Ściekajaca woda po oknach - o co chodzi

1. Data: 2007-11-11 07:29:53

Temat: Ściekajaca woda po oknach - o co chodzi
Od: "omega_fan" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mieszkanie w bloku, okna plastikowe, ale mają
jakieś 10 lat i nie są najwyższych lotów,
nie są bardzo szczelne

Kiedy robi się zimno, regularnie mam powódź
na parapetach. Po szybach w nocy dosłownie ścieka
woda (wewnątrz mieszkania oczywiście). Okna są
zasłaniane na noc roletkami materiałowymi.
Problem dotyczy głównie pokojów dziecięcych, na noc
zakręcamy grzejniki żeby się lepiej spało...
o co chodzi z tą wodą?

2. Data: 2007-11-11 07:31:12

Temat: Re: Ściekajaca woda po oknach - o co chodzi
Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "omega_fan" <o...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zasłaniane na noc roletkami materiałowymi.
> Problem dotyczy głównie pokojów dziecięcych, na noc
> zakręcamy grzejniki żeby się lepiej spało...

Brak wentylacji pomieszczenia, okna za szczelne.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

3. Data: 2007-11-11 09:28:39

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-11-11 08:31, Niejaki/a Le5zek bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Brak wentylacji pomieszczenia, okna za szczelne.

Plus do tego pare postow wyzej/nizej bardz opodobny temat byl walkowany
po raz n-ty, wiec zalecana lektura archiwum przede wszystkim ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

4. Data: 2007-11-11 09:37:09

Temat: Re: ÂŚciekajaca woda po oknach - o co chodzi
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-11-11 10:28, Niejaki/a Marek Kutyla bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Plus do tego pare postow wyzej/nizej bardz opodobny temat byl walkowany
> po raz n-ty, wiec zalecana lektura archiwum przede wszystkim ;-)

A nie, przepraszam to bylo na pl.misc.budowanie

5. Data: 2007-11-11 10:43:12

Od: Konrad Urbański <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Le5zek wrote:

> Brak wentylacji pomieszczenia, okna za szczelne.
Lub okno ma "przedmuch" od zewnątrz do komory między szybami i jest w
niej za zimno...

--
Konrad
Moja stroniczka:

6. Data: 2007-11-11 16:04:57

Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

omega_fan wrote:

> Okna są zasłaniane na noc roletkami materiałowymi.
> Problem dotyczy głównie pokojów dziecięcych, na noc
> zakręcamy grzejniki żeby się lepiej spało...
> o co chodzi z tą wodą?

ja mam w kuchni stare, drewniane, komunistyczne - a więc mało szczelne -
okno z roletką w prowadnicach. Problem podobny - może powodzi nie ma, ale w
zimnych miesiącach szyba się poci. Ma to miejsce tylko wtedy, gdy roletka
jest opuszczona. Przy podniesionej szyba jest zawsze sucha.

--
Bogdan

7. Data: 2007-11-11 19:37:37

Od: "gervee" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasłaniane na noc roletkami materiałowymi.
> Problem dotyczy głównie pokojów dziecięcych, na noc
> zakręcamy grzejniki żeby się lepiej spało...

Niestety mam to samo - zauważyłem w drugim dniu po założeniu rolet.
Rafał

8. Data: 2007-11-12 19:43:42

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sun, 11 Nov 2007 08:29:53 +0100, name: omega_fan:

> Mieszkanie w bloku, okna plastikowe, ale mają
> jakieś 10 lat i nie są najwyższych lotów,
> nie są bardzo szczelne

Jaki współczynnik k?
U mnie jest 2.7, koszmar. Szyby są bardzo zimne więc
woda się skrapla. Chyba jedyny sposób to mocniej wietrzyć.

Pozdrawiam
Miroo

9. Data: 2007-11-13 17:15:35

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2007 19:37:37 -0000, "gervee" <g...@o...pl>
wklepał(-a):

>Niestety mam to samo - zauważyłem w drugim dniu po założeniu rolet.

A masz typ rolet masz? Chodzi mi o prowadzenie rolety przy krawędzi okna.

For IKEA from Whirlpool
Piec dwuobiegowy prawie gotuje wodę?
Lodówka pod zabudowę
Lodówka pod zabudowę