Sałatka z podrozy poslubnej

1. Data: 2002-09-03 07:11:41

Temat: Sałatka z podrozy poslubnej
Od: "Malina" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie!!!
Wlasnie wrocilam z podrozy poslubnej czyli z milego kilkunastodniowego
pobytu w Swinoujsciu. Odpoczelam od pracy w kuchni, ale nie zanczy to, ze
odpoczelam od jedzenia :-) Razem z mezem zwariowalismy na punkcie salatki,
ktora serwowala jedna z tamtejszych budek z jedzeniem i zaraz po powrocie
postanowilismy ja zrobic. Wyobrazcie sobie ze wyszla - jak na wspolny debiut
kulinarny fantastyczna!!!!
Jest banalnie prosta i pewno ja znacie, ale i tak podam przepis, bo duma i
energia mnie rozpieraja.

Do glabokiej miski na spod kladziemy rozdrobnionego tunczyka z puszki ( w
drugiej wersji jest to pokrojona drobno piers z kurczaka), na to pokrojone
pomidory, na to kukurydze z puszki, dalej pokrojonego ogorka, a na wierzch
pokrojona kapuste pekinska. Przygotowujemy sos czosnkowy z jogurtu
naturalnego, majonezu, wycisnietych zabkow czosnku, soli i pieprzu (ja to
wszystko zmiksowalam w blenderze) i zalewamy salatke, tak aby sos pieknie
splywal po wszystkich warstwach. Przygotowujemy grzanki z dlugiej bulki
(dobrze jest dodac zabki czosnku zeby grzanki mialy czosnkowy smak i
aromat). Nakladamy salatke do miseczek i posypujemy grzankami.... i
jemy.....jemy.....jemy....

Pozdrawiam i zycze smacznego
Malina (grubsza po urlopie o jakies .... kilo)

PS Grzanki nie do konca nam wyszly, po prostu robilismy je po raz pierwszy i
nie wiedzielismy jak sie do nich zabrac, ale w koncu sie udadza - i tak
wszystki było pyszne).
M.

1. Data: 2002-09-03 07:31:03

Temat: Re: Sałatka z podrozy poslubnej
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Sep 2002 09:11:41 +0200, "Malina" <m...@s...pl>
wrote:

> [...]
>energia mnie rozpieraja.
>
>Pozdrawiam i zycze smacznego
>Malina (grubsza po urlopie o jakies .... kilo)

wszystkiego najlepszego!!!! Zyjcie dlugo i zgodnie nad salatka -
smakowicie wyglada na wirtualne oko, szczegolnie ladnei w
szklanej misie

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-03 09:25:43

Od: "Rob" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze mowiac takiej jeszcze salatki nei robilam, ale zapowiada sie bardzo
smakowicie i dzisiaj bede nadrabiala zaleglosci:))
Pozdrawiam
Ala

1. Data: 2002-09-04 05:46:03

Od: "Malina" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszystkiego najlepszego!!!! Zyjcie dlugo i zgodnie nad salatka -
> smakowicie wyglada na wirtualne oko, szczegolnie ladnei w
> szklanej misie

Dziekuje dziekuje!!!!!
A tak misa najlepiej zeby byla szklana, bo wyedy ladnie widac warstwy i to
ten cudny widok splywajacego sosu.....

Pozdrawiam
Malina

Blok