Re: Się witam:)

Data: 2012-04-21 16:03:38
Temat: Re: Się witam:)
Od: Ikselka <i...@g...pl>

On 21 Kwi, 00:01, Gonia J <g...@o...pl> wrote:

> [...]
> świństwach)taką małą lopatką... Z cebulkami wykopuję.
> Ostatnio wykopałam taką wielką kępę perzu, porzuciłam i krokus mi tam
> wyrósł. Czy ja powinnam obtrząchnąć cebule (bo on je rozmnożył) z ziemi,
> czy raczej sadzić z kupą tej trawy/nie trawy? Ja nawet nie wiem, czy to
> perz, ta kępa przypomina jeża z jabłkiem. Taka trawiasta ostra wyspa...
>
> Zimozielone rozumiem i dzięki:)

> ----------
> Moje koty lubią się gapić i myślę też o postawieniu im takiej altanki
> w^dokowej, żeby mogły sobie ptaszki i inne cuda pooglądać.> Moje zainteresowania
ogrodowe "przeewoluowały" już raczej od

> No i na tym polega rozmowa z debilką ogrodniczą:) Nie mam pojęcia, co to
> są rośliny tarasowe. To takie, co wytrzymują w doniczce?

W doniczce na zewnątrz.
O, np:
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/892361
I tutaj mój taras przed tym, zanim został zadaszony:
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/450498

> A tunelowa
> uprawa pomidorów ?

W foliowym tunelu. W tym albumie jest trochę zdjęć także z tunelowymi
roślinkami:
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/892357

Przy okazji - tutaj moje dynie, na zewnątrz :-)
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/969608

> No mówiłam przecież, że jestem w temacie śmiertelnir głupia!!!
> pozdrawiam wszystkich cierpliwch

Nie mów tak o sobie, po prostu nie masz orientacji, jak i ja kiedyś.
Byłam absolutnie zielona jakieś 30 lat temu, do tego stopnia, że kiedy
mama łaskawie dopuściła mnie do pielenia grządek w warzywniku,
wyrwałam jej równo i chwasty, i czarną rzodkiew, zostawiając pięknie
wypieloną, gołą ziemię :-D