Re: Setki chłopców molestowanych seksualnie

Data: 2017-07-30 01:33:21
Temat: Re: Setki chłopców molestowanych seksualnie
Od: XL <i...@g...pl>

XL <i...@g...pl> wrote:

> http://prawy.pl/4329-to-nie-kosciol-ma-problem-z-ped
ofilia-a-zydzi/

> [...]
> środowiskach żydowskich?
>
> Dlaczego problem o tak wielkich rozmiarach nie jest nagłośniony, a 1,5%
> przypadków molestowania wśród kleryków Kościoła katolickiego to od lat
> niekończąca się, dobrze zabarwiona i wciąż odgrzewana historia? Dlaczego
> Kościół katolicki musi nieustannie publicznie przepraszać za chore
> jednostki w swojej wspólnocie, a inne środowiska, które mają o wiele
> większy problem nie tylko nie przepraszają, ale w ogóle się o nich nie
> mówi, a proceder jest kontynuowany? Kto rządzi nie tylko amerykańskimi, ale
> również europejskimi i polskimi mediami?

-pedophilia-orthodox-jewish-community-contrasted-tre
atment-catholic-church/
> fot. sxc.hu"

http://yelita.pl/artykuly/art/lista-zydowskich-homos
eksualnych

"Lista żydowskich homoseksualnych pedofili !

Lista żydowskich rabinów molestujących dzieci, o czym nie donoszą żadne
media, a żydowscy homoseksualni pedofile żyją sobie dalej przez nikogo nie
niepokojeni.

Yehuda Nussbaum - kontroler tkanin rytualnych i rabin molestujący dzieci,
wciąż ma dostęp do chłopców w jesziwie Brooklyn'skiej.

Rabin Elior Chen i jego zwolennicy są podejrzani o czyny drastycznego
maltretowania dzieci w wieku 3 i 4 lat, które były wściekle i
systematycznie bite młotkiem, kaleczone nożem i innymi narzędziami, przy
czym czyny te miały charakter przestępstwa ciągłego, bowiem trwały
miesiącami, dopóki młodsze z dzieci nie straciło przytomności.

Rabin Jerry Brauner (znany także jako: Yechiel Brauner)-uznany winnym
oskarżeń o przestępstwa wykorzystania seksualnego 1-ego stopnia oraz 3-ego
stopnia: przedmiot sprawy - poddanie innej osoby czynności seksualnej bez
jej zgody. Skazany na 11 lat okresu próby z warunkowym zawieszeniem
wykonania wyroku więzienia, poddany przymusowemu uczestnictwu w programie
terapeutycznym dla osób dokonujących napaści z pobudek seksualnych. Brauner
pozostaje na warunkach próby od 2002 roku za wykorzystanie seksualne
15-letniego chłopca.

Rabin Ephraima F. Shapiro - stanął pod zarzutem molestowania seksualnego
wielu chłopców w okresie ponad 50-ciu lat.

Rabin Lewis Brenner - uznany za winnego molestowania dzieci. Akt oskarżenia
wniesiony do sądu obejmował 14 zarzutów o czyny sodomii, wykorzystania
seksualnego oraz narażenia życia i dóbr osobistych dziecka. Zawarł ugodę z
oskarżycielem uznając się winnym jednego przypadku sodomii 3-ego stopnia,
zbrodni Klasy E, i w zamian za odstąpienie od innych oskarżeń zaakceptował
wyrok 5-ciu lat okresu próby.

Rabin Ephraim Bryks - postawiono go w stan oskarżenia za nieodpowiednie
zachowania seksualne wobec dzieci, które zaczęły się ujawniać już w latach
80-tych. Rabin Bryks jest teraz członkiem Vaad Harabonim w Queens. Vaad
jest komitetem rabinicznym, który podejmuje istotne decyzje dotyczące
społeczności ortodoksów.

Rabin Shlomo Carlebach - oskarżono go o wiele przypadków molestowania
dzieci oraz agresję seksualną wobec modych kobiet.

Rabin/kantor Sidney Woldenberg - oskarżony został o znęcanie się nad
12-letnią dziewczynką. Później nie zgłosił sprzeciwu przed przyznaniem się
do jednego czynu. Skazany za molestowanie dzieci. Pierwsze zawiadomienia o
przestępstwie pochodzą z 1971 r. Ostatecznie skazany w roku 1997.

Rabin Bernard Freilich - został uniewinniony tylko z zarzutu gróźb
pozbawienia życia.

Kantor Joel Gordon - został uznany winnym i skazany za prowadzenie domu
publicznego i udział w sutenerstwie.

Rabin Israel Grunwald - oskarżono go o molestowanie 15-latka na pokładzie
samolotu lecącego z Australii do Los Angeles. Oskarżenie wycofano po tym,
gdy zgodził się na wykonanie 500 godzin pracy przymusowej na rzecz
społeczeństwa i zobowiązaniu do znalezienia pomocy psychologicznej.
Grunwald był głównym rabinem kongregacji Węgierskich Chasydów w
Brooklyn'ie, znanej jako Pupas.

Yehudah Friedlandera - asystent rabina Grunwalda - oskarżenie dotyczyło
molestowania 15-latka na pokładzie samolotu lecącego z Australii do Los
Angeles. Friedlander był asystentem głównego rabina kongregacji Węgierskich
Chasydów w Brooklyn'ie, znanej jako Pupas

Rabin Solomon Hafnem - oskarżenie obejmowało wykorzystanie seksualne
chłopca z zaburzeniami rozwoju umysłowego.

Rabin Alan J. Shneur Horowitz -uznany winnym i skazany na karę od 10 do 20
lat więzienia za czyny sodomii względem 9-cio letniego pacjenta szpitala
psychiatrycznego. Przypuszczalnie napastował wiele dzieci w Kalifornii,
Izraelu i Nowym Jorku w ciągu ostatnich 20 lat. Alan J. Horowitz jest
rabinem ortodoksów, nagrodzonym dyplomem magna cum laude, doktorem
medycyny, doktorem filozofii, absolwentem Duke University oraz pisarzem
organizacji NAMBLA, North American Man/Boy Love Association.

Rabin Steven Jacobs - oskarżany o pedofilie.

Jacob Frank - i jego ruch frankistów - oskarżony o praktyki okultystyczne i
czyny nierządne.

Rabin Israel Kestenbaum - oskarżenie dotyczyło rozpowszechniania dziecięcej
pornografii w internecie.

Rabin Steven Kaplan - miał romans z zamężną kobietą, którą zamordował.

Rabin Yehuda Kolko -...ten wciąż jest stręczycielem dzieci.

Rabin Robert Kirschner - oskarżony został o wykorzystanie seksualne lub
szantaż seksualny wobec trojga wyznawców oraz wobec pracownika synagogi.

Rabin Ze'ev Kopolevitch - uznany winnym molestowania uczniów w jesziwie
Rosh i jesziwie Netiv Meir.

Rabin Baruch Lanner - uznany winnym zarzutu molestowania dziecka.

Rabin Jerrold Martin Levy - uznany winnym dwóch przypadków nakłaniania do
seksu przez internet i dwóch przypadków udziału w dziecięcej pornografii.
Skazano go na sześć lat więzienia i terapię w zakładzie. Wpadł podczas
prowadzonej od lat operacji rządu USA ,,Candyman" mającej na celu
wyłapywanie pedofilów z sieci.\

Rabin Pinchas Lew - oskarżonego o obnażanie się przed kobietą.

Rabin Richard Marcovitz - uznany winnym nieobyczajności lub czynów
lubieżnych z udziałem dzieci, a także napaść seksualną.

Rabin Juda Mintz - winny stworzenia siatki obracającej pornografią
dziecięcą w internecie.

Rabin, psycholog Avroh Mondrowitz - oskarżenie dotyczyło dwóch przypadków
wykorzystania seksualnego chłopców w szkole specjalnej w Nowym Jorku.

Kantor Howard Nevison - oskarżony w sprawie molestowania swego bratanka.

Rabin Michael Ozair - oskarżono go o molestowanie seksualne niespełna
14-letniej dziewczynki

Rabin Charles Salman - oskarżony o niewłaściwe zachowanie seksualne
względem wyznawczyń.

Kantor Robert Shapiro - oskarżenie dotyczy 3 przypadków gwałtu i 4
przypadków nieobyczajności zarówno w formie usiłowania, jak też sprawstwa,
wobec kobiety z upośledzeniem umysłowym.

Rabin, nauczyciel jesziwy Ze'ev Sultanovitch - oskarżonego o molestowanie
seksualne wielu dorosłych uczniów jesziwy Merkaz Harav.

Rabin Matis Weinberg - oskarżonego o okultystyczne praktyki i przestępstwa
na tle seksualnym.

Rabin Yaakov Weiner - oskarżenie dotyczy molestowania chłopca na obozie
młodzieży Mogen Avraham w Nowym Jorku.

Kantor Phillip Wittlin - winny molestowania dwóch dziewcząt.

Rabin Mordechai Yomtov - winny wykorzystania seksualnego i usiłowania
popełnienia czynów lubieżnych przeciwko 3 chłopcom.

Rabin Sheldon Zimmerman - skazany za udzielanie wskazówek użycia przemocy w
sprawach "etyki seksualnej i w sferze seksu".

Rabin Max Zucker - oskarżenie, które go dotyczyło pochodzi od trzech kobiet
i sprowadza się do zarzutów o niezgodne z prawem kontakty cielesne.

Rabin Fred Neulander - sprawa zakończona uznaniem winy zamordowania żony.

Rabin Mordechai Gafni - UWAGA: Marc Gafni powinien być powszechnie uważany
za zagrożenie dla kobiet i dzieci. Obecnym miejscem pobytu Gafni'ego jest
Salt Lake City, Utah.

Rabin Perry Ian Cohen - Oskarżyciele z Montrealu i Toronto wytoczyli mu
zarzuty wykorzystania seksualnego siedemnastolatki. Zwolniony z pełnienia
funkcji rabina przez współwyznawców za nieodpowiednie zachowania seksualne.

Rabin Yitzchak Cohen - oskarżenie o napastowanie seksualne studentów
Uniwersytetu Bar-Ilan.

Rabin, psycholog Mordecai Magencey - stracił prawo wykonywania zawodu w
stanie Missouri wskutek niedopowiednich zachowań seksualnych względem swych
pacjentów.

Rabin Yona Metzger - główny rabin aszkenazyjczyków w Izraelu. Oskarżony o
niewłaściwe zachowania seksualne wobec 4 mężczyzn.

Kantor Stanley Rosenfeld - uznany winnym molestowania 12-letniego chłopca,
którego był wychowawcą.

Rabin Isador Trachtman - oskarżenie dotyczy praktyk okultystycznych i
przestępstw seksualnych.

Rabin Hirsch Travis - rabin w Monsey, oskarżony o podszywanie się pod
lekarza specjalistę w rozwiązywaniu problemów niepłodności, stanął pod
zarzutem wykorzystania seksualnego i użycia przemocy wobec pacjentki.
Oskarżenie o napastowanie wniosła niezidentyfikowana 27-letnia pacjentka.
Wytoczono mu również zarzut podawania się za lekarza od problemów
bezpłodności i dokonywania niedozwolonych operacji w Fertility Foundation w
Borough Park, Brooklyn.

Rabin Ephraim Goldberg - Boca Raton, Floryda - uznany winnym jednego czynu
obnażania miejsc intymnych w miejscu publicznym w Palm Beach Mall.

Lewis K. Cohen - skazany został za używanie komputera do czynów
kryminalnych w postaci pomocnictwa w popełnianiu przestępstw seksualnych na
szkodę dzieci oraz nakłanianie do obnażania miejsc intymnych. Cohen używał
komputerów w domu i w pracy do prowadzenia rozmów nacechowanych treścią
seksualną z 14-letnim chłopcem w internetowym chat-roomie. Zarzuty dotyczą
również wysyłania przez Cohena maili ze zdjęciami, na których jest nago
albo zdjęcia innych nagich mężczyzn do chłopca.

Kantor Michael Segelstein - oskarżenie dotyczyło próby gwałtu, Chabad - Las
Vegas, Nevada.

Simch Adler - opiekun Ohel - Nowy Jork- oskarżony został o popełnienie
czynów sodomii, wykorzystania seksualnego i dwóch czynów narażających dobro
dziecka wskutek usiłowania popełnienia gwałtu homoseksualnego.

Arie Adler - Nowy Jork-Arie Adler został oskarżony o molestowanie swojej
córki. Marisa Rimland popełniła samobójstwo.

Eugene Loub Aronin - opiekun szkolny z Teksasu -skazano go w 1984 r. za
napastowanie seksualne 10-latka.

Lawrenc Cohen - nauczyciel szkolny w New Jersey-został uznany winnym i
skazany na 10 lat więzienia federalnego za przesyłanie pornografii
dziecięcej przy użyciu domowego komputera.

Davida B. Harringtona - dyrektor szkoły, uczestnik Big Brothera, Rockville,
Maryland-skazany za przestępstwa seksualne. Sprawy w latach 1960-80.

Eric Hindin - żydowski ochotnik do programu Big Brother, Newton,
Massachusetts-uznany winnym 35 czynów gwałtu na dzieciach. Skazany został
na wyrok od 20 do 22 lat więzienia.

Sędzia Ronald Kline z Kalifornii - oskarżono go o posiadanie dziecięcej
pornografii oraz prawdopodobne molestowanie chłopca z sąsiedztwa 25 lat
temu

Rogers Park JCC - Chicago Illinois - był to pierwszy przypadek oskarżenia o
masowe czyny molestowania odnotowany w stanie Illinois, obejmujący zarzuty
wykorzystania seksualnego dzieci przez grupę dorosłych, na które składało
się 246 osobnych punktów aktu oskarżenia opisujących jak członkowie
instytucji wykorzystywali zapisane w tej placówce dzieci. Informacje w tej
sprawie pochodzą z Departamentu dzieci i pomocy rodzinie Stanu Illinois..

Adam Theodor Rubin - Maryland, nauczyciel, przewodnik wycieczek, instruktor
skautingu dziewcząt -oskarżono go o używanie komputera do nakłaniania
nieletnich do seksu, posiadanie substancji niebezpiecznych wpisanych na
listę oraz akcesoria służące do używania narkotyków.

Georges Schteinberg z Rio de Janeiro, Brazylia-oskarżenie w zakresie
posiadania dziecięcej pornografii. Oskarżenia upadły, gdy Schteinberg
uciekł z kraju do Izraela.

Zastępca konsula izraelskiego - Aryeh Scher - Rio de Janeiro,
Brazylia-oskarżenie w zakresie posiadania dziecięcej pornografii.
Oskarżenia upadły, gdy Scher uciekł z kraju do Izraela.

David Schwartz - opiekun w obozie młodzieży - Culver City,
Kalifornia-został uznany winnym i skazany na rok przymusowego pobytu w
warunkach terapeutycznych oraz na 5-letni okres próby za molestowanie
4-letniego chłopca na letnim obozie dla dzieci. Wykonanie wyroku sześciu
lat więzienia zostało zawieszone.

Jerrold Schwarz - instruktor skautingu - Nowy Jork-uznany został za winnego
i skazany na 8 lat więzienia za wielokrotne popełnienie czynów
homoseksualnych względem swego wychowanka.

David Douglas Weber - kontroler koszerności - Kanada-uznano go winnym i
skazano na 6 lat więzienia za posiadanie dziecięcej pornografii oraz
molestowanie siedmiu chłopców przez okres ośmiu lat.

Chaim Coment - oskarżony i skazany za przestępstwo wykorzystania
seksualnego 1-ego stopnia, po tym jak wniesiono zawiadomienie o popełnieniu
przez niego czynów lubieżnych wobec 17-letniej dziewczyny w windzie.

Boca Raton - sprawa woźnego związku wyznaniowego B'Nai Torah oraz szkoły
Hillel Community Day School - oskarżenia o molestowanie dzieci.

James A. Cohen - przywódca żydowskiej grupy młodzieżowej- uznany został
winnym molestowania dzieci i skazany na 9 lat więzienia za napaść na tle
seksualnym wobec 4 chłopców.

Stuart Cooperman - Maryland - pediatra z Merrick, Nowy Jork-oskarżenie
dotyczyło molestowania 6 pacjentek.

Mordechai Morton Herman - Grupa zajęć pozaszkolnych Simcha, Brooklyn, Nowy
Jork-oskarżony o molestowanie wielu swoich uczniów.

Brandon Lee Flagner -został uznany winnym uprowadzenia i zabicia z
okrucieństwem 8-letniej dziewczynki, Tiffany Jennifer Papesh. Flagner
przyznał się również do wielu czynów molestowania dziewczynek w poprzednich
latach. Odsiadując wyrok, Flagner przeszedł na judaizm z pomocą
chasydzkiego rabina.

Ari Sorkin - Synagoga Youth Worker, Elkins Park, Pennsylvania - oskarżenie
w zakresie molestowania 16-letniej dziewczyny.

Paul Slifer - nauczyciel - przedstawiono mu formalny zarzut popełnienia 6
czynów napaści seksualnej z użyciem przemocy, 6 czynów fizycznego kontaktu
o charakterze seksualnym z użyciem przemocy oraz 2 czynów narażenia zdrowia
nieletnich.

Ozzi Orbach - doktora oskarżony o molestowanie córki.

Richarda "Steven" Goldberg - zarzuca mu się doprowadzenie do czynności
seksualnych wielu dziewczynek poniżej 10-ego roku życia w Kalifornii. Jego
nazwisko jest umieszczone na liście FBI 10-ciu najbardziej poszukiwanych
uciekinierów.

Ross Goldstein - sprawa zakończyła się uznaniem jego winy w zakresie 3
czynów homoseksualnych 1-ego stopnia oraz wykonania czynności seksualnej z
użyciem dziecka. Otrzymał wyrok 4 niezależnych od siebie i kolejno
wykonalnych kar pozbawienia wolności od 2 do 6 lat.

Har Norf - sprawa wielokrotnego popełnienia przestępstw o podłożu
seksualnym wobec dzieci w Har Nof, Jerozolima, Izrael-zawiera opis wielu
czynów popełnionych z pobudek seksualnych wobec dzieci w miasteczku
zamieszkałym przez ortodoksyjny odłam żydów, Har Nof.

Lawrence Nevison - uznany winnym molestowania bratanka. Brat kantora
Howarda Nevisona.

Stuart Nevison - uznany winnym molestowania swego kuzyna. Brat kantora
Howarda Nevisona.

Larr Cohen - trenera soccera, Lake Oswego, Oregon-oskarżony został o
molestowanie dwóch osób.

Phillip "Eli" Cohen - Londyn, Anglia-oskarżony został o 13 czynów
nieobyczajności seksualnej wobec chłopców oraz 4 czyny nieobyczajności
seksualnej wobec dziewczynek.

doktor Saul i Judith Wassermann - oskarżoni o molestowanie swojej córki.

Irwin Silverman - główny doradca sekretarza ds zasobów naturalnych USA w
latach 1933-53-oskarżony został o molestowanie córki Sue William
Silverman.."