Seks z siostra

1. Data: 2006-11-16 03:08:02

Temat: Seks z siostra
Od: Jan <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu jakos tak wyszlo ze z siostra zony znalezlismy sie na
tapczanie i dalej wiadomo. Teraz mam kaca moralnego i nie wiem co
zrobic.
Jeszcze silniejszy od moralnego kaca jest strach, co teraz moze sie
zdarzyc.
Moja wyobraznia pracuje na podwyzszonych obrotach. Powiedziec zonie?
Nie? A jak jej siostra w zlosci sie kiedys wygada? Wyprzec sie
wszystkiego? Ale sobie narobilem. Ludzie pomozcie bo oszaleje.

2. Data: 2006-11-16 06:27:59

Temat: Re: Seks z siostra
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nie? A jak jej siostra w zlosci sie kiedys wygada? Wyprzec sie
> wszystkiego? Ale sobie narobilem. Ludzie pomozcie bo oszaleje.

Nic się nie stanie. Swoją drogą prowadzono kiedyś badania na Anglikach i oni
w męskiej części żonaci mieli marzenia o sypianiu z siostrami własnych żon i
jakiś znaczący odsetek to robił. Przyjemne może być a jak się dobrze siostry
dogadują to i fajnie być może... mężatka chociaż?

Poza tym, przed robotą myśl, w trakcie roboty się zapal, po robocie ciesz
się z dzieła. Czemu teraz się boisz, jak już sobie zrobiłeś, jak chciałeś
(nie ma, jakoś tak wyszło... albo chciałeś, albo nie... a nie 'jakoś tak
wyszło'). Teraz będziesz ponosił mniej lub bardziej miłe (w zależności od
nastawienia otoczenia) konsekwencje swojego czynu, ale nie żałuj waść, jeśli
dobrze było...

Pzdr
Paweł

3. Data: 2006-11-16 08:41:11

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 16.11.2006 - autor: Jan - treść:
> Moja wyobraznia pracuje na podwyzszonych obrotach. Powiedziec zonie?
> Nie? A jak jej siostra w zlosci sie kiedys wygada? Wyprzec sie
> wszystkiego? Ale sobie narobilem. Ludzie pomozcie bo oszaleje.
Nie powiedziec.Jezeli Ci na niej zalezy.Wyjasnic szwagierce ze to byl
poryw.
Co do przyszlosci to gorzej jak sie siostrze spodoba i pod presja
wyjawienia tajemnicy zazada wiecej.
Co wtedy zrobisz?

4. Data: 2006-11-16 09:23:08

Od: "Megrek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie? A jak jej siostra w zlosci sie kiedys wygada? Wyprzec sie
> wszystkiego? Ale sobie narobilem. Ludzie pomozcie bo oszaleje.

Niestety. Cofania czasu jeszcze nie opanowałem.

Megrek

5. Data: 2006-11-16 09:49:35

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic się nie stanie.

:))))))))
Nie no spoko - całkowity luzik :>
Małżonka zapewne zaprosi go na dziękczynną kolacje - to tak w ramach
zadowolenia siostry :)

Pozdrawiam
Vicky

6. Data: 2006-11-16 18:30:49

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> :))))))))
> Nie no spoko - całkowity luzik :>
> Małżonka zapewne zaprosi go na dziękczynną kolacje - to tak w ramach
> zadowolenia siostry :)

Tak, całkowity luzik, serio to piszę...

Pzdr
Paweł

7. Data: 2006-11-16 19:37:17

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Tak, całkowity luzik, serio to piszę...

No to jestes kretynem.
--

Bluzgacz
GG:5015

8. Data: 2006-11-16 21:19:16

Od: LukaszT2004 <lukaszt2004@interia[wytnij_nawias].pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan wrote:
> [...]
> Nie? A jak jej siostra w zlosci sie kiedys wygada? Wyprzec sie
> wszystkiego? Ale sobie narobilem. Ludzie pomozcie bo oszaleje.

a teściową też już zaliczyłeś?? co za wyobraźnia ;)
ta grupa powinna sie nazywac, pl.rec.zboczenia-psychozy ;)

9. Data: 2006-11-16 21:28:45

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"LukaszT2004" <lukaszt2004@interia[wytnij_nawias].pl> wrote in message

> a teściową też już zaliczyłeś?? co za wyobraźnia ;)
> ta grupa powinna sie nazywac, pl.rec.zboczenia-psychozy ;)

Pytal cie ktos o zdanie pedale?
Wypierdalaj i nie wcinaj sie niepytany, przeciez jestes tutaj nikim, wiec
stul kurwa morde.

10. Data: 2006-11-16 21:42:41

Od: Paweł N <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-11-2006 o 04:08:02 Jan <m...@o...pl> napisał(a):

> Po prostu jakos tak wyszlo ze z siostra zony znalezlismy sie na
> tapczanie i dalej wiadomo. Teraz mam kaca moralnego i nie wiem co
> zrobic.

Zapomniec jak najszybciej, a jak powiesz zonie to juz po Twoim
malzenstwie... niestety.
Swoja droga to chyba siostry nie za bałdzo sie lubia....
I nie rob tego nigdy wiecej, warto pielegnowac malzenstwo a nie szukac
tego czego Ci brak w domu po za nim...

Wychowanie dzieciakow w trudnej szkole (dlugie)
Jak przeżyć śmierć kolegi???
Lonnie Athens i teoria rozwoju agresji/przemocy
Nierzetelne media?
Kary na psp (część III)