Sinupret-lek sekretolityczny

1. Data: 2002-12-03 23:29:51

Temat: Sinupret-lek sekretolityczny
Od: Ronald Kuczek <r...@e...biz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanko do fachowcow,a mianowicie :
co to znaczy ze lek jest sekretolityczny ?

z gory dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam

Ronald

2. Data: 2002-12-04 13:45:05

Temat: Re: Sinupret-lek sekretolityczny
Od: "Eva Pieron" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ronald Kuczek" <r...@e...biz.pl> napisal w wiadomosci
> Witam
>
> Mam pytanko do fachowcow,a mianowicie :
> co to znaczy ze lek jest sekretolityczny ?

> [...]

A czy nie-spec moze sie wypowiedziec? :)
Sekretolityczny oznacza wspomagajacy/wzmagajacy szeroko pojete wydzielanie
(sekrecje), np. hormonow, enzymow, sliny, etc.

E.

3. Data: 2002-12-05 21:43:22

Od: Małgorzata Kuczek <g...@e...biz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eva Pieron napisał:

> A czy nie-spec moze sie wypowiedziec? :)
> Sekretolityczny oznacza wspomagajacy/wzmagajacy szeroko pojete wydzielanie
> (sekrecje), np. hormonow, enzymow, sliny, etc.
>
> E.

Serdecznie dziękuję nie-specowi ;-) za wyczerpującą informację :-)

Pozdrawiam
Ronald Kuczek

4. Data: 2002-12-06 08:29:12

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie-spec musi wypowiadac sie nie bardzo wiedzac o czym mowi? Nie mam nic
przeciwko temu zeby nie-spece sie wypowiadali, ale trzeba czegos wiecej niz
podac doslowne tlumaczenie albo wyguglany link. Chociaz i tak dobrze ze nie
bylo odpowiedzi ze sekretolityczny = rozpuszczajacy tajemnice.

Sinupret zmniejsza gestosc wydzielanego sluzu a nie zwieksza wydzielanie
szeroko pojetych hormonow.

Piotrze, RFD !!!
--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

Wino dla abstynentow?
jak rozpisac terminaz ligowy dla n-druzyn?
Swad
Ból
Lekarze na grupie