Re: ŚAM?!?!

From: "Przemo" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ŚAM?!?!
Date: Thu, 29 Aug 2002 07:23:11 +0200
Sender: s...@p...onet.pl@62.233.171.194

Witaj ponownie!!!
Lingua Latina ad usum medicinae studentium
S. Filipcza-Nowicka, Z. Grech-Żmijewska Wydawnictwo Lekarskie PZWL- to jest
podręcznik obowiązujący. Z łaciny są 2 panie mgr, połowa grup ma z jedną a
reszta z drugą. Lepiej trafic do pani Zemanek niż do pani Sobczak. Jeżeli
nie miałas łaciny w szkole trafisz na poziom początkujący. Egzamin jest
ustny po 1 roku i w jednym roku pyta jedna pani a za rok druga i tak na
zmianę.W 98 pytała Zemanek więc możesz się zorientować kto będzie Ciebie
egzaminował. Ja na Twoim miejscu nic by nie przeglądał tylko korzystał
jeszcze z wakacji. Potem będziesz miała naprawdę mało czasu na przyjemności.
Udanego dnia
Przemo