Silne dominujące charaktery [długie]

111. Data: 2011-09-29 19:08:54

Temat: Re: Silne dominujące charaktery [długie]
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:j62fgb$4jf$1@news.onet.pl...

> Widocznie jeszcze koalicja zbyt słaba.

Ojej.

BTW za kazdym razem gdy ktos sie Tobie sprzeciwia przechodzisz do ad
personow.

112. Data: 2011-09-29 19:12:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2011 21:08:54 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ojej.
>
> BTW za kazdym razem gdy ktos sie Tobie sprzeciwia przechodzisz do ad
> personow.

Klapki spadły?
333-)
--
XL

113. Data: 2011-09-29 19:15:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-29 21:08, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ojej.
>
> BTW za kazdym razem gdy ktos sie Tobie sprzeciwia przechodzisz do ad
> personow.

Ty przeszedłeś jako pierwszy do "adpersonów". Poza tym zauważ w jaki
sposób Ty w ogóle rozmawiasz - jakieś głupawe impertynenckie półsłówka.
I to nie pierwszy raz i nie tylko ze mną.

BTW o jakim tu sprzeciwie w ogóle mówimy, kiedy ja nie bardzo nawet
wiem, jakie jest właściwie Twoje zdanie w tej sprawie. Wiem tylko tyle,
że inne. ;)
Ewa

114. Data: 2011-09-29 19:16:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Podobnie jak z mafijnej ochrony - inna mafia nie bedzie Cie nekac. A tak
> na serio byc moze rzeczywiscie patrze na to zbytnio ze swojej
> perspektywy, tzn. to co ja sobie cenie niekoniecznie dla innych ma
> wartosc rownie wysoka.

> Ja niestety zbyt cenie sobie niezaleznosc.

Takoż i ja.

--

Paulinka

115. Data: 2011-09-29 19:17:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> O ile "mocno negatywnie" definiuesz w tym kontekscie jako "wzbudzaja
> szczery sprzeciw".

Tak to definiuję.

--

Paulinka

116. Data: 2011-09-29 19:18:36

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ze sobie ze mną radzi? - dooobreee :-DDDD

A gdzie tu mowa o Tobie?

--

Paulinka

117. Data: 2011-09-29 19:18:49

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-29 21:16, Paulinka pisze:

> Takoż i ja.

Bo oboje jesteście dominatorami.

Ewa

118. Data: 2011-09-29 19:20:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Ojej.
>
> BTW za kazdym razem gdy ktos sie Tobie sprzeciwia przechodzisz do ad
> personow.

Chyba żartujesz. Z Tobą się po protu ciężko dyskutuje, bo masz mocno
lekceważący stosunek do rozmówcy. Czasem jak temat Cię zainteresuje,
wykazujesz nieco więcej chęci do dzielenia się przemyśleniami bez tej
irytującej maniery.

--

Paulinka

119. Data: 2011-09-29 19:22:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty przeszedłeś jako pierwszy do "adpersonów".

To nieprawda jest.

> Poza tym zauważ w jaki sposób Ty w ogóle rozmawiasz - jakieś głupawe
> impertynenckie półsłówka.

I kolejne ad persony.

> I to nie pierwszy raz i nie tylko ze mną.

Za kazdym razem gdy ktos sie Tobie sprzeciwia przechodzisz do ad personow.
Co gorsza, nie umiesz tego zatrzymac. Czesto probujesz powolywac sie na
osoby postronne.

> BTW o jakim tu sprzeciwie w ogóle mówimy, kiedy ja nie bardzo nawet wiem,
> jakie jest właściwie Twoje zdanie w tej sprawie. Wiem tylko tyle, że inne.
> ;)

Skoro inne to raczej nie takie same, nieprawdaz?

120. Data: 2011-09-29 19:22:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo oboje jesteście dominatorami.

I zjadamy staruszki.