Re: Sciana polek - gk czy mdf?

From: Marcin Belczewski <m...@N...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Sciana polek - gk czy mdf?
Date: Tue, 12 Apr 2005 14:44:14 +0200
To: Olo <w...@j...cy>

[...]
> Płyty MDF oprócz wymienionych przez Ciebie zalet związanych z montażem
> mają jedną podstawową (w tym przypadku) wadę a mianowicie ciężar - są o
> wiele cięższe od płyt G-K, w związku z czym konstrukcja nośna musi być
> znacznie solidniejsza - tym bardziej jak chcesz na tym jeszcze postawić
> np telewizor przecież to co najmniej 20 kg. Nie wiem ale odnoszę
> wrażenie iż konstrukcja z takich płyt bardziej się nada do piwnicy niż
> do pokoju.

Z telewizorem to sie troche zle wyrazilem - chodzi mi o to aby zostawic
wneke na telewizor w ktora wstawialbym TV na osobnym stoliku - polki
bylyby nad telewizorem i po bokach ale zachowana by byla ciaglosc regalu
na calej scianie.

Generalnie jak przegladam gazety typu "Dobre wnetrze" to widze pelno
tego typu rozwiazan - niestety nigdzie nie pisza jak to jest zrobione.

Marcin