maszynka do mielenia

1. Data: 2006-10-25 21:38:04

Temat: maszynka do mielenia
Od: "Magda" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Warszawie lub okolicach moge naostrzyc nozyki i sitko do mielenia.
Maszynka Zelmer.
Magda

2. Data: 2006-10-26 11:47:03

Temat: Re: maszynka do mielenia
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:ehopda$71e$...@m...internetia.pl
Od: Magda n...@p...pl
Było:
> Gdzie w Warszawie lub okolicach moge naostrzyc nozyki i sitko do
> mielenia. Maszynka Zelmer.

Teoretycznie są to krawędzie samoostrzące... jeśli zostały zniszczone czymś
twardym to chyba łatwiej będzie kupić nowe...

http://www.popieramjow.pl/jow.php
http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/opinie_061013/o
pinie_a_1.html

3. Data: 2006-10-26 16:52:37

Od: "Paweł Pracki" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Z nozykami to mniejszy kłopot. Najprosciej w punkcie dorabiania kluczy :),
przewaznie mają szlifierkę stołową i powinni naostrzyc. Z sitkiem to gorzej
bo potrzeban jest specjalna maszyna. Prosciej będzie kupić nowe. Sklepy na
Dolnej czy Grzybowskiej.

4. Data: 2006-10-26 17:02:29

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:ehqp4l$4iu$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *Paweł Pracki* napisał(a):

> Z nozykami to mniejszy kłopot. Najprosciej w punkcie dorabiania
> kluczy :), przewaznie mają szlifierkę stołową i powinni naostrzyc. Z
> sitkiem to gorzej bo potrzeban jest specjalna maszyna.

Ta specjalna maszyna to szlifierka do płaszczyzn. Osobiście kiedyś
widziałem ostrzenie takiego sitka np. taka
http://www.pamet.pl/imgLib/szlifowanie%203.jpg Takie ostrzenie sitka to
istny przerost formy nad treścią :)

> Prosciej
> będzie kupić nowe.

Tylko nie ma gwarancji, że nowe będzie lepsze. Mnie wraz z nową
maszynka, tylko że na korbę trafił się tępy nożyk i sitko

--
Big Jack
//////

5. Data: 2006-10-26 17:27:25

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie w Warszawie lub okolicach moge naostrzyc nozyki i sitko do mielenia.
> Maszynka Zelmer.

U Pana Jacka Kruka na Wincentego (na wysokości Oszmiańskiej). Ale sugeruję
odczekać z 10 dni, bo lada dzień będzie ciężko na Bródno dojechać.

:-) Monika

Serwis expresow do kawy rowenta
Wilgoc w domku
Ile kosztuje...???