Sama sobie winna

11. Data: 2007-06-08 09:03:15

Temat: Re: Sama sobie winna
Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
news:f4b0cl$q7k$1@news.wp.pl...
> Dopiero co widziałem będąc w gościach efekt czyszczenia kuchennych fug w
> podłogowej terakocie jakimś specjalistycznym
> środkiem z marketu budowlanego: po prostu rewelacja, fugi ładniejsze niż
> nowe, tym niemniej było tego tylko ze 3 m2
> podłogi, a podobno pracy na dwa-trzy dni (ale razem z zabezpieczaniem fug po
> czyszczeniu, srodkiem impregnującym)...
> JaC

No widzisz co człowiek to opinia bo ja z kolei miałam białe kafelki na ścianie w
kuchni i najpierw białe a potem przyszarzałe fugi, kupiłam środek do czyszczenia
fug za 25 zł chyba właśnie w takim markecie i kurde... nic.
Już proszkiem do czyszczenia bardziej podziałało.

12. Data: 2007-06-08 09:05:04

Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeden sposób już przetestowałam: gorąca woda+proszek+szczotka ryżowa.
>
> Nie jestem usatysfakcjonowana, efekt słaby, praca cięzka. Bedę próbowac
> dalej.
A próbowałaś pomoczyć trochę w tym roztworze (tzn. wylać wodę z proszkiem i
zostawić na trochę?)
Jak brud się wżarł w kafelki a raczej w te nierówności, to trzeba mu chwilę żeby
zszedł
Może załóż gumowe rękawiczki i spróbuj też dodać do tego domestosa?

13. Data: 2007-06-08 09:54:10

Od: "ola" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:f4b642$gpa$1@inews.gazeta.pl...
> Może załóż gumowe rękawiczki i spróbuj też dodać do tego domestosa?

Spróbuję, chociaż wolałabym coś mniej pracochłonnego, bo w kuchni trzeba
zmywac podłogę bardzo często.

14. Data: 2007-06-08 12:49:17

Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> napisał w
> wiadomości news:f4b642$gpa$1@inews.gazeta.pl...
>>
> Spróbuję, chociaż wolałabym coś mniej pracochłonnego, bo w kuchni trzeba
> zmywac podłogę bardzo często.

To może jednak zmiana kafelków?
Pamiętam że kiedyś wynajmowałam mieszkanie i takie właśnie kafelki z chropowatą
strukturą, w którą brud sam właził a nie chciał wyjść miałam w łazience...
Szorowałam je porządnie raz na 2 dni, a myłam mopem kilka razy dziennie.
Jakby to było moje to bym chyba nie wytrzymała i wymieniła jednak.

15. Data: 2007-06-08 13:00:09

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuję, chociaż wolałabym coś mniej pracochłonnego, bo w kuchni
> trzeba zmywac podłogę bardzo często.

to po umyciu zaimpregnuj Delfinem Atlasa.
ja tak zrobilem w kuchni i jest super

--
pzdr
piotrek

16. Data: 2007-06-08 13:08:17

Od: "ola" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:f4bj8f$e30$1@inews.gazeta.pl...

> To może jednak zmiana kafelków?

Wiesz, myślałam o tym, ale, kiedy przypomniałam sobie, jak bardzo taka
wymiana była uciążliwa, jak się kurzyło, doszłam do wniosku, że chyba
lepiej położę jakąś wykładzinę, którą można zmywac bez kłopotu. A co gorsze,
takie same płytki mam także na jednej części ściany, wiec skuwanie tego
byłoby rzeczą straszną w zamieszkałym mieszkaniu. Pozdrawiam i dziękuję.

17. Data: 2007-06-08 13:52:03

Od: "ola" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

> to po umyciu zaimpregnuj Delfinem Atlasa.
> ja tak zrobilem w kuchni i jest super

Naprawdę, pomoże?

18. Data: 2007-06-08 21:52:05

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ola <a...@o...pl> napisał(a):

> Naprawdę, pomoże?

U nas pomogło - ale na krótko. Mamy na podłodze terakotę, tyle że nie bardzo
chropowatą. Zaimpregnowaliśmy ją Delfinem. Po jakimś czasie impregnat wytarł
się na używanych "trasach", co wyglądało nieciekawie. Poza tym - woda nie
wytarta od razu z podłogi /np. psu kapało z brody po napiciu się z miski/
powodowała powstawanie białych plam, które znikały dopiero po paru
godzinach. Usunąć Delfina też nie było łatwo, nawet przy użyciu polecanego
przez producenta środka. Aha, i zeżarł kolor z ciemnobrązowych fug. Mąż
doczytał za późno, że fugi przed nałożeniem delfina trzeba zabezpieczyć, lub
użyć go przed zafugowaniem.

Szczotka na kiju i ciepła woda z detergentem. Bo i tak lubię naszą terakotę.

Ania

19. Data: 2007-06-22 15:27:48

Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może mi ktoś poleci jakiś bardzo skuteczny środek, którym bez szczególnego
> wysiłku mogłabym wyczyścić terakotę na podłodze w kuchni. Kilka lat temu
> jako osoba bez żadnych domowych doświadczeń położyłam w kuchni chropowatą
> terakotę i teraz mam za swoje. Nie mam siły utrzymać tej podłogi w
> czystości, drapię, szoruję, a brud tkwi w rowkach przez cały czas. Z góry
> dziękuję za wszelkie porady.
Polecam chemie firmy BKF - looknij na strone bkf-u i znajdz dystrybutora. Za
baniak 5 litrów położysz ok 2 stówek ale to koncentrat i na dobry rok
powinno wystarczyć.

Krono Original - dramatycznie niska jakosc
Alarm bezprzewodowy Elmes
Firma FLYMO-sprzet ogrodniczy-opinie
ganek i "lamperia"
materac 7 polowy M&K Foam Koło - cos nie tak...