SZYBKOWAR SOLINGEN MAIBACH - pytanie

1. Data: 2004-10-17 08:33:24

Temat: SZYBKOWAR SOLINGEN MAIBACH - pytanie
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Allegro sprzedawane są takie szybkowary w różnych wielkościach. Czy ktoś
z Grupowiczów ma jakies doświadczenie z takim szybkowarem?

z góry dziękuje za opinie
pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-10-17 10:51:10

Temat: Re: SZYBKOWAR SOLINGEN MAIBACH - pytanie
Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś
> z Grupowiczów ma jakies doświadczenie z takim szybkowarem?

Ja czegoś takiego używam już od 5 lat z tym że zdaje się firmy Solingen i
Nivella się połączyły, ja mam szybkowar Nivelli. Super sprawa, uszczelka od
5 lat jak nowa, szybkowar używany średnio 1-2 razy w miesiącu. Przydatny
zwłaszcza do przygotowywania kukurydzy. 8 minut i gotowa.

Pozdrawiam
Kri$P
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

1. Data: 2004-10-18 07:02:03

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 5 lat jak nowa, szybkowar używany średnio 1-2 razy w miesiącu. Przydatny
> zwłaszcza do przygotowywania kukurydzy. 8 minut i gotowa.

dzieki za odpowiedź. 1-2 razy w miesiacu to raczej mało;-) Mi chodzi o
urządzenie, w którym bedzie można szybko ugotować ziemniaki, buraki,rosół
itp i które nie bedzie groziło wybuchem (jak to sie ponoc radzieckim
zdarzało).

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-10-18 10:19:50

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama nazwa wskazuje, ze w zyciu bym tego nie kupil

1. Data: 2004-10-19 11:02:57

Od: "jaagna " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam szybkowarów Solingen, ale już od 11 lat uzywam szybkowara Kukta
(węgierski) - 4-litrowy. I musze przyznać, że szybkowar o takiej pojemnośći
jest w sam raz dla 3-4 osobowej rodziny. Dla kogo są te większe - nie mam
pojęcia. Chyba dla pułku wojska... Dla jednej osoby w sam raz jest szybkowar
2-litrowy, ale Solingena takich nie widziałam, tylko Kukty (udało mi sie kupić
na ALlegro).

dzika róża
Chwalę gołąbki Sowy
ekspres cisinieniowy saeco sin 007