Serwis expresow do kawy rowenta

1. Data: 2006-10-25 20:45:03

Temat: Serwis expresow do kawy rowenta
Od: Snoopy <g...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy zna ktos godny polecenia serwis w/w expresow w Warszawie? Express
dziala, tylko nie przelewa wody, czyli w sumie nie dziala ;)

--
Pozdrawiam ============= www.oldtimerfiat.club.prv.pl
Grzesiek GG/TLEN: JEST www.funnyfox.org

2. Data: 2006-10-26 10:51:36

Temat: Re: Serwis expresow do kawy rowenta
Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snoopy" <g...@l...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Czy zna ktos godny polecenia serwis w/w expresow w Warszawie? Express
> dziala, tylko nie przelewa wody, czyli w sumie nie dziala ;)
pamietaj że one mają 2 lata gwarancji - sam miałęm podobny problem niedawno
i ku uciesze stwierzdiłęm żę ma ponad rok ... ale mniej niż 2 :d

R.

3. Data: 2006-10-26 11:48:20

Od: Snoopy <g...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Laskar napisał(a):
> pamietaj że one mają 2 lata gwarancji - sam miałęm podobny problem niedawno
> i ku uciesze stwierzdiłęm żę ma ponad rok ... ale mniej niż 2 :d

No on na gwarancji nie jest juz od dawana, a w serwisie juz goscil co
najmniej raz :)

4. Data: 2006-10-26 14:00:49

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No on na gwarancji nie jest juz od dawana, a w serwisie juz goscil co
> najmniej raz :)
jeśłi to kwestia pompy - to mozna kupić na allegro pompy regenerowane do
niego - po 30 zł (nowy ok 200) - mam taki jeden bo kupilem zanim się
zorientowalem że jest na gwarancji :D - jakbys nie znalazł to moge
odsprzedać (dodając koszty przesyłki które ponioslem czyli za 38 zł )

R.

5. Data: 2006-10-26 18:23:13

Od: Snoopy <g...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Laskar napisał(a):
> [...]
> zorientowalem że jest na gwarancji :D - jakbys nie znalazł to moge
> odsprzedać (dodając koszty przesyłki które ponioslem czyli za 38 zł )

Najpierw muszę go mieć w ręku, żeby zobaczyć jaki to jest model (jakiś
adagio), ale przecież ja sobie sam z wymianą tego czegoś nie poradzę,
chyba że? :) Jeszcze spróbuję go przeczyścić odkamieniaczem...

6. Data: 2006-10-27 06:06:16

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najpierw muszę go mieć w ręku, żeby zobaczyć jaki to jest model (jakiś
> adagio), ale przecież ja sobie sam z wymianą tego czegoś nie poradzę,
> chyba że? :) Jeszcze spróbuję go przeczyścić odkamieniaczem...
no raczej sam nei dasz rady - a te pompy sa podobno uniwersalne stosowane do
wielu ekspresów ...
R.

Wilgoc w domku
Ile kosztuje...???