Re: Sąsiad wyciął drzewo na mojej działce!

From: Magdalena Bassett <m...@o...net>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Sąsiad wyciął drzewo na mojej działce!
Date: Tue, 08 Nov 2005 09:55:05 -0800

darek wrote:

> Jest paru świadków. Gość właściwie złapany na gorącym uczynku -
> jeden z naocznych świadków zwracał mu uwagę, a ten go jeszcze o***.
> W efekcie drewno sobie sąsiad wziął na opał, ja go już nie
> odzyskam. Nie chcę się włóczyć po sądach bo ich nie cierpię.
> "Szkodnik" wyraża skruchę i chęć zadośćuczynienia. Czy jak mu
> odpuszczę, to znaczy zakończę sprawę polubownie to nie ma obawy że
> przyczepi się do mnie jakiś inspektorat ochrony środowiska i będę
> musiał się tłumaczyć z wycięcia drzewa?
> Właściwie to są dwie sprawy: 1.wyciął drzewo, 2.zabrał drewno.
> [...]

Zazadaj zasadzenia kilku duzych, wyrosnietych drzew i podlewania i
dbania o nie jak rowniez sam zasadz kilka drzew owocowych i zaproponuj,
ze za podlewanie i opieke podzielisz sie owocami. Moze sie jakos wasze
stosunki naprawia - warto miec sasiada, ktory pilnije Twojej glownie
samotnej dzialki.

A jak nie, to sa inne sposoby, ale to raczej na pl.rec.zemsta

MB