Samson

1. Data: 2004-07-03 10:54:20

Temat: Samson
Od: "Justyna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja kolezanka chodzila do szkoly z cokra Samsona. I zawsze sie dziwila
dlaczego taki uznany, swietny psycholog najwieksze problemy ma z wlasnym
dzieckiem. Dziweczyna zamieszana byla w narkotyki i ciagle wywalali ja ze
szkol. Teraz zaczynamy sie zastanawiac, moze i ja molestowal?

1. Data: 2004-07-03 10:57:06

Temat: Re: Samson
Od: "oloix rewolucje" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dzieckiem. Dziweczyna zamieszana byla w narkotyki i ciagle wywalali ja ze
> szkol. Teraz zaczynamy sie zastanawiac, moze i ja molestowal?

a moze to gowno prawda?

--
oloix rewolucje
~~~ cruel & ruthless, horrible & efficient cunt - me!

1. Data: 2004-07-03 12:00:48

Od: "anka_adso" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> szkol. Teraz zaczynamy sie zastanawiac, moze i ja molestowal?

Szczerze, to mnie strasznie wnerwia ta nagonka na Samsona. Nie znam
szczegolow sprawy, slyszalam tylko wzmianke w ktoryms serwisie
informacyjnym, coś wa gazecie, ale sposob przedstawienia tej sprawy
zadzialal mi mocno na nerwy. "Andrzej S., znany i powazany na skale kraju
psycholog, zostal oskarzony o pedofilie..." - po co w ogole zrezygnowali z
podania nazwiska? przeciez i tak wszyscy wiedza o kogo chodzi! rownie dobrze
mogli napisac wielka czerwona farba nabazgrany transparent "Andrzej Samson -
pedofil i zboczeniec"!! Poza tym w zmiance nikt nic nie mowil o dowodach,
poszkodowanych, tylko zrelacjonowano rzewne "kto_by_pomyslal" i
"nie_do_wiary_jak_to_sie_moglo_stac" znajomych i "osobistosci" wielkiego
swiata. Boszz, jacy wszyscy sa wstrzasnieci. No tak, straszne, ze okazal sie
pedofilem, tylko gdzie te dowody? to wszystko brzmi imho jak plotka -
chwytliwa i rozdmuchana we wszystkich kierunkach. Ciekawe, kto mial inters,
zeby zaszkodzic Samsonowi. No, w kazdym badz razie udalo sie.

pzdr
anka-adso

1. Data: 2004-07-03 19:38:16

Od: "Tomasz Kwiecień" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anka_adso" <a...@w...pl>

> [...]
> chwytliwa i rozdmuchana we wszystkich kierunkach. Ciekawe, kto mial inters,
> zeby zaszkodzic Samsonowi. No, w kazdym badz razie udalo sie.

Czy Paetza też byś tak broniła ?
Tylko szczerze, proszę...

Tomasz Kwiecień
http://tomasz.kwiecien.prv.pl

[ChroniX agression - Loud & Clear - www.chronixradio.com]

1. Data: 2004-07-03 20:06:13

Od: "oloix rewolucje" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Kwiecień" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy Paetza też byś tak broniła ?
> Tylko szczerze, proszę...

a co to ma do rzeczy?
tylko pomyśl, proszę...

1. Data: 2004-07-03 20:21:11

Od: "Tomasz Kwiecień" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oloix rewolucje" <o...@g...pl>
> Użytkownik "Tomasz Kwiecień" <t...@o...pl>

> a co to ma do rzeczy?
> tylko pomyśl, proszę...

Elementem wspólnym jest nagonka prasowa.
Ona zazwyczaj jest fałszywa i krzywdząca.
Zadaję tylko pytanie komuś kto narzeka
na nagonkę prowadzoną przeciwko psychologowi.
Czy jest sprawiedliwy ?
Czy tak samo żałowałby innej osoby publicznej,
na jaką była prowadzona taka nagonka ?
(swoją drogą, to się nazywa obmowa, takie coś)
Ty też pomyśl...

Tomasz Kwiecień
http://tomasz.kwiecien.prv.pl

[Faith No More - War Pigs]

1. Data: 2004-07-03 20:41:22

Od: "oloix rewolucje" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty też pomyśl...

a jak myslisz czemu wypowiadam sie w tym watku?
moze chlop zrobil to czy tamto. ale wlasnie takie wiesniaki/panikarze
niszcza ludziom zycie. wcale nie pochwalam tego co zrobil s (jesli to w
ogole zrobil).
natomiast teraz jedna z druga bezrobotna, znudzona idiotka powymyslaja
tysiace historyjek, puszcza w obieg a chlop winny czy niewinny bedzie do
konca zycia dzwigal to brzemie.
jestem zdania ze takie osoby powinno sie sterylizowac zeby nie mogly sie
rozmnazac i plodzic wiekszej ilosci tak genetycznie uszkodzonych osobnikow.
ewentualnie spoleczenstwo mogloby wykorzystywac takie jednostki do

1. Data: 2004-07-04 00:06:50

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Kwiecień; <cc71ul$f6r$1@eurocom.olkusz.pl> :

> Czy Paetza też byś tak broniła ?
> Tylko szczerze, proszę...

A to nie dwie różne sprawy? Przy sprawie P. istniała:
- zmowa milczenia
- brak dowodów
- opór "materii"

Przy sprawie A.S. nie ma czegoś takiego - znaleziono jakieś dowody,
zastosowano areszt. Gdyby istniał opór "materii", to faktycznie trzeba
by "wykorzystywać" prasę, ale tutaj nic takiego nie zaszło [pomijam
fakt, że w środowisku mogły istnieć podejrzenia, ale TO WTEDY trzeba
było używać prasy, a nie w momencie znalezienia dowodów]. Jak na razie
odbywa się w/w kabaret - "znany psycholog Andrzej.S", zdjęcia w TV z
"zamazaną" twarzą, którą widać, jeżeli wie się, kto się pod nią kryje,
artykuły o znalezieniu 4 zdjęć za skrzynią z piaskiem [w tym ostatnim
przypadku i w przypadku zdjęć, na których nie widnieje A.S, a których
nie znaleziono u niego w domu, jego adwokat powinien WYMAGAĆ
udowodnienia, że oskarżony miał z nimi kontakt, chociażby poprzez
znalezienie jego odcisków palców].

Wiem, wiem - sprawa jest "bulwersująca" - dlatego zapewne trzeba
publikować x razy jego zdjęcie, x razy podkręcać klimat - ON JUŻ
"SIEDZI" i żadne podkręcanie tego faktu nie zmieni - sąd wyda wyrok, to
będzie można wyciągać wnioski. Tu nie chodzi o obronę A.S. - chodzi o
to, że nie można wydać wyroku za sąd, a wszelkie rozstrząsanie sprawy
bez [nawet] znajomości dowodów jest tylko czczym gadaniem, które szkodzi
[dokładnie] uczestnikom pozasądowego "procesu".

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2004-07-04 08:55:18

Od: "Tomasz Kwiecień" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem już.
Jak ksiądz jest posądzany i brak dowodów,
to się wtedy mówi "zmowa milczenia" i "opór materii".
A jak psycholog jest posądzony i są dowody,
to się wtedy mówi o "podrasie" i "nie podkręcaniu".
Nie mam nic więcej do powiedzenia w tym temacie.

Pozdrawiam
Tomasz Kwiecień
http://tomasz.kwiecien.prv.pl

[EKT Gdynia - 24 lutego;
Cztery Refy - Jan Rebec, Maggie May, Marin Congo, Na Kubie, Od rana nam powiało]

1. Data: 2004-07-04 14:27:28

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"anka_adso" <a...@w...pl> wrote in message
> Szczerze, to mnie strasznie wnerwia ta nagonka na Samsona. Nie znam
> szczegolow sprawy,

Mnie zas, moze nie az "straszliwie" ale zawszec, wnerwiaja ludzie, ktoryz z
czolkiem niezmaconym inteligencja, wyglaszaja opinie, jednoczesnie z
fascynujaca szczeroscia wyznaja, iz wlasciwie, to nie wiedza o co chodzi.

Moja rada, Anko?
No to sie d o w i e d z!
Moze ci, ktorzy pisza, wiedza wiecej i ich reakcje sa bardziej uzasadnione
niz twoja, zamilowana w niezmaconej wysilkiem intelektualnym ignorancji ,
dusza jest w stanie przetrawic?

Kaska

Pasja czy mglista przyszlosc?
czy ta miłość może mieć jeszcze jakiś sens?
wrocila do mnie ksiazka...
Imperium ciąg dalszy
IMPERIUM cd...