czy pomoze ELIDEL ??

1. Data: 2004-06-07 11:13:10

Temat: czy pomoze ELIDEL ??
Od: "PoPs" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja żona ma jakieś uczulenie na chemikalia (proszek , płyn do prania itp.)
i na dłoniach pojawiają się takie białe krostki i pękają powodując bolesne
rany
Lekarz przepisał jej ostatnio ELIDEL
Sprawdzaliśmy ze ten lek kosztuje 115zł (trochę sporo za 10g tubkę)
Ale nic jeśli by pomógł - a czy pomoże

Może ktoś miał już doświadczenie z tym preparatem
Pozdrawiam
Mariusz

2. Data: 2004-06-07 16:09:04

Temat: Re: czy pomoze ELIDEL ??
Od: "taugusty" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Elidel na uczulenie? Hmm. Czy lekarz, ktory to zlecal jest dermatologiem?
Czy jest to na pewno uczulenie?
Czy inne preparaty nie skutkuja?
Ja mam bardzo podobny problem -> alergia na detergenty, ktore w aptece sa
konieczne i kolezanka dermatolog zalecila mi smarowanie Dermovate (krem
0,5mg) znakomity efekt.
pozdrawiam i zycze cofniecia przykrej dolegliwosci
Tadeusz

Senność, kolano, nos.
ciągłe poruszanie się
jak nie usypiac nad ksiazkami??
do kardiologów - narkoza
do tych , którzy mieli wycięty woreczek żółciowy.