Sałatka owocowa - pewnie juz było, ale co tam

1. Data: 2005-05-20 07:37:59

Temat: Sałatka owocowa - pewnie juz było, ale co tam
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo się chciałam pochwalić, że mi wyszła jeszcze lepsza. Najczęściej kroję w
kostkę warzywa, dodaję sparzone rodzynki i pokrojoną w kostkę galaretkę.
A wczoraj wrzuciłam rodzynki do gorącej, rozpuszczonej galaretki,
ostudziłam, wrzuciłam owoce, ale tak, że galaretki było ledwo ledwo. I do
lodówki na noc.
Pyszne śniadanie :)

--
KingAM

"Pręgierzofilia - pewnie to. Tak zaraźliwa choroba , zarażenie grozi
poprzez wejscie na tą grupe, wejdziesz i już sie uzależniasz , i na dodatek
czytasz nie to, co widzisz" [P.W.]

2. Data: 2005-05-20 08:33:32

Temat: Re: Sałatka owocowa - pewnie juz było, ale co tam
Od: "IN_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:d6k44q$hr5$1@inews.gazeta.pl...
> Bo się chciałam pochwalić, że mi wyszła jeszcze lepsza. Najczęściej kroję
> w kostkę warzywa, dodaję sparzone rodzynki i pokrojoną w kostkę galaretkę.
Warzywa ?
;-)
Pzdr,
IN_

3. Data: 2005-05-20 08:36:39

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Warzywa ?
> ;-)
Tfu! Owoce.
Piątek ;)))

pijany izydor Waldka-ktoś już robił?
Mielone z indyka - tanio i smacznie
mule - kilka pytan
czy dodatki do ...............
krem z pieczarek-można zrobić dzień wcześniej ?