Silne dominujące charaktery [długie]

141. Data: 2011-09-29 19:49:55

Temat: Re: Silne dominujące charaktery [długie]
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j62htk$9ir$28@node2.news.atman.pl...

> Dyskusja z samej definicji stawia dwie strony na równoważni. To argumenty
> mają przeważać, a nie Twój stosunek do rozmówcy i rozmowy w ogóle.

Hmm, ale skad pewnosc, ze wszystkim chodzi o przewazanie?

142. Data: 2011-09-29 19:51:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:j62htk$9ir$28@node2.news.atman.pl...

> Hmm, ale skad pewnosc, ze wszystkim chodzi o przewazanie?

Myślałam, ze znajdujemy się na grupie dyskusyjnej, a nie grupie wsparcia.

--

Paulinka

143. Data: 2011-09-29 19:52:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j62hud$9ir$29@node2.news.atman.pl...

> Mam Ci napisać, kto pierwszy zaczął?

Poczekaj tylko zostawie bota w zastepstwie bo zanosi sie na dluga
"pogawedke". Ja ide obgladac TV.

144. Data: 2011-09-29 19:53:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j62i8m$9ir$31@node2.news.atman.pl...

> Myślałam, ze znajdujemy się na grupie dyskusyjnej, a nie grupie wsparcia.

Piszesz bez zwiazku.

145. Data: 2011-09-29 19:53:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:j62hud$9ir$29@node2.news.atman.pl...

> Poczekaj tylko zostawie bota w zastepstwie bo zanosi sie na dluga
> "pogawedke". Ja ide obgladac TV.

Miłego oglądania.
--

Paulinka

146. Data: 2011-09-29 19:54:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:j62i8m$9ir$31@node2.news.atman.pl...

> Piszesz bez zwiazku.

To co tam ciekawego w TV?

--

Paulinka

147. Data: 2011-09-29 19:57:49

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2011 21:51:40 +0200, Paulinka napisał(a):

> Myślałam, ze znajdujemy się na grupie dyskusyjnej, a nie grupie wsparcia.

Argumenty moga sie rownowazyc, nie musza przewazac :)

Pozdrawiam,
M.

148. Data: 2011-09-29 20:00:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Argumenty moga sie rownowazyc, nie musza przewazac :)

Fra ja to wiem i wiem również, że na/w grupie dyskusyjnej chciałabym
mieć komfort ważności mojego zdania. Chciałabym, żeby dyskutant
traktował mnie serio niezależnie od tego, czy ma zbieżne czy
przeciwstawne poglądy. O to mi tylko chodziło.

--

Paulinka

149. Data: 2011-09-29 20:00:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2011 21:46:11 +0200, Paulinka napisał(a):

> Mam Ci napisać, kto pierwszy zaczął?

Plosem pani! To on zacoł!
--
XL

150. Data: 2011-09-29 20:05:10

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Plosem pani! To on zacoł!

Chyba nie on, a ja, bo zdaje się jestem SDCH...

--

Paulinka

Moja wrzutka kampanijna...
Która godzina?