Seks jest grzechem.

1. Data: 2001-08-20 04:26:03

Temat: Seks jest grzechem.
Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak drogie Panie, seks to grzech. To okropny grzech! Niesamowicie okropny
grzech i obrzydlistwem w dodatku. Seks jest niesamowicie o....Dobra starczy
wprowadzenia bo mi sie przymiotniki skacza.
A BOG to wszystko widzi! ON widzi ze najwarzniejsze w zwiazku uznajecie
zaspokojenie seksualne i gotowe jestescie szukac tego 'jedynego' partnera
metoda prub i bledow[a potem go eksploatowac az sie znudzi i trzeba bedzie
szukac nastepnego powaznego zwiazku]. To niepowarzne. Zaspokojenie seksualne
uwarzacie za warunek konieczny szczescia; mylicie sie, w ten sposob
szczescia nieznajdziecie zapchacie sie tylko jego substytutem. Pogon za
uciecha cielesna zamyka wam oczy. Seks waszym sensem zycia, zalosne.
Bog to widzi. Wina wasza straszna i spotka was za nie odpowiednia KARA
BOSKA.Tu na tym swiecie, najobrzydliwszym ze swiatow. Kara w dzien w dzien,
rozczarowania, strata forsy, brak czasu i snu. Tak kara Te male obrzydliwe
kreatury, wasze dzieci. Lecz najpierw ciaza, byscie sie psychicznie na te
nieszczescie przygotowaly , a potem porud niczym przywitanie w piekle.
No i niech wam sie niezdaje ze mozecie oszukac BOga, poprzez seks
oralny, analny i prezerwatywy o nie, czy wam sie zdaje ze mozecie zrobic w
chuja BOGA? KIm wy jestescie? Pyłem jesteście. Przy okazji pragne zaznaczyc
ze seks oralny i analny to jeszcze gorszy grzech niz sam seks. A seks z
prezerwatywom jest jeszcze od nich o 100 razy gorszy.
Wspomnialem juz o seksie oralnym, to powinienem uzasadnic ze jest on
grzechem. Z racji tego ze pewni heretycy twierdzili 'ze kiedy kobieta uzywa
swych czesci oralnych w seksie to niejest to wcale niepopelnia grzechu, bo
niesprawia jej to przyjemnosci ,a bez przyjemnosci niema grzechu.' To
falszywe twierdzenie, one to poprostu to uwieliaja, mowie wam. A najbardziej
to lubia lykac sperme(chyba z uwagi na grak witamin). A gdyby jeszcze
przyjemnosc w seksie oralnym niestarczyla za grzech to trzeba wiedziec ze
kiedy kobieta lyknie sperme, to popelnia kanibaizm i morderstwo, a kiedy
kobieta wypluje to popelnia grzech adopcji.
Prezerwatywa. Niepodlega dyskusji ze nieludzkim jest zmuszanie
menszczyzny do zakladania tych ciasnych, , utrudniajacych odychanie kaftanow
na falusa. W dodatku te niewygodne opakowania uniemożliwiają czerpanie
jakiejkolwiek przyjemności z kontaktów z drugim człowiekie. [tu za drugiego
czlowieka uznaje kobiete, w drodze wyjątku, żeby potem niedomówin niebyło].
A wiec podsumowujac to cale zlo, grzech i zepsucie na tym swiecie jest
przez kobiety. to one namawiaja do zlego.
Dlatego jak jakas juz dorwiecie to wskakujcie na nia i przynajmniej raz
na dobe w seksie z nia bo borzemu uczestniczcie[seks w malzenstwie jest
prawie neutralny moralnie], bo jak niebedziecie tego robili to ten demon
pujdzie i obcych chłopów bedzie bałamucił. Musicie robic tak az ja spotka
przynajmniej 2 razy kara boska i niebedzie miala czasu na rzadne
przyjemnosci i dopiero wtedy bedziecie mogli odpoczac. Ni i z tego ze cale
zlo z kobiety to musicie ja krutko trzymac. Robcie tak jak wam mowie. Jak
bym mial jakas kobiete na stale to terz bym ja krutko trzymal, ale wiecie
celibat.

1. Data: 2001-08-20 18:39:05

Temat: Re: Seks jest grzechem.
Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik (Turbos) <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9lrj8d$ss8$...@n...onet.pl...

Nudzi Ci sie, co?

> Tak drogie Panie, seks to grzech. To okropny grzech!

Uhm. Grzech. Przeciwko VI przykazaniu.

> Niesamowicie okropny
> grzech i obrzydlistwem w dodatku.

Nie rozumiem. Widac, za glupia jestem, by zrozumiec Twoje wzniosle wywody na
temat sexu.

> Seks jest niesamowicie

Cudowny! ;-)

> Dobra starczy
> wprowadzenia bo mi sie przymiotniki skacza.

Skacza po pokoju!? O kurde! Lap je! ;-)) Skaczace przymiotniki rzeczywiscie
moge komus krzywde wyrzadzic ;-))

> A BOG to wszystko widzi!

Odkrywcze i nowatorskie.

> ON widzi ze najwarzniejsze w zwiazku uznajecie
> zaspokojenie seksualne

Cokolwiek znaczy slowo "najwarzniejsze", mylisz sie, Moj Drogi.

> i gotowe jestescie szukac tego 'jedynego' partnera
> metoda prub i bledow

A znasz jakas inna metode?

> [a potem go eksploatowac az sie znudzi i trzeba bedzie
> szukac nastepnego powaznego zwiazku]. To niepowarzne.

Ty za to jestes niesamowicie powazny :-)
ROTFL

> Zaspokojenie seksualne
> uwarzacie za warunek konieczny szczescia; mylicie sie, w ten sposob
> szczescia nieznajdziecie zapchacie sie tylko jego substytutem.

Sex jest wedlug mnie bardzo waznym elementem zwiazku. Nieudane wspolzycie,
brak zaspokojenia rodzi frustracje.

> Pogon za
> uciecha cielesna zamyka wam oczy.

Ty... A skad Ty wiesz, ze ja oddajac sie cielesnym uciechom zamykam oczy?
Ojej! Przejrzales mnie! Albo podejrzales! ;-)

> Seks waszym sensem zycia, zalosne.

Doprawdy... Nie mam zielonego pojecia, na jakiej podstawie wysnules taki
wniosek?!

> Bog to widzi.

Powtarzasz sie.

> Tu na tym swiecie, najobrzydliwszym ze swiatow.

Bzdura! To jest najpiekniejszy ze swiatow! :-)

> Kara w dzien w dzien,
> rozczarowania, strata forsy, brak czasu i snu. Tak kara Te male obrzydliwe
> kreatury, wasze dzieci.

Hmm... Ja co prawda nie mam jeszcze dziecka, ale nie sadze, by w przyszlosci
bylo ona dla mnie mala, obrzydliwa kreatura.

> Lecz najpierw ciaza, byscie sie psychicznie na te
> nieszczescie przygotowaly , a potem porud niczym przywitanie w piekle.

Co niczym powitanie w piekle? Porud? Coz to takiego?

> No i niech wam sie niezdaje ze mozecie oszukac BOga, poprzez seks
> oralny, analny i prezerwatywy o nie, czy wam sie zdaje ze mozecie zrobic w
> chuja BOGA?

Kochaniutki, troszke szacunku! Dla Boga i dla wierzacych w niego!

> KIm wy jestescie?

Nie wiesz kim. No tak! Znow sie zapomnialam przedstawic!
Magdalena Daniel - milo mi.

> Pyłem jesteście. Przy okazji pragne zaznaczyc
> ze seks oralny i analny to jeszcze gorszy grzech niz sam seks. A seks z
> prezerwatywom jest jeszcze od nich o 100 razy gorszy.

Tak, tak... Lekarz mowil, by przytakiwac.

> Wspomnialem juz o seksie oralnym, to powinienem uzasadnic ze jest on
> grzechem.

Czekam z niecierpliwoscia na uzasadnienie!

> Z racji tego ze pewni heretycy twierdzili 'ze kiedy kobieta uzywa
> swych czesci oralnych w seksie to niejest to wcale niepopelnia grzechu, bo
> niesprawia jej to przyjemnosci ,a bez przyjemnosci niema grzechu.'

Mnie sprawia przyjemnosc! A jakze! :-)

> falszywe twierdzenie, one to poprostu to uwieliaja, mowie wam.

Nie wszystkie to uwielbiaja.

> A najbardziej
> to lubia lykac sperme(chyba z uwagi na grak witamin).

Za lykaniem spermy nie przepadam. Zbyt kaloryczna jest ;-)))

> [...]
> kiedy kobieta lyknie sperme, to popelnia kanibaizm i morderstwo, a kiedy
> kobieta wypluje to popelnia grzech adopcji.

Grzech adopcji? Nie slyszalam, szczerze mowiac.

> [...]
> na falusa. W dodatku te niewygodne opakowania uniemożliwiają czerpanie
> jakiejkolwiek przyjemności z kontaktów z drugim człowiekie.

To podstep! Ona uniemozliwiaja czerpanie przyjemnosci, by wyeliminowac
grzech! Bo jak sam napisales: "bez przyjemnosci niema grzechu"

> A wiec podsumowujac to cale zlo, grzech i zepsucie na tym swiecie jest
> przez kobiety. to one namawiaja do zlego.

Nie musisz przeciez ulegac pokusie!

> Ni i z tego ze cale
> zlo z kobiety to musicie ja krutko trzymac.

Najlepiej na smyczy. Polecam dodatkowo jeszcze kolczatke i kaganiec. A
najlepiej to przywiazac to zla babe na lancuchu przy budzie.

> Jak
> bym mial jakas kobiete na stale to terz bym ja krutko trzymal, ale wiecie
> celibat.

Tego tez nie rozumiem, ale przywyklam juz do takowej sytuacji.

Pozdrawiam, nie wiedzac, czy smiac sie, czy raczej plakac.

--
*Madzia vel Natchniuza* ~ Spammers Club
n...@p...onet.pl ~ www.natchniuza.prv.pl

1. Data: 2001-08-20 19:59:49

Od: "xx" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tego tez nie rozumiem, ale przywyklam juz do takowej sytuacji.
>

> Pozdrawiam, nie wiedzac, czy smiac sie, czy raczej plakac.

No wlasnie kolego-smiac sie czy plakac z tego co wydumales?
nie wiem nawet,czy mam ochote na pozdrowienia...
Ania

1. Data: 2001-08-20 20:09:25

Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak ja czytalem to sie smialem :)
stawiam na 3 klase LO (po dawnemu)

gdyby nie ta "Adopcja" to bylo spoko :)

1. Data: 2001-08-20 20:35:21

Temat: Odp: Seks jest grzechem.
Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale sie przejales swoja misja...
Powtarzasz sie - cztery razy ten sam post.

"(Turbos)" <t...@f...onet.pl> napisał(a) :

> Tak kara Te male obrzydliwe
> kreatury, wasze dzieci. Lecz najpierw ciaza, byscie sie psychicznie na
te
> nieszczescie przygotowaly , a potem porud niczym przywitanie w piekle.

widzisz, kiedys, jak podrosniesz troche, to moze uslyszysz, ze nie kazdy
stosunek konczy sie ciaza.
Sa takie rozne sposoby zapobiegania ciazy - niektorzy nazywaja je
antykoncepcja.

wam sie zdaje ze mozecie zrobic w
> chuja BOGA?

Podziwiam! jedno z niewielu slow, w ktorym nie zrobiles bledu!
Tylko troche niewlasciwe zestawienie, nie uwazasz?

Przy okazji pragne zaznaczyc
> ze seks oralny i analny to jeszcze gorszy grzech niz sam seks.

Narodzila nam sie nowa, "borza" tradycja : "sam seks".

A seks z
> prezerwatywom jest jeszcze od nich o 100 razy gorszy.

A analny z prezerwatywa?
Ile razy gorszy od "samego seksu" ?

> [...]
> niesprawia jej to przyjemnosci ,a bez przyjemnosci niema grzechu.' To
> falszywe twierdzenie, one to poprostu to uwieliaja, mowie wam.

To chyba jakies tlumaczenie wlasne, prawda? Troche sporo bledow, nawet
jak na niedouczonych heretykow.

A najbardziej
> to lubia lykac sperme(chyba z uwagi na grak witamin).

Dziecko - poczytaj sobie ksiazki, to dowiesz sie, jaka to witamina jest
w nasieniu w stosunkowo duzym stezeniu.

> [...]
kiedy
> kobieta wypluje to popelnia grzech adopcji.

adopcji???

"Grzech adopcji" to chyba popelnia lykajac sperme sasiada?

A nie, przepraszam, to tez kanibalizm... Juz sie pogubilem w tych
grzechach.

> Prezerwatywa. Niepodlega dyskusji ze nieludzkim jest zmuszanie
> menszczyzny do zakladania tych ciasnych, , utrudniajacych odychanie
kaftanow
> na falusa.

slyszalem o wielu anomaliach rozwojowych, ale o takiej jeszcze nigdy!!
To gdzie Ty go masz???

W dodatku te niewygodne opakowania uniemożliwiają czerpanie
> jakiejkolwiek przyjemności z kontaktów z drugim człowiekie.

to nie stosuj.
Kto Ci kaze?

[tu za drugiego
> czlowieka uznaje kobiete, w drodze wyjątku, żeby potem niedomówin
niebyło].

Czyli wszystko pozostale odnosi sie do homoseksualnych stosunkow dwoch
mezczyzn?

> Dlatego jak jakas juz dorwiecie to wskakujcie na nia przynajmniej
raz na
> dobe w seksie z nia bo borzemu uczestniczcie[seks w malzenstwie jest
prawie
> neutralny moralnie],

Do kogo adresujesz ten apel?
Zaczales go: "Tak drogie Panie, (...)"

Jednak postepowy jestes, u nas malzenstwa dwoch kobiet nie sa jeszcze
zalegalizowane.

BTW tak mnie tylko zastanawia, jak to jest "po borzemu"?

bo jak niebedziecie tego robil to ten demon pujdzie i
> obcych chłopów bedzie bałamucił.

Trzeba bylo tak od razu - dziewczyna Cie zdradzila, tak?

> [...]
kobiete na
> stale to terz bym ja krutko trzymal, ale wiecie celibat.

Glupi jednak jestes. Nikt Ci tego nie powiedzial?

Ten celibat Ci sie chlopie na mozg rzucil, wiesz?

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-08-20 21:12:20

Od: s...@p...onet.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "xx" możemy przeczytać:

[ciach >150 linii = plonk]
>No wlasnie kolego-smiac sie czy plakac z tego co wydumales?
>nie wiem nawet,czy mam ochote na pozdrowienia...
>Ania

Błagam Cię Aniu -- nie zmieniaj adresu "m...@w...pl", oki? :->

btw: żal mi ludzi, którzy do byle ironii podchodzą tak poważnie,
śmiać się czy płakać? o rany, ale problem... już pomijam czepianie
się ortografii podczas gdy samemu pisze się po "polskawemu"
i wstawia jakieś kwiatki typu "seX", jakbyśmy żyli wszędzie tylko
nie w Polsce... :-(

--
<< Piotr (SiNuS) Front >><< http://www.sinus.phg.pl >>

1. Data: 2001-08-20 22:37:47

Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciek" <s...@f...onet.pl> napisał(a) :

> jak ja czytalem to sie smialem :)
> stawiam na 3 klase LO (po dawnemu)

Oj to chyba bardzo po dawnemu. Teraz mlodziez szybciej dojrzewa, to
pasuje raczej na 5-6 klase podstawowki (tez po dawnemu zreszta! ) ;-)

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-08-20 23:10:47

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "(Turbos)" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
starczy
> wprowadzenia bo mi sie przymiotniki skacza.

ja rozumiem ze nie lubisz KK i dywersje prowadzisz
tylko ze raczej z ulomnymi jednostkami do czynienia nie masz ...

--

Valérie

1. Data: 2001-08-21 08:39:38

Od: "pupil" <p...@i...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

(Turbos) napisał(a) w wiadomości: <9lrj8d$ss8$5@news.onet.pl>...
>Tak drogie Panie, seks to grzech. To okropny grzech! Niesamowicie okropny

jeśli to ma być prowokacja to niskich lotów :-(((
a jeśli to nie jest prowokacja to jesteś "HiFiMegaPlusPlus..."
POP...ONY(ONA)!!! (zajmij się lepiej dalszą obsługą prawej i lewej ręki...)
nie oczekuję odpowiedzi.

PuPa...

1. Data: 2001-08-21 08:58:45

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SiNuS <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@S...Super
_Natural...
> btw: żal mi ludzi, którzy do byle ironii podchodzą tak poważnie,
> śmiać się czy płakać?

Nie sadze, by post Turbosa byl ironiczny! Przypuszczam, ze on nawet nie wie,
co to slowo oznacza!

> o rany, ale problem... już pomijam czepianie
> się ortografii podczas gdy samemu pisze się po "polskawemu"

Mozesz mi zarzucic jakas niepoprawnosc ortograficzna badz stylistyczna? No
slucham!

> i wstawia jakieś kwiatki typu "seX", jakbyśmy żyli wszędzie tylko
> nie w Polsce... :-(

To jeszcze nie jest blad ort. Ale prosze bardzo, dla Ciebie moge zaczac
pisac "SEKS". Zadowolony?!?!

--
*Madzia vel Natchniuza* ~ Spammers Club
n...@p...onet.pl ~ www.natchniuza.prv.pl
ICQ# 101770287 ~ GG# 67384
"Dwie rzeczy nie maja granic: Wszechswiat i ludzka glupota"

Seks jest grzecham .
Seks jest grzecham .
Seks jest grzecham .
Zaplace za troche informacji od psychiatry
Polkule mozgu, a muzyka