Ściaga

1. Data: 2004-05-28 13:31:03

Temat: Ściaga
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1.htthttp://http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetyk
ieta.htm

2.http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Pozdrawiam
Gosia,mądrząca się

2. Data: 2004-05-28 13:42:37

Temat: Re: Ściaga poprawka
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Teraz chyba zadziała,a jak nie to mi cos szwankuje komputer:-(

3. Data: 2004-05-28 15:52:20

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c97fk9$i0f$1@news.onet.pl Gosia Plitnik

> http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
>
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
>
> Teraz chyba zadziała,a jak nie to mi cos szwankuje komputer:-(

Hejka! Dziękuję za ściągę. :-) Powyższe adresy zarchiwizowałem w
kopiach roboczych. Mam jednak wątpliwości, czy owa sciąga na pewno
pomoże , jak bowiem napisał jeden gostek na pl.rec.foto.cyfrowa " ...
większość polaków to analfabeci funkcjonalni, którzy nie rozumieją
napisanego tekstu." Zaryzykuję jednak i wyciągnę z KF-a człowieka z
miedzi, pseudo Miczurin, żeby zobaczyć, czy zakumał. :-)
Pozdrawiam hazardowo Ja...cki

4. Data: 2004-05-28 16:33:13

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:c97fk9$i0f$1@news.onet.pl Gosia Plitnik

Zaryzykuję jednak i wyciągnę z KF-a człowieka z
> miedzi, pseudo Miczurin, żeby zobaczyć, czy zakumał. :-)

tez jestem ciekawa,czy zakumał:-))

Gosia,co ja Dirko do radosnego chichotu doprowadził

5. Data: 2004-05-28 18:59:34

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisanego tekstu." Zaryzykuję jednak i wyciągnę z KF-a człowieka z
> miedzi, pseudo Miczurin, żeby zobaczyć, czy zakumał. :-)

Jasne że zakumałem że chodzi o mnie.Zaraz tam zajrzałem i uczucia
mam niewyraźne.Cały czas mam trudności z opanowaniem techniki.Nie ma
mowy o tym abym więcej czasu poswieciłna naukę niż na diałkę.
Po drugie posty cięte to taka słowna szermierka,w której technika
i owszem,a treść dzieś się gubi.W trzech linijkach można napisać
-popatrz w google.Mialem dyskusję z dziewczętami na temat nazw,
nawet nie wiem czy One coś cięły,ważny był sens tego co mi mówiły.
Czasem nie trafie z odpowiedzią do tego co chciałem,czasem coś
utnę bo mi się nie przewinęło.Rzeczywiscie,trudno złapac sens.
A mi chodzi o sens anie oto cze coś jest zgrabnie napisane.
Kilku znajomych juz mam pomimo nieudolności w obsłudze.Mirzan

6. Data: 2004-05-28 19:27:26

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:64e2.0000038e.40b78c16@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> A mi chodzi o sens anie oto cze coś jest zgrabnie napisane.

Hejka. Sam nie wiem skąd się bierze ta moja anielska cierpliwość do
Ciebie. :-) Już raz na priva Ci napisałem, ba podałem przykład jak
powinieneś odpowiadać i co, dalej nie wiesz o co chodzi. :-(
Przecież nie chodzi o to zebyś ciął swoją wypowiedź -pisz ile
chcesz, ale chodzi o to, żebyś wycinał to, co niepotrzebne z postu na
który odpowiadasz. Zostawiasz tylko niezbędny fragment, którego dotyczy
Twoja odpowiedź - reszta won! :-)
Nikt Ci nie zarzuca, że piszesz bez sensu, tylko zobacz jaki
bałagan zostawiasz powyżej swojej odpowiedzi.
Pozdrawiam ostatecznie Ja...cki

7. Data: 2004-05-28 19:36:06

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne że zakumałem że chodzi o mnie.Zaraz tam zajrzałem i uczucia
> mam niewyraźne.Cały czas mam trudności z opanowaniem techniki.Nie ma
> mowy o tym abym więcej czasu poswieciłna naukę niż na diałkę.

Zobacz u góry sa takie <<to znaczy,że ja Cię cytuję:-)Jak ciachniesz
fragment,który nic nie wnosi,to sie łatwiej czyta i sie wie komu odpowiada.A
jak najedziesz myszka na linijką i klikniesz prawym przyciskiem myszy i
następnie "delete"(po prawej stronie klawiatury ,to zniknie,to co
niepotrzebne.

To nie takie trudne:-)Popróbuj

8. Data: 2004-05-28 19:40:38

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A mi chodzi o sens anie oto cze coś jest zgrabnie napisane.
> Kilku znajomych juz mam pomimo nieudolności w obsłudze.Mirzan

Tak mniej więcej, powinna wyglądać Twoja odpowiedz.
Powodzenia

9. Data: 2004-05-28 20:12:11

Temat: Re: Ściaga poprawka - zupełnie OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Tak mniej więcej, powinna wyglądać Twoja odpowiedz.

A ja sobie tak liczę i liczę i wychodzi mi, że Dirko jest czwartą, a Ty
Gosiu piątą osobą, która uczy mirzana cięcia postów. Ciekawe, kto pierwszy
się podda?

Pozdawiam, Basia.

P.S. I skoro już zaczęliśmy z netykietą - nie wiem, czy to dobry pomysł
podawać domowe adresy na grupie. Właściwie to nawet wiadomo, że bardzo zły.

10. Data: 2004-05-28 20:45:08

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaryzykuję jednak i wyciągnę z KF-a człowieka z
> miedzi, pseudo Miczurin, żeby zobaczyć, czy zakumał. :-)
> Pozdrawiam hazardowo Ja...cki

Nie wypuszczaj go !!! Wynocha z takim na Łubiankę;-)

Pozdrawia kajdaniarsko boletus

Kolumny do ogrodu
Jak podlac kwiatki zdalnie...
Grupa o kwiatach?