Sensacja - temat nie o polityce !!!

31. Data: 2016-01-17 20:29:40

Temat: Re: Sensacja - temat nie o polityce !!!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-17 o 16:59, XL pisze:

> Wiesz, to w epoce socjalizmu "granie do kotleta" było be. Bo wtedy wystarczyło
zapisać się do związku i oto gotowy ARTYSTA PAŃSTWOWY, który kotletować nie musia,
miał gażę od państwa i konto dewizowe, podatków nie płacąc, Artystów nie-państwowych
mając w pogardzie... Dziś życie zweryfikowało te "państwowe" uprzywilejowane tłumy i
ci "państwowi" muszą tak samo troszczyć się o chleb, jak każdy inny. Taka np Janda
musiała teatr założyć swój, trupę kompletując i na wlasny rachunek zabiegać o
widza-klienta. Nie ma się co boczyć na "kotlet", każda okazja do pokazania się
ludziom jest dobra na starcie, oczywiście nie żeby wyłącznie ten "kotlet", ale...

Oczywiście. Nie jesteśmy kimś kto może sobie pozwolić na wybrzydzanie.
Gdy już się zaczęło występować, trzeba nabrać doświadczenia i praktyki,
a do tego każda okazja jest dobra. Kwestia jest typu, dokąd zmierzamy.
Wielu muzyków gra po knajpach, weselach itp. ale to jest ich źródło
utrzymania, to jest ich praca. My jesteśmy muzycznymi amatorami, nie
mamy ciśnienia żeby uczynić z grania źródło dochodu, mamy za co żyć. To
daje jednak pewien komfort. Gdy siedzisz w kolejce do fryzjera, często
tam leżą gazety, bierzesz i czytasz, co nie zmienia faktu, że przyszłaś
do fryzjera a nie na czytanie gazet. No więc właśnie chciałbym uniknąć
roli gazety. Może zbyt uogólniłem to "knajpowe granie", tak jak Chiron
pisał. Nie chodzi o miejsce (że knajpa) a o to co się tam odbywa.

> Mnie bardzo. Do posłuchania miłe, w dobry humor wprawiające, energetyczne. Czego
więcej żądać.

:)

Dębska

32. Data: 2016-01-17 21:32:42

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 20:02:48 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:
> [...]
ps.com...

> Jeśli tylko kiedyś będziemy gdzieś grać na pewno dam cynk i z góry
> zapraszam. Ale że to będzie w Pruszkowie, zagwarantować nie mogę :)

Dzięki! Oczywiście jeśli Wawa lub bliskie okolice, to chętnie połączę wizytę u dzieci
z obecnością na Waszym graniu :-)

33. Data: 2016-01-17 21:46:16

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 20:29:41 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:

> [...]
> roli gazety. Może zbyt uogólniłem to "knajpowe granie", tak jak Chiron
> pisał. Nie chodzi o miejsce (że knajpa) a o to co się tam odbywa.

No właśnie, skoro macie luksus grania bez presji finansowej, tym bardziej aby grać,
trzeba szukać okazji do grania :-))
Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś z właścicieli miał pretensje, że mu za darmo w lokalu
pogracie :-)

> :)

Naprawdę uwierzyłeś?
;-)

PS. Szczerze lubię ludziom pochwalić i mi się naprawdę podoba, gdy robią coś z
autentyczną radością. Moja córka też gra "za friko" - jest ich tam w orkiestrze
takich zapaleńców koło czterdziestki, każdy z nich ma pracę zawodową z reguły
zupełnie niezwiązaną z graniem:
https://www.youtube.com/watch?v=ffJZ50m6_Ys //najnowsza "produkcja"

34. Data: 2016-01-17 22:10:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

W dniu sobota, 16 stycznia 2016 23:09:19 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

>O, chór... upss

Kotek zwymiotkował?

35. Data: 2016-01-17 22:27:17

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Zazdrość rzecz ludzka. No ale takie bezinteresowne ściąganie kogoś w błoto
>tylko dlatego, żeby mu popsuć radość - to już żółta zawiść.

I kto to pisze.

36. Data: 2016-01-17 23:30:31

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 22:27:28 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> I kto to pisze.

Wiesz co, naprawdę, no naprawdę ci zazdroszczę 3333-)

PS. Już nie boli?

37. Data: 2016-01-17 23:31:16

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 22:11:07 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> Kotek zwymiotkował?

Tragicznie 3-]]]

38. Data: 2016-01-17 23:39:55

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 21:46:18 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> https://www.youtube.com/watch?v=ffJZ50m6_Ys //najnowsza "produkcja"

Upssss - tu więcej z tego:
https://www.youtube.com/watch?v=e7cSfGNmXSo

39. Data: 2016-01-18 08:37:25

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 22:11:07 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Tragicznie 3-]]]

To już rzyga nie tylko na pl.rec.kuchnia?

40. Data: 2016-01-18 08:42:45

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 22:27:28 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Wiesz co, naprawdę, no naprawdę ci zazdroszczę 3333-)

Etam, w zawistnej żółci zazdrości jesteś mistrzynią, nie masz więc czego
zazdrościć :-)

Ontopicznie: w psychologii jest znane zjawisko sięgania po interpretacje
heurystycznie łatwiej dostępne, innymi słowy złodziej widzi złodziei więcej
niż jest ich naprawdę :-)

FSB
Anonymous (aktywiści internetowi) i KOD
KGB- Novosti w W-wie S .Michalkiewicz.