Sałatka owocowa

1. Data: 2005-10-10 09:27:40

Temat: Sałatka owocowa
Od: "Grzegorz Witkowski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry.
Czy mógłbym otrzymać ciekawy przepis na sałatkę owocową?
Z góry dziękuję, Grzegorz Witkowski.

2. Data: 2005-10-10 11:00:25

Temat: Re: Sałatka owocowa
Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Witkowski napisał:

> Dzień dobry.
> Czy mógłbym otrzymać ciekawy przepis na sałatkę owocową?
> Z góry dziękuję, Grzegorz Witkowski.

arbuz(ale musisz poszukać, żeby był chrupki i słodki) i gruszka (ale
twarda) i to ewentualnie polać jogurtem naturalnym, pycha :D
albo
owoce tropikalne (ananas, pomarańcze, banan, brzoskwinie, kiwi i co tam
jeszcze), gruszka(albo i nie, ale ja uwielbiam gruszki), rodzynki i
orzechy (albo i nie, ale orzechy też lubię, tylko muszą być posiekane),
do tego wczesniej zrób galaretke z połową zalecanej wody(około jednego
kubka) w jakimś płaskim naczyniu, i jak stężeje pokrój na małe kwadraty
i wrzuć do sałatki, na wierzch bita śmieta i też jest pycha tylko roboty
więcej.

papatki
kanta
--
czy to nie czas na małe conieco?
tak to jest właśnie ten czas..

3. Data: 2005-10-10 11:26:36

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Witkowski napisał(a):
> Dzień dobry.
> Czy mógłbym otrzymać ciekawy przepis na sałatkę owocową?
> Z góry dziękuję, Grzegorz Witkowski.

Kilka bananów, kilka kiwi. Obrać, pokroić, skropić dużą ilością soku z
cytryny albo limonki, posypać cukrem.
Proste i bardzo dobre
Aga

4. Data: 2005-10-10 13:13:03

Temat: Re: Sa?atka owocowa
Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Witkowski wrote:

> Dzień dobry.
> Czy mógłbym otrzymać ciekawy przepis na sałatkę owocową?
> Z góry dziękuję, Grzegorz Witkowski.

2 banany
1-2 pomarancze
1-2 jablka
2 brzoskwinie lub nektarynki
2-4 kiwi
1/2 puszki ananasa
1-2 gruszki
1/4-1/2 melona
1 cytryna, lub 2 limonki
i co jeszcze pod noz wpadnie: moga byc sliwki, mandarynki, winogrona
(przekroic na pol i wybrac pestki)

Banany, kiwi obrac ze skory, reszte po prostu rozkroic i pozbawic
pestek, korzonkow, etc. Wszysko pokroic, skropic sokiem z cytryny lub
limonki, mozna nieco poslodzic, lub dolac syropu z brzoskwin (jesli byly
z puszki). Wymieszac. Mozna dodac wismiowki lub czerwonego wina.

Smacznego.

Pozdr.,
Shrek

5. Data: 2005-10-10 13:56:22

Temat: Re: SaÂłatka owocowa
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shrek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

do wszystkich sałatek pasuje mi ser pleśniowy typu blue. Chyba jakaś
nienormalna jestem ;)

Margola

6. Data: 2005-10-10 14:01:10

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do wszystkich sałatek pasuje mi ser pleśniowy typu blue. Chyba jakaś
> nienormalna jestem ;)
>
> Margola

Hehe to jest nas dwie a jeśli z winogronami to inaczej nie da rady.

Anet

7. Data: 2005-10-10 14:47:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Oct 2005 15:56:22 +0200, "Margola"
<m...@s...precz.kafeteria.pl> wrote:

>U?ytkownik "Shrek" <j...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

>do wszystkich sa?atek pasuje mi ser ple?niowy typu blue. Chyba jaka?
>nienormalna jestem ;)
>
>Margola

a ja jadlam z jajkiem na twardo leciutko cieplym jeszcze i
odrobinka majonezu...

tez nienormalna jestem - gruszka i plesniowy...ach!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2005-10-10 16:01:07

Od: "flashi" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Witkowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dzień dobry.
> Czy mógłbym otrzymać ciekawy przepis na sałatkę owocową?
> Z góry dziękuję, Grzegorz Witkowski.

hmmm a mnie sie wydawalo ze salatka owocowa to jest Salatka Boska ...
ew Na Winie...

co za przepis mozna dac :)

9. Data: 2005-10-10 16:05:04

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kanta" <k...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> orzechy (albo i nie, ale orzechy też lubię, tylko muszą być posiekane),

polecam sposob podpatrzony w knajpie - namorzyc na 10 minut orzechy wloskie
we wrzatku i potem wrzucic w calosci do salatki - fajnie smakuja:)

10. Data: 2005-10-10 19:24:56

Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Witkowski napisał:
> Dzień dobry.
> Czy mógłbym otrzymać ciekawy przepis na sałatkę owocową?

seler
2 pomarańcze
kilka orzechów włoskich
1 łyżka majonezu