Satysfakcja z działań...

11. Data: 2020-02-08 23:18:02

Temat: Re: Satysfakcja z działań...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Z takimi ludźmi do lotów międzyplanetarnych?
---
Co prawda Statek KOsmiczny Ziemia smiga w najlepsze
POmimo wasni, durnoty i diabelstwa na POkladzie
ale z Tobom nigdzie POza Ziemie nie lece ;P

12. Data: 2020-02-09 15:02:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/02/2020 o 22:18, m...@g...com pisze:
> [...]
> Co prawda Statek KOsmiczny Ziemia smiga w najlepsze
> POmimo wasni, durnoty i diabelstwa na POkladzie
> ale z Tobom nigdzie POza Ziemie nie lece ;P

ty juz ODleciales

--
gazebo

13. Data: 2020-02-10 10:41:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co prawda Statek KOsmiczny Ziemia smiga w najlepsze
> POmimo wasni, durnoty i diabelstwa na POkladzie
> ale z Tobom nigdzie POza Ziemie nie lece ;P

Patrzysz z perespektywy orbity czy urwania sie z choinki? ;P

14. Data: 2020-02-10 14:58:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 lutego 2020 10:41:38 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:

> ty juz ODleciales
> ---
> Patrzysz z perespektywy orbity czy urwania sie z choinki? ;P

Co do choinki:
Dobrze, choinka! że nie jesteś anarchistą i nie trzymasz bombek za pazuchą ;)

15. Data: 2020-02-10 23:27:44

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Co do choinki:
Dobrze, choinka! że nie jesteś anarchistą i nie trzymasz bombek za pazuchą ;)
---
Moja anarchia POlega na stawianiu spraw z glowy na nogi i wieszaniu bombek gdzie
POpadnie ;P

16. Data: 2020-02-11 17:01:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/02/2020 o 22:27, m...@g...com pisze:
> [...]
> ---
> Moja anarchia POlega na stawianiu spraw z glowy na nogi i wieszaniu bombek gdzie

SPolegliwy jestes

--
gazebo

17. Data: 2020-02-12 01:05:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Moja anarchia POlega na stawianiu spraw z glowy na nogi i wieszaniu bombek gdzie
POpadnie ;P

SPolegliwy jestes
---
Geny nie zabawka ;)

18. Data: 2020-02-12 17:20:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/02/2020 o 00:05, m...@g...com pisze:
POpadnie ;P

> SPolegliwy jestes
> ---
> Geny nie zabawka ;)

Jeder Polen nach dem Essen soll uber rauchen nicht fergessen
--
gazebo

"Zawiescie czerwone latarnie" zamiast wytykac brak czerwonych lampek ;)
Darwinista nieswiadomie odkryl PO co ludzkosci "Idea" Istniejacego Boga ;P
POwszechne Braterstwo ;)
Re: hipoteza Darwina
Juszczyszyn