Samobójswo Tokarczuka

31. Data: 2003-10-05 21:59:59

Temat: Re: Samobójswo Tokarczuka
Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Poza tym kazdy ma prawo oddac Bogu to co jego,
> jesli dostal od Boga nie to czego oczekiwal.

bardzo zdewociały i ograniczony punkt widzenia...

32. Data: 2003-10-05 23:07:32

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"L&N lab" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> Wielkie mi co - samobójstwo. Jakiś kretyn odbiera sobie życie - nie ma nic
> bardziej głupiego i chamskiego - odwrócenie sie od problemów...niweczenie
> ciągu paru sekund lat pracy, wyrzeczeń i poświęceń swoich rodziców,
> opiekunów...

Bardzo prymitywny punkt widzenia. W zyciu rodzice czesto demoralizuja a nie
wychowuja co jest potem przyczyna samobojstw. Traktowanie procesu wychowania
jako wyrzeczenia jest samo w sobie demoralizujace. Ja przynajmniej nie
potrzebuje takiej laski. Poza tym kazdy ma prawo oddac Bogu to co jego,
jesli dostal od Boga nie to czego oczekiwal.

33. Data: 2003-10-06 01:58:49

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo zdewociały i ograniczony punkt widzenia...

Chyba nie wiesz co znaczy dewocja. To twoje poswiecenie rodzicow i opiekunow
to jest wlasnie dewocja (devotion znaczy poswiecenie). Samobojca nie
poswieca sie dla nikogo ani niczego, nie widze wiec zwiazku z dewocja.

34. Data: 2003-10-06 12:42:46

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to jest wlasnie dewocja (devotion znaczy poswiecenie). Samobojca nie
> poswieca sie dla nikogo ani niczego, nie widze wiec zwiazku z dewocja.

A co Ty sobie myślisz że żyjesz tylko dla siebie !?!?
Za mało wyobraźni...

35. Data: 2003-10-06 17:12:30

Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieję, że ty masz jaja i to udowodnisz wkrótce!

calkiem niewykluczone, chociaz wierz mi ze nie z twojego powodu ;oP

--
pozdrawiam,

---------------------------------------------[.:wham
my:.]

36. Data: 2003-10-06 17:58:39

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak ja jestem egoista, a ty jestes dewotka.
;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

przynajmniej na koniec humor poprawiłeś ;-)

37. Data: 2003-10-06 18:13:30

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2003-10-06 18:28:23

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Oct 2003 19:24:56 +0200, [.:whammy:.] napisał/napisała:
> dlaczego uwazacie, ze jak ktos umarl to trzeba od razu go gloryfikowac?
> wcale nie musze, ba, nawet nie powinienem miec szacunku
> do kazdego zmarlego...

Nikogo nie gloryfikuje..

> to tak jakby zabili osame bez sadu, a Wy byscie napisali ze to
> biedny meczennik zamordowany przez globalistow..

Umarl i koniec.. proste, zadna gloryfikacja ale tez zadne deptanie grobu.

> btw, dla mnie czlowiek ktory popelnil samobojstwo, to czlowiek z jajami.

Zeby miec jaja to trzeba zyc. Wlansie IMHO kolesie bez jaj odbieraja sobie
zycie, ew. z innych pobodek (czyt. jakas choroba, ktora psychicznie robi
wieksze spustoszenie niz fizycznie, etc.. niewazne).

> ogolna opinia jest, ze to tchorz nie potrafiacy stawic czola problemom
> codziennym, ale jestem pewien, ze gdyby nie strach przed zyciem
> posmiertnym, polowa ludzi by sobie strzelila w leb.. i moze dobrze by bylo.

MI osobiscie wszystko jedno, czy zarzna mnie dresy na ulicy, czy rozjedzie
karetka, ktora chwile przedtem wpadla w poslizg.. Trzeba zyc i dawac cos
innym.. blah niewaazne... Tabcin zaczyna dzialac..

> ps., zeby bylo TG: po jakim czasie smarowac blizne contratubexem? :O)

Po co smarowac ? nie lepiej wyciac ? latwiej :P

--
*it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
GG: 70701

39. Data: 2003-10-07 10:39:06

Od: "Marzena" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mamak z Galicji" <

> Podobno miał szansę przeżyć ale nie było wolnej karetki bo NFZ za mało
> zespołów zakontraktował.
Na bank ucieszyłby sie gdyby go odratowali - to bylo jego zycie, a człowiek
moze jedyną rzecz zrobic dla siebie odebrac sobie życie jesli chce. Po co go
ratować skoro taką decyzję podjął?

Marzena

CRP
Mikrokrazenie?