Re: Samosiewy z lasu

Data: 2003-04-16 17:06:32
Temat: Re: Samosiewy z lasu
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl>

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b7ji18$f0d$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Pojechałem wczoraj ze znjomkiem do lasu wykopaliśmy kilka sosenek,
takich na
> kilkanaście cm samosiewów z ziemią kilka i kilka bez, oraz brzózkę
jedną.

I po co?
Ładnie tak niszczyć cudzą własność?
Pomyśl, niech w tej wsi jest 200 domów, niech z co drugiego ktoś
wykopie po trzy drzewa.
obok mnie jest las państwowy, tak zdewastowany przez miejscowych, że
aż boli:-(
W szkółce leśnej cena sosny czarnej w pojemniku od 2-4 zł, brzoza 50
gr.
Sprzedadzą Ci z pocałowaniem ręki.
Ta w pojemniku na pewno się przyjmie, będzie szybciej rosła
(przynajmniej na początku), będzie zapewne miała ładniejszy pokrój (
to o sosnach).

Pozdrawiam
Marta