciny są 2 panie mgr, połowa grup ma z jedną a
reszta z drugą. Lepiej trafic do pani Zemanek niż do pani Sobczak. Jeżeli
nie miałas łaciny w szkole trafisz na poziom początkujący. Egzamin jest
ustny po 1 roku i w jednym roku pyta jedna pani a za rok druga i tak na
zmianę.W 98 pytała Zemanek więc możesz się zorientować kto będzie Ciebie
egzaminował. Ja na Twoim miejscu nic by nie przeglądał tylko korzystał
jeszcze z wakacji. Potem będziesz miała naprawdę mało czasu na przyjemności.
Udanego dnia

15. Data: 2002-08-29 07:03:12

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sie rozkrecil Kasanowa. heheh

m.

16. Data: 2002-08-29 08:50:32

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tobie Mirfaczku nikt nie dorówna, ale staram się. Trening czyni mistrza.

17. Data: 2002-08-29 12:31:51

Od: "red medicine" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki Przemo! Ale mimo wszystko chyba jednak do czegos zajrze ;o)
Jak tylko sloneczko zajdzie, bo cos wyjatkowo slicznie dzisiaj jest.

;o) - a skoro i tak jestescie juz rozkreceni, to mi jeszcze napiszcie,
prosze, jak jest z netem - jest do niego dostep w akademikach ( Ligota)?? -
co prawda i tak nie bede tam mieszkac, ale mam calkiem bliziutko... ;) a
net trza miec..;o)

18. Data: 2002-08-29 12:41:28

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Ja też nie mieszkam w akademiku. Za tą cenę mozna mieć fajna stancje.
Warunki w akademiku sa delikatnie mówiac kiepskie a z roku na rok cena jest
wyższa. Z tego co się orientuje to chyba ktoś ma net w akademiku, ale
bardziej kompetentną osobą w tej kwestii będzie mój szanowny kolega z grupy
zwany Mirfakiem, który pewnie cos Ci napisze. Jeżeli masz jeszcze jakieś
pytania to służę pomocą. Pa

19. Data: 2002-08-29 20:49:13

Od: "red medicine" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cheloł!

Jakies pytania? Hehe.. Ja to bym Cie mogla zasypac pytaniami.
Wszystkiego jestem ciekawa - no ale za miesiac juz sama sie przekonam.
Narazie babeczka kazala mi przyjechac na uczelnie na poczatku wrzesnia -
czyli niedlugo ;o) A wtedy to juz podejrzewam bede miala pare konkretnych
pytan ;)

Dziekujac za dotychczasowa pomoc - POZDRAWIAM

20. Data: 2002-08-29 21:00:56

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok. Nie ma sprawy. Pozdrawiam i życzę miłej nocki.
> [...]
> pytan ;)
>
> Dziekujac za dotychczasowa pomoc - POZDRAWIAM

Bol gardla przy przelykaniu....
CZy to dobry filtr?? zamiast odwróconej osmozy??
zabezpieczanie stawów plastrem
Popękane naczynia
Korepetycje na AM !!!Szukam!!!Poznan!!!