Sarnina

1. Data: 2000-05-29 14:53:45

Temat: Sarnina
Od: "Agnieszka Tomaszewska" <a...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow,
Stalam sie posiadaczka sporego kawalka sarniny, niestety nie mam zadnych
pomyslow co z nia uczynic. Za wszelkie porady z gory serdecznie dziekuje.
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2000-05-29 15:19:01

Temat: Re: Sarnina
Od: "mae" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Błagam nie jedzmy sarenek!
Mae

1. Data: 2000-05-29 20:24:22

Od: "Jacek Piskorski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Tomaszewska"
<a...@d...depfa-it.com> napisał w wiadomości
> [...]
> pomyslow co z nia uczynic. Za wszelkie porady z gory serdecznie dziekuje.

Przyślij do mnie , już moja żona się tym zajmie .
A wychodzi jej że palce lizać .

:)))

1. Data: 2000-05-30 06:04:05

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mae napisał(a) w wiadomości: <8gu1cg$sr4$1@sklad.atcom.net.pl>...
>Błagam nie jedzmy sarenek!
>Mae

Jedzmy jedzmy

i sarenki i jelonki i inne rozne takie

Marek

1. Data: 2000-05-30 06:59:39

Od: "Przemek" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| pomyslow co z nia uczynic. Za wszelkie porady z gory serdecznie dziekuje.

Przyrzadzasz jak kazde inne mieso, z ta roznica ze stosujesz przyprawy do
dziczyzny i duzo czosnku, oczywiscie bez przesady.
Dobrze jest tez mieso natrzec suchymi owocami jalowca. Mieso nie czuc wtedy
dziczyzna.

1. Data: 2000-05-30 09:21:28

Od: e...@p...com (Mariusz Marczak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 May 2000 16:53:45 +0200, "Agnieszka Tomaszewska"
<a...@d...depfa-it.com> wrote:

>Witam Szanownych Grupowiczow,
>Stalam sie posiadaczka sporego kawalka sarniny, niestety nie mam zadnych
>pomyslow co z nia uczynic. Za wszelkie porady z gory serdecznie dziekuje.
http://www.kuchnia.3miasto.pl/16_5236.htm - Zrazy zawijane z sarny

Smacznego :-9

Mariusz Marczak
Merlin
2B || !2B

http://www.kuchnia.3miasto.pl "Wirtualna Kuchnia Polska"
(było: http://friko3.onet.pl/el/kuchnia "Wirtualna Kuchnia Polska")
http://ebowo.vc.pl Kanal IRC #EBowo

1. Data: 2000-05-30 09:30:24

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim napisz jakim kawałkiem dysponujesz ?
Czy da się z tego zrobić roladę ( faszerowaną borowikami i kurkami ) duszoną
w zceronym winie ?
Czy sarna młoda czy stara - samiec czy samica ? Mięso mrożone czy świeże ?

--
Lilly was here

1. Data: 2000-05-30 09:52:00

Temat: Re: Re: Sarnina
Od: G.Sz. <g...@u...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Piskorski" <j...@p...onet.pl> napisał(a) na
pl.rec.kuchnia:

>Przyślij do mnie , już moja żona się tym zajmie .
>A wychodzi jej że palce lizać .

Popatrzcie, jaki chętny... ;o)))
--
Gina

1. Data: 2000-05-30 11:29:10

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka mi się uwaga nasunęła troszkę off topic - jednego nie rozumiem - o co
niektórym gotującym chodzi - robią dziczyznę i używają przypraw aby zabić
smak dziczyzny, robią rybę i starają się zabić smak ryby - przecież to jakiś
obłęd - pewnie jak robią baraninę to dają tyle czosnku, że ownie dobrze
mógłby to być kurczak - paranoidalne !!!
Ludzie jeśli wam nie odpowiada smak jakiegoś mięsa to go nie jedzcie a nie
kombinujecie ;)

--
Lilly was here

1. Data: 2000-05-30 12:10:24

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie jeśli wam nie odpowiada smak jakiegoś mięsa to go nie jedzcie a nie
> kombinujecie ;)

:-)))))))) A co powiesz o pysznym schabiku ostrego :-)) w ktorym smak
schabu zostal co prawda zabity przez dodatki, ale za to powstala
calkiem nowa kompozycja smakowa :-)))))

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

amoniak