Re: STRASZNA TESKNOTA

11. Data: 2007-06-14 12:56:56

Temat: Re: STRASZNA TESKNOTA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message
news:f4rdur$92r$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Na konie mam alergię. Na smar do zbroi pewnie też, a skrzypiących nie
> lubię ;)
> W nocy najlepiej się pisze... I listonosz ani sąsiad nie
> przeszkadzają, kiedy wyobraźnia się zagalopuje :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

No chyba, że z listonoszem...

12. Data: 2007-06-14 13:09:07

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No chyba, że z listonoszem...

Aż tak mi tego nie brakuje ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2007-06-14 14:48:11

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 13 Cze, 19:06, "Aicha" <b...@t...pl> wrote:

> No nie po obiedzie, proszę! :D

A lepiej przed?
:-/

Ciekawa jestem, jak Ty go sobie wyobrazasz - bo ja ani rusz inaczej -
wiesz, ze istnieja tzw. typy somatyczne i ustalone naukowo reguly ich
powiazan z mentalnoscia... Aha, i bladosc lic - jako uzupelnienie
obrazu.
Bleee...
Nie dziwie sie, ze to sympatyk zjezdzania, on po prostu nie ma
wyjscia. Tak naprawde boi sie prawdziwej kobiety, woli klikac i tluc w
klawisze na odleglosc i sympatyzowac z polglowkami - czuje sie wtedy
Wodzem :-)

14. Data: 2007-06-14 14:55:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...

> No nie po obiedzie, proszę! :D

A lepiej przed?
:-/

[...]

Trafił na Panią?

15. Data: 2007-06-14 15:11:31

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Cze, 16:48, i...@w...pl wrote:

> A lepiej przed?
> :-/
>
> [...]
> Aha, i bladosc lic - jako uzupelnienie
> obrazu.
> Bleee...
> [...]

Tiaa, nie ma to jak lica Leppera ...

--
F.

16. Data: 2007-06-14 15:13:43

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 14 Cze, 16:55, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> wyjscia. Tak naprawde boi sie prawdziwej kobiety, woli klikac i tluc w
> klawisze na odleglosc i sympatyzowac z polglowkami - czuje sie wtedy

Juz nie jestesmy na "ty"?
A co sie stalo?

17. Data: 2007-06-14 15:16:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
> wyjscia. Tak naprawde boi sie prawdziwej kobiety, woli klikac i tluc w
> klawisze na odleglosc i sympatyzowac z polglowkami - czuje sie wtedy

Juz nie jestesmy na "ty"?
A co sie stalo?

Jeżeli Wódz to musi być Pani... ;-P)))

18. Data: 2007-06-14 15:16:24

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Fragile<e...@i...pl>
s.com

[...]
> Tiaa, nie ma to jak lica Leppera ...

Ale jeszcze lepiej nie ma to jak takie tanie chwyciki jak twoje :)

Gawron

19. Data: 2007-06-14 15:22:14

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@e...googlegroups.com

> [...]
>
> Ale jeszcze lepiej nie ma to jak takie tanie chwyciki jak twoje :)

A moglbys konkretniej napisac co masz na mysli, poniewaz nie wiem, o
co Ci chodzi?

Fragile

20. Data: 2007-06-14 15:54:46

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 14 Cze, 17:16, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> <i...@w...pl> wrote in message

ps.com...

ps.com...

> Juz nie jestesmy na "ty"?
> A co sie stalo?
>
> Jeżeli Wódz to musi być Pani... ;-P)))

Nie mam az takich "ambicji", musi im wystarczyc bluzgacz...
I chwale dzis swa ostroznosc...

OT- takie tam wynurzenia (długie)
Re: Do XL.....
Nie szamać, nie drynić. Bardacha - na ostro.
STRASZNA TESKNOTA
Re: Rajskie ogrody