Re: Siła przesunięcia paradygmatu - edit

Data: 2010-02-12 09:00:46
Temat: Re: Siła przesunięcia paradygmatu - edit
Od: "Redart" <p...@i...gov>

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hl34gh$8bf$1@news.onet.pl...
> Jak się kiedyś dowiesz, to się odezwij, a póki co, to ci już naprawdę
> dziękuje.

Oki.
To na koniec tylko dowcip sprzedam, którym wczoraj kumpel otworzył
dzień w robocie. ma sięon słabo do tego, co wcześniej, więc mam nadzieję,
że zostanie uznany za gest pojednawczy, a nie jako krypto-coś tam:

Jasiu mówi do ojca:
- Tato naucz mnie strzelać z łuku.
Ojciec na to:
- Ale to niebezpieczne ...
- Tato, proszę !
Ojciec pomyślał chwilę i stwierdził, że pomysł wcale nie jest głupi.
- Dobrze, przynieś tylko łuk z garażu. Będziemy trenować strzelanie
do tarczy na drzewie.
Jasio przyniósł łuk i ćwczyli jakiś czas.
- No, synu, nieźle Ci idzie, już za każdym razem trafiasz w tarczę, bardzo
dobrze.
To teraz będzie trudniej. Będziesz się uczył strzelać do ruchomego celu.
Potrenuj
strzelanie do naszego sąsiada. Daj mi znać, jak Ci idzie.
Poszedł ojciec do domu, zadowolony z siebie, otwiera browara, włacza TV i
czeka.
Po kilku minutach Jasiu wraca i mówi:
Tatuś, trafiłem ! I mam dla Ciebie dwie wiadomości: dobrą i złą.
Zacznę od tej dobrej: trafiłem sąsiada prosto w kutasa !
- O, synu, o to chodziło, właśnie o to chodziło ! A ta zła wiadomość ?
- Przestrzeliłem mamie policzki ...