SUPER-KAPO;)

1. Data: 2006-09-24 22:31:24

Temat: SUPER-KAPO;)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

===== uwaga! reklama!
Czy potrzebujesz pomocy aby efektywnie sterroryzowac
wlasne dziecko z wykorzystaniem metod znanych
w psychologii?
Nie zwlekaj! Zglos sie do programu SUPER-KAPO!
Nasza specjalistka pomoze z przyjemnoscia.
Zadzwon teraz!
Szczegolow promocji szukaj w telegazecie oraz na
stronach www w internecie.
===== koniec reklamy

A tak na bardziej powaznie: przynac musze, ze jestem
iezle wstrzasniety po obejrzeniu programu Super-Niania.
Tytulowa Super-Niania doslownie (cytuje) "proszeniem"
nazywa zmuszanie malego dziecka do scisle okreslonych
zachowan, zas (cytuje) "problemem" okresla sytuacje
kiedy rodzice spelniaja oczekiwania malucha... itp.
Jak dla mnie to skandal.

Czy ktos z szanownych psychologow jest w stanie krytycznie
skomentowac poczynania pani psycholog, ktora w moim
odczuciu przez pomylke wygrala kasting do tego nieszczesnego
programu?
Jesli tak, to prosze. :)

--
Czarek

2. Data: 2006-09-25 02:48:36

Temat: Re: SUPER-KAPO;)
Od: adam kupawski <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> [...]
> skomentowac poczynania pani psycholog, ktora w moim
> odczuciu przez pomylke wygrala kasting do tego nieszczesnego

o kturej i na jakim kanale to bgylo??

3. Data: 2006-09-25 07:06:35

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik adam kupawski napisał:

> o kturej i na jakim kanale to bgylo??

na TeWueNie o 17: 69 rano

4. Data: 2006-09-25 07:13:59

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> jestem niezle wstrzasniety po obejrzeniu programu Super-Niania.
> Tytulowa Super-Niania doslownie (cytuje) "proszeniem"
> nazywa zmuszanie malego dziecka do scisle okreslonych
> zachowan,

Eeee tam - że się bawi w eufemizmy - phi.
Sednem jest CO, a nie JAKA ETYKIETKA.
Jeśli chodzi o wybijanie gówniarzowi z głowy głupot i zginanie
krnąbrnego, rozwydrzonego karku do zachowań normalnych i zdrowych, to
jak zwał - tak zwał, ważne że się bachora we właściwym kierunku
kształtuje, zamiast pozwolić mu bez przeszkód rozkwitnąć w
socjopatycznego egocentryka.

> zas (cytuje) "problemem" okresla sytuacje
> kiedy rodzice spelniaja oczekiwania malucha... itp.
> Jak dla mnie to skandal.

Bez ukonkretnienia o spełnianiu JAKICH TO OCZEKIWANIA MALUCHA mowa
dyskusja jest jałowa.
Jeśli rodzice nie spełniają oczekiwania np. otrzymania paszy, czy
poczucia miłości - to rzeczywiście skandal, jeśli zaś rodzice nie
spełniają oczekiwania spełniania wszelkich, (incl. najgłupszych)
zachcianek bachora, to IMHO psycholog gada zdrowo.

> [...]
> skomentowac poczynania pani psycholog, ktora w moim
> odczuciu przez pomylke wygrala kasting do tego nieszczesnego

Psze bardzo, choć żaden ze mnie spycholog

Pozdrawiam
EG

5. Data: 2006-09-25 08:00:45

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zachowan, zas (cytuje) "problemem" okresla sytuacje
> kiedy rodzice spelniaja oczekiwania malucha... itp.

Nie miałam okazji oglądać jeszcze tego programu.. ale widziałam reklamy... to
jakbyś miał takiego wrednego, rozwydrzonego bachora to byłbyś tej niani
wdzięczny

Yuki.

6. Data: 2006-09-25 08:32:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yukichiro:
> ... jakbyś miał takiego wrednego, rozwydrzonego bachora to
> byłbyś tej niani wdzięczny

Przede wszystkim wyrzucilbym z domu "na zbity pysk" taka
specjalistke, ktora nie rozroznia reakcji malucha od jego
dzialan, a uwaza sie nie tylko za nianie, ale jeszcze za
nie wiadomo jak ~wielka.

Normalnie zgroza.
Ta pani z SuperNiani powinna co najwyzej psy tresowac,
a nie uczyc innych jak postepowac z _normalnymi_ dziecmi
takimi jak ten nieszczesny chlopczyk z wczorajszego programu.

--
Czarek

7. Data: 2006-09-25 13:41:24

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a nie uczyc innych jak postepowac z _normalnymi_ dziecmi
> takimi jak ten nieszczesny chlopczyk z wczorajszego programu.

Właśnie oglądałam powtórkę (a raczje większą jej część gdyż czas naglił)i
stwierdzam, że używasz za mocnych słów pod jej adresem. Pomysł Super Niani
zapewne wziął się z jednej amerykańskiej telewizji z programu "zaklinaczka
dzieci". Stosuje podobne metody, tylko że na amerykańskie "seriale" inaczej się
patrzy niż na polskie.
Nie widziałam nic aż tak bardzo strasznego w jej metodach, ona raczej wychowuje
rodziców, gdyż to jakie są dzieci zależy włąsnie od ich postępowania. Nie
widziałam bicia, surowego karcenia ani nic bardziej drastycznego wiec w sumie..
nie wiem o co ci chodzi. Wszystkie jej działania prowadzą do wywołania w dziecku
pewnych zachowań by nie wyrosło na gówniarza który nigdy nie bedzie słuchał
rodziców i bedzie robił co chciał.
Niedawno w TV (nie pamiętam programu) leciała podobna seria ale o niewychowanej
młodzierzy. Nie pamietam tytułu, ale wywożono ich na ranczo i tam uczyli się
pracować i być "normalnymi" młodymi ludźmi, którzy nie ćpają, nie chlają, nie
palą i nie piją, którzy odnoszą się z szacunkiem, których nie trzeba się bac.
Widziales? To byś pewnie nazwał drugi oświęcim :) bo trochę za bardzo
wyolbrzymiasz niektóre sprawy.

Yuki.

8. Data: 2006-09-25 15:30:17

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.09.2006 Yukichiro <Y...@o...pl> napisał/a:

> [...]
> Widziales? To byś pewnie nazwał drugi oświęcim :) bo trochę za bardzo

O, widziałem tylko odcinek jak rozpalali ogień bez zapałek. IMO pomysł
dobry.
--
Relpp

9. Data: 2006-09-25 15:35:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yukichiro:
> Właśnie oglądałam powtórkę (a raczje większą jej część gdyż czas
> naglił)i stwierdzam, że używasz za mocnych słów pod jej adresem.

Mysle ze jej prymitywne metody w konfrontacji z rzeczywistym urwisem
obnazylyby jej bezradnosc i niekompetencje nawet w oczach takiego
ignoranta jak ty.

> ... To byś pewnie nazwał drugi oświęcim :) bo trochę za bardzo
> wyolbrzymiasz niektóre sprawy.

Twoj wniosek oznacza jedynie ze "wyolbrzymianie niektorych spraw"
oraz projekcja, jak rowniez mieszanie zupelnie roznych pojec to cos
co znasz doskonale z autopsji.

--
Czarek

10. Data: 2006-09-25 16:08:19

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle ze jej prymitywne metody w konfrontacji z rzeczywistym urwisem
> obnazylyby jej bezradnosc i niekompetencje nawet w oczach takiego
> ignoranta jak ty.

Masz do mnie jakis problem?
Ja cię obrazam?

Yuki.