SKĄD TU TYLE SPAMIARZY?!

1. Data: 2003-08-04 13:05:19

Temat: SKĄD TU TYLE SPAMIARZY?!
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

LUDZIE! POGIĘŁO WAS?
PRZESTAŃCIE SPAMOWAĆ GRUPĘ!
pani bassett wyniosła się stąd na własną prośbe i nigdy już tu nie powróci.
Nie ma takiej opcji. Przestańcie dyskutować z tą dżdżownicą, przestańcie
rozmawiać o niej.
PRZESTAŃCIE SADZIĆ PIERDZIOCHY NA TĘ GRUPĘ
!!!
To jest grupa o tworzeniu arcydzieł kulinarnych, choćby to miała być po raz
pierwszy usmażona jajecznica przez nastoletnią Kasię.
Mówiąc krótko i treściwie: SP.... na Yahoo!!!
dżdżownica

1. Data: 2003-08-04 13:18:25

Temat: Re: SKĄD TU TYLE SPAMIARZY?!
Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Więcej kultury.
Nie Ty decydujesz czy pani Bassett tu wróci czy nie.
To Ty powinnaś opuścić tą grupę.
Anna

1. Data: 2003-08-04 13:18:30

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dżdżownica" wrote:

> PRZESTAŃCIE SADZIĆ PIERDZIOCHY NA TĘ GRUPĘ
> !!!

po pierwsze: zwroc sie z tym apelem do samej siebie, to ty sadzisz (tu posluze
sie twoim jezykiem) najwieksze pierdziochy na tej grupie
po drugie: mowi sie spamerzy, a nie spamiarze
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-04 13:25:10

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pani bassett wyniosła się stąd na własną prośbe i nigdy już tu nie powróci.
> Nie ma takiej opcji.

Jest taka opcja dla wszystkich: dzdzownic, krokodyli, psow, kotow i innych
bojacych sie podac wlasnego nazwiska. Jest zatem rowniez dla Magdaleny i innych
stalych od lat uczestnikow tej grupy. Jest takze dla nowych. I Ty pelzaczu
malutki nic na to nie poradzisz.

1. Data: 2003-08-04 16:29:37

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica <d...@a...pl> wrote:

> [...]
> pierwszy usmażona jajecznica przez nastoletnią Kasię.
> Mówiąc krótko i treściwie: SP.... na Yahoo!!!

Byli juz tu tac, ktorzy zaczeli uwazac ze ta grupa jest ich wlasnoscia.
Pojawili sie nagle. Stworzyli "oficjalna strone", "metryke", "galerie",
"FAQ", organizowali spotkania (a propos, czy to na wszystkich grupach
tak jest, ze poczatek zorganizowanych spotkan uczestnikow oznacza koniec
rzeczowej dyskusji?).
Mieli swoich guru, swoje koterie i towarystwa wzajemnej adoracji.
Kirdy ktos wychylal sie z wlasna opinie, nie daj boze krytyczna, robili
nagonke.
A ja w tej grupie uczestnicze sobie prawie od samego jej poczatku i malo
mnie obchodzi kto uwaza sie za jej wlasciciela i kto probuje tu rzadzic.
Nie bede sluchal niczyich pouczen co tu wolno, a czego nie. W kazdym
razie nie lubie grubego jezyka, ordynarnych slow.

Wladyslaw

1. Data: 2003-08-04 16:37:05

Od: "dzdzownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los"
> W kazdym razie nie lubie grubego jezyka, ordynarnych slow.

"Aria dla atlety"
dzdzownica

1. Data: 2003-08-04 17:01:03

Temat: Re: SK!D TU TYLE SPAMIARZY?!
Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

W news:1fz6imn.1pa5ikf1skkybzN%wlos@tele.com.pl,
Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> napisał(a):

> tak jest, ze poczatek zorganizowanych spotkan uczestnikow oznacza
> koniec rzeczowej dyskusji?).

Nie.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...tk Stranded in my mind

1. Data: 2003-08-04 17:06:25

Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
raz
> pierwszy usmażona jajecznica przez nastoletnią Kasię.
> Mówiąc krótko i treściwie: SP.... na Yahoo!!!

dzdzownica... alez Ci sloma z butow wylazi !
Kreska

1. Data: 2003-08-04 17:06:56

Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
raz
> pierwszy usmażona jajecznica przez nastoletnią Kasię.
> Mówiąc krótko i treściwie: SP.... na Yahoo!!!

slow mi brak jak czytam Twoje wypowiedzi
Kreska

1. Data: 2003-08-04 19:37:40

Od: "maka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci

> Byli juz tu tac, ktorzy zaczeli uwazac ze ta grupa jest ich wlasnoscia.

Wladyslawowi gratulacje, ze wreszcie znalazl sie we wlasciwym
towarzystwie. Dotad byl niedoceniany, a teraz wielkie mozliwosci przed nim.
Tak trzymac, Wladyslawie!

Litewskie swinskie uszy
OT z nutą nostalgii
Pytanko do smakoszy :-)))
Wino sliwkowe... gdzie?
do dzdzownicy, alexa, janka i jak mu tam jeszcze