Ściana w kuchni

1. Data: 2007-07-04 20:39:35

Temat: Ściana w kuchni
Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pewien problem. Zastanawiam się co zrobić ze ścianami w kuchni (w
bloku).
Jakiś czas temu ojciec pomalował scianę na żółto farbą "Dulux" i...
farba pęka, łuszczy się i wygląda to jak wielkie pobojowisko. Poza tym
jedna ze ścian jest bardzo nierówna, wcześniej elektryk wymieniał
instalację i narobił garbów, część warstwy poprzedniej farby
poździerał aż do tynku. Całość pomalowano na biało a teraz na żółto.
Na dzień dzisiejszy ściany wyglądają tak, że wstyd normalnie ludzi :(
Częściowo na dwóch ścianach położona została glazura.
Wcześniej była położona tapeta ale nie skryła ona tych nierówności.
Potem kolejna doradzona przez sprzedawcę tapeta również nie skryła
tego a nawet powiedziałbym, że uwypukliła te wszystkie garby i
nierówności.
I teraz pytanie: co zrobić z tymi ścianami? "Duluxa" zeskrobię... i co
dalej?
Pomyślałem, że może jakiś tynk dekoracyjny na ściany, który zniweluje
te nierówności. Tylko czy tynk nada się do kuchni?

Myślałem też o gładzi gipsowej ale raczej to odpada ze względu, że
kuchnia nie posiada drzwi a nie chcę syfić całego mieszkania tym
pyłem, gdyż jak na razie reszta pomieszczeń nie wymaga remontu.

Pozdrawiam

Mariusz

2. Data: 2007-07-04 22:08:42

Temat: Re: Ściana w kuchni
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisał(a):
.
> [...]
> Pomyślałem, że może jakiś tynk dekoracyjny na ściany, który zniweluje
> te nierówności. Tylko czy tynk nada się do kuchni?

mialam podobne problemy :
mieszkanie w bloku a w kuchni sciana nie dosc ze krzywa to garbata :-)
Uruchomilam swoja wyobraznie i zaszalalam z systemem Fox Dekorator
- relief,bejca, barwniki (podarowalam sobie werniks)

http://www.fox-dekorator.pl/

jestem bardzo zadowolona z efektu - kuchnie mam w kolorach ziemi..beze,
brazy a sciane (jedna tylko) potraktowalam tym wynalazkiem z barwnikiem
skala i tyton...

wyglada zajefajnie ..jak to mawiaja ;-P

--
Pozdrawiam - T0SIA

3. Data: 2007-07-06 18:53:25

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> Myślałem też o gładzi gipsowej ale raczej to odpada ze względu, że
> kuchnia nie posiada drzwi a nie chcę syfić całego mieszkania tym
> pyłem, gdyż jak na razie reszta pomieszczeń nie wymaga remontu.

I to bedzie najlepsze, imo tylko gips...
robisz kurtyne z koca i folii, na przedpokoju ukladasz folie i juz...

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

4. Data: 2007-07-09 10:08:03

Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> I to bedzie najlepsze, imo tylko gips...
> robisz kurtyne z koca i folii, na przedpokoju ukladasz folie i juz...

A poza tym zleć to fachowej ekipie to zrobią to tak, że szlifowania będzie
tyle co kot napłakał a co za tym idzie kurzu też będzie mało.

--
Tomasz Okoński
t...@o...eu

Dekoracja wnetrz - rekodzielo z Azji - wiele kategorii: figurki, fajki, tribal art, bizuteria
Trymer Philips - do brodaczy ;)
niechciane drzewo
POrównanie zmywarek,która lepsza,Siemens czy Elektrolux?
Co to za producent?