Re: Samobójstwo

Data: 2000-11-22 21:42:20
Temat: Re: Samobójstwo
Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński)

Witam serdecznie Mechanik ! :)

W dniu 22-Lis-2000, napisałeś(aś):

> Ludzie, co wy... zycie Wam juz zbrzydlo???? Wyrzuccie swoje zale,
> chetnie Was poslucham, a pewnie nie tylko ja...

Wytłumacz mi - po cholerę się męczyć na tym świecie? Jeśli ktoś chce
skończyć ze sobą, to nie powinno mu się tego zabraniać, nie powinno
się mu na siłe narzucać życia. W koncu jesteśmy wolni?
To jest wybór. Jak każdy inny.

> Pozdrawiam
> mechanik

Marcin Kielesiński
e-mail: m...@c...pl, www: http://www.viper.pl/~reborn/
IRC: MisterQ ICQ:67690939 *m...@e...com* owner
PowerPC Amiga OS3.5 and DOpus Magellan 5.8 happy user

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia