Senność, kolano, nos.

1. Data: 2004-06-07 10:17:41

Temat: Senność, kolano, nos.
Od: "Cheater!!!" <cheatero@_NoSpam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie pisuję na to grupkę prawie wogóle (czasami w razie potrzeby)
jednakże ostetnio coś się niedobrego ze mną dzieje.
Pomimo młodego wieku (18 lat) czuję się wiecznie śpiący i zmęczony,
w nocy sypiam po 7-9h więc to raczej nie kwestia niedospania.
Jakie badania labolatoryjne powinienem wykonać? (cukier we krwi
i co jeszcze?).

Drugą sprawą jest moje kolano.
Od ok. 2 tyg odmawia wsółpracy. Wystarczy żebym pochodził parenaście
nimut i bardzo boli (przy zginaniu i stawaniu "na nią", a właściwie
gdy zmniejszam obciążenie na niej spoczywające-nie wiem czy jasno
napisalem ;)) Co to może być? Ból jest wewnątrz stawu, nogą nigdzie
nie uderzyłem. Samo zaczęło boleć podczas chodzenia/biegania.
możecie poradzić jakieś kramy, żele etc.?
Do chirurga nie bardzo chce mi się iść gdyż musiałbym poświęcić cały
dzień na kolejki :(

I ostatnia sprawa: częste, samoistne krwotoki z nosa (od tygodnia).
Po kilka razy na dzień puszcza mi się krew z nosa.
Przyczyną nie jest to że w nim grzebię (poprostu tego nie robię ;))
Krew puszcza się w najgłupszych momentach. Np. podzczas rozmowy,
pracy na PC, a nawet w czasie snu. Wcześniej nie miałem takiego
problemu. Ciśnienie mam w normie 110(120)/80(90) (w nawiasie extramalne).
Jakieś przypuszczalene przyczyny?
Własnie wybieram się z tym do lekarza. Może coś pomoże.

Wiem że tak na odległość ciężko jest komuś coś pomóc ale może chociaż
jakieś rady?
Z góry dzięki!

Zmartwiony młodzian,

--
Pzdr
Cheater!!!

2. Data: 2004-06-07 11:31:20

Temat: Re: Senność, kolano, nos.
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krew z nosa (jeśli od tygodnia) może być objawem uczulenia na pyłki traw,
które właśnie od tygodnia są na bardzo wysokim poziomie. Oczywiście jest
dużo innych czynników wywołujących takie objawy. Ale uczulenie jest bardzo
prawdopodobne.
Jeśli nigdy wcześniej nie miałeś alergii i nic na nią nie brałeś. Spróbuj
pobrać wapno i przy słabej alergii powinno pomóc. :) Są jeszcze inne leki,
ale myślę, że to już powinieneś skonsultować z lekarzem. Zwłaszcza, że
alergia nie musi być przyczyną.
pozdrawiam
barbarella

3. Data: 2004-06-07 16:27:14

Od: "Chyna " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cheater!!! <cheatero@_NoSpam_wp.pl> napisał(a):

> Witam!
> Nie pisuję na to (...)

Młodzian, sorry, humor mam dobry i nie bierz tego serio: Ty się, młodzian,
zwyczajnie sypiesz! ;))))

A tak na poważnie. Ni cholewy nie wiem, o co chodzi z nosem, co do
pozostałych dwóch:

- Senność. Towarzyszyła mi od małego po ok. 15-17 rok życia. Dużo spałam.
Miałam kolegę, który miał to samo. Padał po szkole i spał. W szkole też był
senny. Tośmy coś tam do nauczycielki o tym zagadali, czy temat sam padł,
dawno to było, nie pamiętam (z dobrych 12 lat temu!), ale wiem, że ona coś
tam, że to taki organizm czy coś... I że chyba niezbyt dobry objaw. Ale lata
minęły, a ja żyję, nic mi się z tego tytułu nie stało =) Samo przeszło.
Zauważ też, jaka jest pora roku. Wystarczy posłuchać, ile się mówi o
wypadkach, gdy się ociepli, ludzie stają się zmęczeni, mają zwolniony
refleks, kimają w busach. Może to po prostu taki okres.

- Kolano. Mi raz na pół roku zdarza się coś takiego, że boli. Zwyczajnie
boli. Źle się chodzi, źle łazi po schodach - ale mija. I nie stosuję żadnych
maści.

Pozdrawiam
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

4. Data: 2004-06-09 08:42:52

Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź ty człowieku do lekarza.Zrób sobie morfologię z układem
krzepnięcia.Jeżeli pojawi się obrzęk stawu kolanowego to może być już
gorzej.

5. Data: 2004-06-10 22:24:23

Od: "Cheater!!!" <cheatero@_NoSpam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Cheater!!! podszywający się pod maila cheatero@_NoSpam_wp.pl po
ciężkich przejściach naskrobał:

[ciach]

Więc, dzięki za dotychczasowe rady. Byłęm u lekarza pierwszego kontaktu
i powypisywał mi skierowania do chirurgai laryngologa oraz zlecił badania
krwi i moczu (nie wiem jakie bo nie rozszyfruję jego pisma ;))
Do bolącego kolana przyłączył się obrzęk tej samej nog :/
Qrde w tak młodym wieku się rozpadam ;)

6. Data: 2004-06-10 22:30:03

Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krwi i moczu (nie wiem jakie bo nie rozszyfruję jego pisma ;))
> Do bolącego kolana przyłączył się obrzęk tej samej nog :/

Chociaż się pochwal później co to było.
pozdr
tomekn

7. Data: 2004-06-10 23:01:12

Od: "Cheater!!!" <cheatero@_NoSpam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik tomekn podszywający się pod maila t...@n...onet.pl po
ciężkich przejściach naskrobał:

[ciach]
> Chociaż się pochwal później co to było.

obawiam się że nie będzie się czym chwalić ;)
Z kolanem to (po wstępnej diagnozie) coś z łękotką a reszta to nie wiem :>

> pozdr
> tomekn

Zdraviam
[śpiący] Cheater!!!

8. Data: 2004-06-12 14:47:04

Od: "Tomek Sierakowski" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w nocy sypiam po 7-9h więc to raczej nie kwestia niedospania.
> Jakie badania labolatoryjne powinienem wykonać? (cukier we krwi

U mnie też niby wszystko ok jeśli chodzi o poziom cukru, ciśnienie itd., a
też bywam często taki zupełnie bez energii. Dodam, że staram się prowadzić
raczej sportowy tryb życia (bieganie, basen, rower) i najlepiej czuję się
właśnie w te dni kiedy jestem aktywny fizycznie. Ale w takie dni jak dziś,
kiedy większość dnia muszę spędzić w domu i przygotowywać się do egzaminów
energia zupełnie mnie opuszcza. Podczas samej nauki, a często gdy nawet
jeszcze tak na dobre nie zacznę się uczyć, kładę się na kanapie i po prostu
zasypiam. Po 20 min. budzę się staram się przemóc, przeczytam kilka zdań i
znowu to samo :) W domu mają niezłą radochę bo widok rozłożonych książek i
ja śpiący na kanapie jest dość częsty :)
Od dwóch tygodni piję regularnie Danvivę zgodnie z zaleceniami 1
butelka/dzień, ale efekt żaden :) A niby po 4 tygodniach ma się być w
szczycie formy, a ja na półmetku nie czuję się ani trochę
bardziej "doładowany" :)

9. Data: 2004-07-01 21:24:46

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj

14 Dniowa

Kuracja Skutecznego i Naturalnego Odtrucia i Wyczyszczenia Organizmu

TOTAL BODY CLEANSE

Total Body Cleanse zawiera 6 różnych preparatów, które pomagają organizmowi
w usunięciu toksyn i niepożądanych osadów z najważniejszych organów
(limfatyczny, krwionośny i krew, wątroba, jelita i nerki).

Każdy z pięciu preparatów jak: LYM-1, BL-PUR-2, LVR-C1, BWL-3 i UTI jest
ukierunkowany na wybranie odpowiedniego układu wydzielniczego, na
czyszczenie i odtrucie go. Szósty z preparatów tj. Parasine-2 działa
przeciwko pasożytom znajdującym się w organizmie.

Total Body Cleanse działa w ten sposób, że najpierw dokonuje wyczyszczenia
tych kanałów, przez które są wydalane z organizmu elementy trujące.

Total Body Cleanse jest wynikiem blisko 30 letniej pracy badawczej i testów
klinicznych.

Każdy z sześciu preparatów jest przygotowany z najwyższej jakości roślin
biologicznie czystych i przy zastosowaniu najnowocześniejszej technologii.
Składniki preparatów stanowią kombinację synergiczną. To znaczy, że
poszczególne składniki działając razem maja większą skuteczność, szersze
pole działania niż pojedynczo zastosowane składniki.

Kuracja oczyszczająca jest przygotowana w ten sposób, aby nie stanowiła
nadmiernego obciążenia dla osoby poddającej się jej. Dlatego też, każdy może
kurację zastosować.

Powyższa kuracja oczyszczająca została klinicznie przetestowana w szerokich
kręgach

Total Body Cleanse jest produktem opatentowanym przez firmę Creations Garden
i Dr. Leitia Devinc (O.M.D., L. Ac., M.H.)

Wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma ÖKONET.

Informacje i porady związane z przedstawionym produktem można uzyskać:

Tel:

e-mail:

A Total Body Cleanse - Wyczyszczenie naszego organizmu.

Aby zachować organizm przy życiu, zachodzą w nim procesy przemiany materii.
Podczas tych procesów pojawiają się produkty uboczne, które w normalnych
warunkach są wydalane z organizmu w odpowiednim rytmie, przez takie organy
jak: wątroba, nerki, skóra, płuca. Jednak w przypadku, gdy żyjemy w ciągłym
stresie, przy braku ruchu, jednostronnie się odżywiając (nadmierna ilość
białka, węglowodanów, nasyconych tłuszczów) oraz spożywając produkty
jakościowo nieodpowiednie, zawierające barwniki i aromaty sztuczne
prowadzimy do tego, że w naszym organizmie odkładają się niepotrzebne
elementy zatruwające go. Organizm nie może poradzić sobie z nadmierną
ilością szkodliwych substancji i dochodzi do powstawania rozmaitych
dolegliwości i przewlekłych chorób.

Nasz organizm musi zużywać dodatkowe ilości energii, aby niepożądane
składniki unieszkodliwić i wydalić. W przypadku bardzo powolnego wydalania
szkodliwych substancji z organizmu, następuje zatrucie organizmu.

Przeprowadzenie kuracji oczyszczającej jest proponowane praktycznie dla
każdego przynajmniej 1 raz w roku.

LYM-1. Aktywizacja układu limfatycznego.

Preparat aktywizuje molekuły układu limfatycznego i jest przydatny w
przypadku pojawienia się objawów osłabienia pracy układu limfatycznego.

BL-PUR-2. Czyszczenie krwi.

Jest mieszanką ziół leczniczych, która wspomaga organizm w wydalaniu z krwi
substancji, które znajdują się w układzie krwionośnym i obciążają układ
immunologiczny.

LVR-C-1. Odtrucie wątroby.

Wątroba jest najważniejszym organem detoksycznym. Preparat LVR-C-1 działa na
komórki wątroby i pomaga w wydaleniu z nich szkodliwych substancji. W ten
sposób pozytywnie wpływa na odnowienie wątroby.

UTI. Czyści układ moczowy.

Bardzo skutecznie działa na układ moczowy. Czyści moczowy układ wydalniczy.

BWL-3. Czyści jelita.

Czyszczenie jelit jest bardzo ważnym elementem odtrucia organizmu i
uzyskania dobrego samopoczucia.

Składniki ziołowe BWL-3 zmiękczają stolec, zmniejszają ilość gazów i wzdęć,
w odpowiedni sposób regulują perystaltykę jelit, przez co pomagają w
wydalaniu zalęgającego w jelitach kału.

PARASINE-2. Przeciw pasożytniczy

W naszym organizmie, najczęściej bez naszej wiedzy, przynajmniej jeden
rodzaj pasożytów jest obecny. Preparat ten skutecznie wydali z naszego
organizmu robaki i pasożyty. Preparat jest nadzwyczaj skuteczny w
czyszczeniu jelit.

Codzienne dawkowanie preparatów w trakcie kuracji

Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14

LYM

3x2
3x2
3x2
3x2
3x2
3x2
3x2
3x2
3x3
3x2
3x2
3x2
3x2

BL-PUR

3x2
3x2
3x2
3x2
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x2
3x2
3x2
3x2

LVR-C
3x2
3x2
3x2
3x2
3x2
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x2
3x2
3x2
3x2

UTI

3x2
3x2
3x2
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x2
3x2
3x2
3x2

BWL
2
3
4*
5*
5*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*

Parasine
2
3
4*
5*
5*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*

W celu uzyskania lepszego efektu:

- Czekaj minimum 10 min. między przyjęciem każdej kapsułki (BWL-3 i
Parassine-2 można brać razem)

- Jeśli jest to możliwe bierz LYM ze świeżą cytryną i wodą źródlaną.

- Bierz wszystkie kapsułki z wodą źródlaną.

- Bierz wszystkie dawki między posiłkami.

- Pij 6-10 szklanek wody dziennie.

- Przeciętną dawką BWL i Parasine jest 5-6 kapsułek przed snem.

- Ogranicz lub wyeliminuj cukier, kawę i alkohol, smażone i szybkie
"sztuczne" potrawy, i napoje.

Jeżeli podczas kuracji wystąpi wzmożona perystaltyka jelit, luźny stolec,
lekkie skurcze w dole brzucha oraz utrata wagi, lub przez kilka dni słabość
i lekkie zawroty głowy, to nie należy lękać się. Są to, bowiem normalne
objawy, ponieważ zalegające zbędne elementy przemiany materii i toksyny
zostają intensywnie rozluźnione i wydalane z organizmu.

Jeżeli zostaną zaobserwowane inne objawy, np. ciągłe, intensywne bóle,
mdłości i wymioty, wówczas należy przerwać kurację i bezzwłocznie
skonsultować się z lekarzem lub homeopatą. Wcześniej przedstawione objawy
mogą być świadectwem poważnej choroby.

Pozdrawiam: Istvan

> [...]
> Własnie wybieram się z tym do lekarza. Może coś pomoże.
>

> Wiem że tak na odległość ciężko jest komuś coś pomóc ale może chociaż

ciągłe poruszanie się
jak nie usypiac nad ksiazkami??
do kardiologów - narkoza
do tych , którzy mieli wycięty woreczek żółciowy.
bóle nadbrzusza