Sex dopiero po ożenku, czyli idiota w oczach kobiety;))

61. Data: 2011-01-21 16:50:32

Temat: Re: Sex dopiero po ożenku, czyli idiota w oczach kobiety;))
Od: Itzá <g...@i...Mo.rus> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Boszszsz... O WSZYSTKO chodziło!
==
Siostra, uporczywie nie odpowiadasz na zadane pytania...
Czy to jest Twoja idea fix ?
:o/

Itzá

62. Data: 2011-01-21 16:50:53

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boszszsz... O WSZYSTKO chodziło!

o nieposluszenstwo wobec Boga. Nie o wszystko. To chyba jedynie Katolicy
upatruja w tym seksu.....
i.

63. Data: 2011-01-21 16:51:45

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakaś Ty bezdennie, nieskończenie głupia...

zebys ty jeszcze jakos madra byla, to mozna by bylo spobowac sie do tego
odniesc....

i,

64. Data: 2011-01-21 16:54:07

Od: Itzá <g...@i...Mo.rus> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> Jakaś Ty bezdennie, nieskończenie głupia...

No nie wiem...

Mt 7:7
7. Proście, a będzie wam dane;
szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam.
=======================================
(BT)

1 Ptr 3:15
15. Pana zaś Chrystusa miejcie w sercach za Świętego

i bądźcie zawsze gotowi do obrony wobec każdego,

kto domaga się od was uzasadnienia tej nadziei, która w was jest.
(BT)

Siostra, zasmucasz mnie...

juda

65. Data: 2011-01-21 16:54:37

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-21 14:56, zażółcony pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Szukaj, szukaj :)

Nie dałam rady od razu. ;)

Kiedy to czytałam pierwszy raz (wiele lat temu wprawdzie), to miałam
wrażenie, że czytam coś nowatorskiego dla KK np. w takim momencie: ;)

"Człowiek jako duch ucieleśniony, czyli dusza, która się wyraża poprzez
ciało, i ciało formowane przez nieśmiertelnego ducha, powołany jest do
miłości w tej właśnie swojej zjednoczonej całości. Miłość obejmuje
również ciało ludzkie, a ciało uczestniczy w miłości duchowej."

Co do sprzeczności - szukając argumentu do niedawnej dyskusji na psp na
temat "czy katolicy mogą tylko w celach prokreacyjnych", wydawało mi
się, że znalazłam w FC świetny fragment za tym, że jednak nie:

"Jeżeli natomiast małżonkowie, stosując się do okresów niepłodności,
szanują nierozerwalny związek znaczenia jednoczącego i rozrodczego
płciowości ludzkiej, postępują jako ,,słudzy" zamysłu Bożego i
,,korzystają" z płciowości zgodnie z pierwotnym dynamizmem obdarowania
,,całkowitego", bez manipulacji i zniekształceń^."

^...bo przecież po co byłaby mowa o możliwości korzystania z okresów
niepłodności, gdyby mogli tylko w celu zapłodnienia?
A może "stosowanie się do okresów niepłodności" powinno się rozumieć
odwrotnie - że w tych okresach do zbliżeń dochodzić właśnie NIE MA? ;)

^Niestety, wczytałam się w _dosłownie_ dwa akapity wcześniejsze, gdzie
cytowane są słowa poprzednika, Pawła VI, i się załamałam:

^" W końcu przypomniał, że należy odrzucić -- jako wewnętrznie nieuczciwe
-- ,,wszelkie działanie, które -- bądź to w przewidywaniu zbliżenia
małżonków, bądź podczas jego spełniania, czy w rozwoju jego naturalnych
skutków -- miałoby za cel uniemożliwienie poczęcia lub stanowiło środek
prowadzący do tego celu".

Z powyższego by wynikało, że nawet "stosowanie się do okresów
niepłodności" (rozumiane jako "kalendarzyk") jest próbą przechytrzenia
praw boskich. Nie wspominając już o tak szatańskich pomysłach, jak
stosunek przerywany. ;)

Przypuszczam, że więcej jest tego typu kwiatków. Z czego one wynikają,
to nie wiem - czy mają na celu zrobienie kompletnego mętliku w głowie i
wzbudzenie bojaźni Bożej? Czy też może mają po prostu skłonić do
postępowania zgodnie z własnym sumieniem wobec niejednokrotnie
sprzecznych wytycznych? ;)

Ewa

66. Data: 2011-01-21 16:55:27

Od: Itzá <g...@i...Mo.rus> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> "Ikselka" <i...@g...pl> wrote

> zebys ty jeszcze jakos madra byla, to mozna by bylo spobowac sie do tego
> odniesc....
>
> i,

moja Siostra Ika jest mądra...,
ale nie swoją mądrością...
:o/
Widzisz to ?

juda

67. Data: 2011-01-21 16:56:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 17:49:11 +0100, Itzá napisał(a):

> -`@'-

Odpowiedziałam, tylko źle zacytowałam twoją wypowiedź.
Oczywiście, że wpuściłabym. Ponieważ i tak, prędzej czy później, same by go
spotkały. Teraz już spotykają go na co dzień i żyją. Są przygotowane.

68. Data: 2011-01-21 16:57:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 17:50:32 +0100, Itzá napisał(a):

> [...]
>
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> ==
> Siostra, uporczywie nie odpowiadasz na zadane pytania...

Odpowiadam bardzo precyzyjnie: o wszystko chodziło.

69. Data: 2011-01-21 16:58:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 10:50:53 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> o nieposluszenstwo wobec Boga. Nie o wszystko.

O SYMBOLICZNE nieposłuszeństwo.

> To chyba jedynie Katolicy

Nie, nie tylko.

> upatruja w tym seksu.....

TAKŻE seksu.

70. Data: 2011-01-21 16:59:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 10:51:45 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> zebys ty jeszcze jakos madra byla, to mozna by bylo spobowac sie do tego
> odniesc....

Zebyś ty jeszcze jakiekolwiek pojęcie o sakramencie pokuty miała, to
możnaby próbowac ci coś tłumaczyć...

EUREKA !
DROGI PERUWIANSKIE
O jaka ładna modlitwa.