Sama sobie winna

1. Data: 2007-06-05 14:23:51

Temat: Sama sobie winna
Od: "ola" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może mi ktoś poleci jakiś bardzo skuteczny środek, którym bez szczególnego
wysiłku mogłabym wyczyścić terakotę na podłodze w kuchni. Kilka lat temu
jako osoba bez żadnych domowych doświadczeń położyłam w kuchni chropowatą
terakotę i teraz mam za swoje. Nie mam siły utrzymać tej podłogi w
czystości, drapię, szoruję, a brud tkwi w rowkach przez cały czas. Z góry
dziękuję za wszelkie porady.

2. Data: 2007-06-06 10:25:03

Temat: Re: Sama sobie winna
Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może oczyszczacz parowy - http://www.dworek.jaroslaw.pl/optimum/sc-1040.htm
--
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/

3. Data: 2007-06-06 11:20:02

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szoruję, a brud tkwi w rowkach przez cały czas. Z góry dziękuję za wszelkie

Ja bym spróbowała rozcieńczyć trochę Domestosa, nałożyć go gąbką/szczotką i
zostawić to na 20-30 minut.
Tylko otwórz szeroko okna i zrób przeciąg i najlepiej wyjdź z domu, żeby Cię
opary nie otruły.
Drugi sposób to dobra ryżowa szczotka plus Cif (wersja z chlorem) - tylko to
ciężej zmyć.

Pozdrawiam, Lesława Jaworowska
http://zdrowa-dusza.com

--
"Dwie dziewczynki pluły z okna na przechodniów. Jedna dziewczynka była dobra,
druga zła. Zła trafiła trzy razy, dobra osiem. Dobro zawsze zwycięży zło"

4. Data: 2007-06-06 12:41:52

Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szoruję, a brud tkwi w rowkach przez cały czas. Z góry dziękuję za wszelkie
Zwykłym proszkiem do prania. Detergent zmyje wszystko.
Sypiesz proszku, lejesz tak ciepłej jak Twoje ręce wytrzymają wody, i szczotka
ryżowa i jedziesz.

5. Data: 2007-06-06 13:46:46

Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jun 2007 16:23:51 +0200, ola napisał(a):

> [...]
> terakotę i teraz mam za swoje. Nie mam siły utrzymać tej podłogi w
> czystości, drapię, szoruję, a brud tkwi w rowkach przez cały czas. Z góry

Ajax Professional - daje sobie doskonale radę....

Danny
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

6. Data: 2007-06-07 08:59:09

Od: "ola" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Może mi ktoś poleci jakiś bardzo skuteczny środek, którym bez szczególnego
> wysiłku mogłabym wyczyścić terakotę na podłodze w kuchni.

Bardzo dziekuję wszystkim. Będę próbować tych sposobów, które mi
poleciliście. o.

7. Data: 2007-06-07 09:36:40

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

ola napisał(a):

> Bardzo dziekuję wszystkim. Będę próbować tych sposobów, które mi
> poleciliście. o.

a potem napisz, ktory podzialal :)

Sierp

8. Data: 2007-06-08 06:32:03

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Niech pisze przed, jak już nic więcej nie napisze, to...
;-)
JaC

9. Data: 2007-06-08 07:19:47

Od: "ola" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Może mi ktoś poleci jakiś bardzo skuteczny środek, którym bez szczególnego
> wysiłku mogłabym wyczyścić terakotę na podłodze w kuchni.

Jeden sposób już przetestowałam: gorąca woda+proszek+szczotka ryżowa.

Nie jestem usatysfakcjonowana, efekt słaby, praca cięzka. Bedę próbowac
dalej.

10. Data: 2007-06-08 07:34:21

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dopiero co widziałem będąc w gościach efekt czyszczenia kuchennych fug w podłogowej
terakocie jakimś specjalistycznym
środkiem z marketu budowlanego: po prostu rewelacja, fugi ładniejsze niż nowe, tym
niemniej było tego tylko ze 3 m2
podłogi, a podobno pracy na dwa-trzy dni (ale razem z zabezpieczaniem fug po
czyszczeniu, srodkiem impregnującym)...
JaC

Krono Original - dramatycznie niska jakosc
Alarm bezprzewodowy Elmes
Firma FLYMO-sprzet ogrodniczy-opinie
ganek i "lamperia"
materac 7 polowy M&K Foam Koło - cos nie tak...