Skandal - Szpital na Bielanach w Toruniu - bardzo dluuuugie

11. Data: 2000-06-01 14:16:41

Temat: Re: Skandal - Szpital na Bielanach w Toruniu - bardzo dluuuugie
Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

YODAcki <j...@b...torun.pl> write:

> poscie?
>
> Nie, absolutnie, po prostu boje sie zemsty ze strony tego lekarza. Zona
> rodzi za 5 dni ma termin porodu.
> A co sie stanie jesli (nie daj boze) ten sam lekarz bedzie odbierac porod
?

Czlowieku, wskazujac na grupke 5 chlopcow i mowiac, ze jeden z nich to
zlodziej, krzywdzisz innych. Mogles sie wstrzymac z tym postem do czasu
porodu. Moim zdaniem zrobiles glupio.

12. Data: 2000-06-01 19:36:30

Od: "Darek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety w Toruniu nie ma innego szpitala z oddzialem porodowym.
> A inny szpital nie wchodzi w gre - brak srodka lokomocji (samochodu)

Moze moglbys wyjechac do innego miasta (np do rodziny) te kilka dni
wczesniej

13. Data: 2000-06-01 21:40:26

Od: "Cind Y216" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Master <m...@p...wp.pl>
> [...]

> Czlowieku, wskazujac na grupke 5 chlopcow i mowiac, ze jeden z nich
> zlodziej, krzywdzisz innych. Mogles sie wstrzymac z tym postem do

A co Twoim zdaniem jest glupie? Pisanie 5 dni przed porodem, czy w
ogole
pisanie o tym. Prawdopodobnie "Pan doktor" ze szpitala na Bielanach
nie
szuka swej mordy w gazetach i nie przeglada newsow. Jak zechcialby byc
slawny moze puscic baka przy prezydencie, a tak za swe rodzinne
niepowodzenia i niedocenienie przez spoleczenstwo "jego wyksztalcenia"
ciska na lewo i prawo świniami.
Bardzo dobrze ze, takie posty ukazuja sie na liscie. Moze beda
ostrzezeniem dla
innych gdzie nie warto sie leczyc (bo bydlo nas tam leczy) i jak
przyszli lekarze nie
powinni sie zachowywac (albo w ogole nie byc lekarzami)
Prosze smialo wymienic nazwisko. Tak samo geby mordercow i innych
takich
powinny byc publicznie dostepne.
BTW. Pamietacie film Bareji, gdzie w "Spolem"
wisiala tablica ze zdjeciami klientow niechcianych. Co to byl za
film.....?

Jakub Rozanski
m...@p...onet.pl

14. Data: 2000-06-02 05:16:45

Od: "YODAcki" <j...@b...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik * piotr'ek * <p...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:NjsZ4.58414$z...@n...tpnet.pl...
> ?
>
> A za 5 dni zdradzisz jego nazwisko... no i chciałbym Ci jeszcze
> pogratulować!!!!

Dziekuje wszystkim za liczne odpowiedzi na moj post.

1. Po porodzie czyli (mam nadzieje) za 4 dni napewno ujawnie nazwiska tych
lekarzy.
2. Mysle ze glupio nie zrobilem piszac ten post na grupe. Przedewszystkim
chcialem ostrzec potencjalnych pacjentow Szpital w Toruniu.A poza tym po
pierwsze decyzja byla w pelni przemyslana przez nas, a po drugie najlepiej
pisze sie na goraco. A po porodze to bylo by juz za pozno.
3. Kasa chorych zostala powiadomiona o zaistanialej sytuacji. Dostalem juz
odpowiedz.
4. Napewno opisze przepieg porodu (jezeli zdecydujemy sie na ten sam
szpital).

Jacek

15. Data: 2000-06-02 05:40:14

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> BTW. Pamietacie film Bareji, gdzie w "Spolem"
> wisiala tablica ze zdjeciami klientow niechcianych. Co to byl za
> film.....?

"Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz" - bodajże.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

16. Data: 2000-06-02 07:07:19

Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cind Y216 <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> powinni sie zachowywac (albo w ogole nie byc lekarzami)
> Prosze smialo wymienic nazwisko. Tak samo geby mordercow i innych

Nie zrozumiales zupelnie sensu mojego postu. Chodzilo mi o to, ze jesli juz
opisal sytuacje w szpitalu, powinien byl z nazwiska wymienic lekarza.
Niepodanie nazwiska krzywdzi pozostalych lekarzy tamtejszego szpitala.

17. Data: 2000-06-02 09:05:32

Od: a...@u...chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

YODAcki in <8h4v29$45q$1@flis.man.torun.pl> wrote:
[..]
Powinieneś to wszystko pisemnie zgłosić do dyrektora kasy chorych która
podpisała umowę z wymienionym oddziałem/lekarzami etc. Jak to zostawisz
bez reakcji to się podobne bydło będzie nadal panoszyć.

--
Marcin Dębowski

/\/ http://agatek.freeshell.org, a...@u...chem.pg.gda.pl
/\/ PGP5 0xBF7A805A

18. Data: 2000-06-02 09:27:11

Od: "Cind Y216" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Master <m...@p...wp.pl>

> [...]
lekarza.
> Niepodanie nazwiska krzywdzi pozostalych lekarzy tamtejszego

Rzeczywiscie, poczatkowo nie zozumialem. W takim wypadku
masz calkowita slusznosc. Chociaz i tak pewnie na tym oddziale wszyscy
wiedza o kogo chodzi.

19. Data: 2000-06-04 01:25:33

Od: a...@a...com (AnikaV12) szukaj wiadomości tego autora

ubject: Re: Skandal - Szpital na Bielanach w Toruniu - bardzo dluuuugie
From: "Cind Y216" m...@p...onet.pl
Date: 6/1/00 5:40 PM Eastern Daylight Time

U?ytkownik Master <m...@p...wp.pl>
> [...]

slawny moze puscic baka przy prezydencie, a tak za swe rodzinne
niepowodzenia i niedocenienie przez spoleczenstwo "jego wyksztalcenia"
ciska na lewo i prawo ?winiami.
[...]

Ja osobiscie nie podarowalabym temu skurwielowi takiego zachowania i tej
CHAMCE ktora krzyczala "WLAZ".
Gromadz wszystkie dokumenty przeciwko temu konowalowi i podaj go do sadu, oraz
wykorzystaj wszystkie dostepne metody ukarania tego typka spod ciem,nej
gwiazdy. Daj ogloszenie w lokalnej gazecie do pacjentek owego "doktorka" ktore
mialy z nim podobne przejscia i razem postarajcie sie usunac go przynajmniej z
tego szpitala z ktorego, nie majac wyboru, musicie korzystac.
Zycze Twojej Zonie pomyslnego porodu.
a tak wogole, czy w tym szpitalu jest jeden ginekolog? Chyba macie prawo
wybrac innego lekarza. Co to za skurwysynstwo to juz nie miesci sie w glowie.

20. Data: 2000-06-04 01:27:08

Od: a...@a...com (AnikaV12) szukaj wiadomości tego autora

From: "Master" m...@p...wp.pl
Date: 6/2/00 3:07 AM Eastern Daylight Time

Cind Y216 <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

opisal sytuacje w szpitalu, powinien byl z nazwiska wymienic lekarza.
Niepodanie nazwiska krzywdzi pozostalych lekarzy tamtejszego szpitala.

Nie mozesz zrozumiec, ze czlowiek sie obawia o swoja zone?

Tabletki antykoncepcyjne - staly temat
Mercilon - opinie
soczewki kontaktowe, jak zmniejszyć koszty?
MROCZKA
pisze prace na temat zastosowania sieci neuronowych w pulmunologii